2023-10-20, 17:07
Medlem
vitalsignss avatar
Vilken gädda var det som hade en så grav förhudsförträngning att Sara uppmanade honom att gå till vårdcentralen?
Citera
2023-10-20, 17:08
Medlem
Hur gammal är Är-du-dum-i-huvudet-på-riktigt-gäddan på riktigt? Han ser ut som en blandning av Per Andersson och Joel-bitar-Joel.
Citera
2023-10-20, 17:12
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Hur gammal är Är-du-dum-i-huvudet-på-riktigt-gäddan på riktigt? Han ser ut som en blandning av Per Andersson och Joel-bitar-Joel.

40 årsåldern enligt tidningsartikeln, 41 mer specifikt enligt inlägg i tråden.
Citera
2023-10-20, 17:14
Avslutad
Citat:
41 snart 42.
Född den 30 november 1981
Gäller alltså gädda #296

Källa: Ratsit.se
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-20 kl. 17:17.
Citera
2023-10-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Mitt inlägg från inatt blev visst borttaget.
Det jag skrev var att #200 har börjat bli aktiv på FB. Det verkar som om allt har "blåst över" för honom. Hans FB är öppen igen. Det går att kommentera hans inlägg. Hans vänlista har ökat igen från att ha varit en bit under 1000 till över 1000 igen. Tjejer kommenterar på hans FB att han tycker att han sjunger bra.

Verkar helt som om folk har glömt bort att han verkar vara en av de mest ondsinta och vidriga peddona som dumpen fångat.
Han verkar "ute på andra sidan" där stormen har lagt sig och han kan börja leva sitt liv som förut igen.
Beklagligt hur kort folks minne kan vara och förlåtande alla är.

Tror inte alla har koll, det är rätt många uppenbart funktionsvarierade i hans likes. Vänlistan är dold för mig.

Han är en person som åker in och ut på psyk, så du behöver inte vara allt för avundsjuk på hans "leva sitt liv som förut", även om det är illa det med.
Senast redigerad av 1967-04-01 2023-10-20 kl. 17:19.
Citera
2023-10-20, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GronaO
Han sa väl att den "tjejen" var 32 år? Om jag hörde rätt. Så ge fan i att dra med hans fru i det här. Hon är definitivt drabbad och sannolikt jävligt chockad.

1. Helt rätt att låta frugan stå utanför, hon har inte raggat på småbarn

2. Bara för att en gädda säger i ett telefonsamtal, som han kanske inte ens vet spelas in att "jag har pratat med andra innan' och det vet frun om" så behöver det ju knappast betyda att det är sant.

Tvärtom så tror jag nog att Lindesberggäddan ljuger som en häst travar

Lite som att 95% av alla som har publicerats har sagt "Det här var första och enda gången som jag pratat eller ens tänkt möta någon, och vi skulle mest fika egentligen "

Fasen, lite inte ett ord på vad gäddorna skriver, säger,tycker eller försöka ge sken av.

Så, än en gång- ge tusan i deras sambos, fruar eller vad som - oavsett vad aset ljuger om
Citera
2023-10-20, 17:17
Medlem
Citat:
Han skrev 26 år till barnet men är i verkligheten 41 år.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-10-20 kl. 17:24.
Citera
2023-10-20, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
P.g.a. taskig sökmotor hittar jag inte identitet/rebus på senaste (assistenten) samt hongäddan. Hjälp?
Hongäddan #291 i detta inlägg:
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

----------------------------------------------------------------------------
Och jag gör en enkel rebus på #296 Lindesberg

Förnamn: Motsatsen till krig på 4 bokstäver + motsatsen till fattig på 3 bokstäver.

Efternamn: BILAR är en klassiker på godishyllan. Ta det efternamn som är på de godispåsarna, men ta bort -grens och lägg till -ström istället. Klart!
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-20 kl. 17:44.
Citera
2023-10-20, 17:29
Avslutad
Gädda 200 är helt klart värst av alla

Vill trycka ett spädbarns ansikte mot en fitta medan han "knullar ihjäl barnet med sin kuk"

Finns i telefonsamtal på sidan.

https://dumpen.se/2023/03/14/pedonekrodrommar-i-norrkoping-napp-200/

Han är uppenbarligen helt sjukt störd på så många vis, han behöver låsas in eller iaf få båda armarna amputerade så han inte kan göra något mot någon
Citera
2023-10-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Gädda 200 är helt klart värst av alla

Vill trycka ett spädbarns ansikte mot en fitta medan han "knullar ihjäl barnet med sin kuk"

Finns i telefonsamtal på sidan.

https://dumpen.se/2023/03/14/pedonekrodrommar-i-norrkoping-napp-200/

Han är uppenbarligen helt sjukt störd på så många vis, han behöver låsas in eller iaf få båda armarna amputerade så han inte kan göra något mot någon
Fy f*n, inte bara armarna, det är mer som måste bort 🤮
Citera
2023-10-20, 18:09
Medlem
Storanglarens avatar
Rebus till FB för #200

Förnamn: Samma förnamn som långsampratande norrländsk fotbollsjournalist med efternamnet Niva.
Efternamn: Kvinnlig svensk hollywoodskådis förnamn. (Bergman är skådisens efternamn) lägg till bokstaven z på slutet.
Citera
2023-10-20, 18:26
Medlem
Ojoj, #296 Lindesberg, litet barn verkar de också ha. Vilken smärtsam kaos det blir och allt bara för att han inte kunde hålla k-ken i styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in