2023-10-20, 17:21
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är ju alltmer uppenbart att Israel är helt beroende utav USA..... annars hade det varit helt godnatt

Kom du på det nu? Det här är något jag och resten av världen vetat i många år.

Ni demoniska muslimer hade ju utplånat Israel och judarna för länge sen om inte USA stod upp för folket. Utplånat dom som ni gjorde med de kristna i MÖ.
Senast redigerad av Muslimfitta 2023-10-20 kl. 17:23.
Citera
2023-10-20, 17:21
Medlem
räcker med 5 stridsplan med cyanid gas som Saddam Hussein hade så hade Gaza vart borta men judar är civiliserade och bryr om pallar

Citat:
Det är ju alltmer uppenbart att Israel är helt beroende utav USA..... annars hade det varit helt godnatt
Citera
2023-10-20, 17:22
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Så du tycker inte att det ät anmärkningsvärt att Greta öppet deklarerar sitt stöd för terror och våld mot judar?

Jag tycker överlag rätt synd om Greta eftersom hon har en neuropsykiatrisk diagnos och tycker sällan hon har en poäng.

Jag har inte sett henne ”öppet deklarera sitt stöd för terror och våld mot judar”. Jag har sett en rapport om att hon krävt eld-upphör och frihet och rättvisa för palestinier och alla civilister. Det är knappast stöd för terror och våld mot judar. Hon har också tydligen delat något instagrammeddelanden från någon tysk palestinagrupp som menar att Israel nu håller på med folkmord i Gaza. Det är knappast stöd för terror och våld mot judar.

Nu är det din tur att förklara hur det är antisemitism att på instagram skriva att man tycker att palestinier och alla civila skall ha rätt till frihet och rättvisa. Därefter kan du förklara för mig hur det är antisemitism att anse att den omständigheten att IDF nu i ganska stor omfattning bombar civila områden samtidigt som vissa företrädare för den Israeliska regeringen och IDF uppmanat gazaborna att fly över gränsen till Egypten är ett pågående folkmord.

Jag delar inte särdeles Gretas bedömningar eller uppfattningar men att det skulle vara fråga om antisemitism är rena tramset. Klassiskt israelbeteende (med litet i avsiktligt) att anklaga allt och alla de inte gillar för antisemitism på samma sätt som många nysvenskar eller personer med sådant påbrå anklagar alla svenskar som gör något de inte gillar eller som inte gör som de vill för att vara ”rasister”.
Citera
2023-10-20, 17:23
Medlem
Ja men kan ändå dö ut...

Hur många tillber Athena idag?

Precis i rest my case

Citat:
Ehh,, hur gamla är de Abrahamistika ideologierna?
Citera
2023-10-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soprano-number-one
Jag är ingen palestinier..
Men känner oerhört med dessa fattiga , blottade civila palestinier..
Juden har visat sitt rätta ansikte, gång på gång.. hela denna jävla chat om andra världskriget dit och hit..
Hur många judar de dog.. bla bla bla..
Hur många palestinier dödar inte dessa judar nu.. och detta med fortfarande av sådana ursäkter om vad Hitler gjorde..
Vad i helvete har Palestina med vad Hitler gjorde under andra världskriget..

Det är mycket bra att Israel med sina bomber nu dödar dessa våldsbejakande palestinier som med terror vill tvinga den civiliserade världen till underkastelse. De ska inte få sin dröm uppfylld om ett världsomspännande muslimskt kalifat.
Citera
2023-10-20, 17:26
Medlem
Citat:
Hela jävla Israel är ju ockuperat

Ockuperat av vem?

Nu var det väl inte speciellt listigt att "ge" judarna Israel 1948, men någon palestinsk stat har aldrig funnits.

Vad tror DU att hamas-daddeltramparna ville/trodde att de skulle kunna åstadkomma med att slakta/våldta/tillfångata oskyldiga kvinnor och barn? Trodde de/du att judarna skulle dra upp sina tältpinnar och genast lämna Israel? Nu är förvisso bristande kognitiv förmåga en förutsättning för att tillbe den pedofile krigsherrens lära, men även dessa idioter BORDE väl kunnat räkna ut att det ENDA resultatet av deras terroraktion är och förblir lidande för det "palestinska" folket?
Citera
2023-10-20, 17:27
Medlem
Hade de inte

48-56-67 Krigen hade de noll amerikanskt stöd då var det WWII vapen och franska och Israel hade kärnvapen redan 1960 så hade allt under kontroll

Sen att judar är smartare än araber och väljer rätt allierade är ingen nyhet

arab League var ju inget utan Sovjet
deras vapen och taktik var inte "made in Arabia "

Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Kom du på det nu? Det här är något jag och resten av världen vetat i många år.

Ni demoniska muslimer hade ju utplånat Israel och judarna för länge sen om inte USA stod upp för folket. Utplånat dom som ni gjorde med de kristna i MÖ.
Citera
2023-10-20, 17:28
Medlem
Citat:
Jag är ingen palestinier..
Men känner oerhört med dessa fattiga , blottade civila palestinier..
Juden har visat sitt rätta ansikte, gång på gång.. hela denna jävla chat om andra världskriget dit och hit..
Hur många judar de dog.. bla bla bla..
Hur många palestinier dödar inte dessa judar nu.. och detta med fortfarande av sådana ursäkter om vad Hitler gjorde..
Vad i helvete har Palestina med vad Hitler gjorde under andra världskriget..
Finns ingen att skylla på mer än palestinierna själv. De har själva satt sig i sitsen de sitter i nu. De har haft flera chanser att få ett slut på Israels bombningar, men de är inte intresserade, de håller Hamas rygg stenhårt.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Klimat-Greta är nu officiellt stämplad som terrorist och antisemit:

https://www.friatider.se/israel-terrorstamplar-greta
https://www.politico.eu/article/greta-thunberg-calls-global-pro-palestinian-strike-gaza-genocide-israel-slam/

Godis för alla SD:are!

Underbart.

Synd att jag inte slängde henne i vattnet när jag såg henne gå på kajen i sthlm en kall natt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Såg du inte rubrikerna dumhuve? De var initialt helt skruvade med 1000 döda, sen justerade man snabbt ner det till 500 och till slut tog man bort texten som sade att Israel bombade.

De engelskspråkiga skrev: "Israel bombed a hospital. 1000 dead".
SVT: "Israel har bombat ett sjukhus. Över 1000 döda".

Fake News så det skriker om det. Men så går det när man tar Hamas ord som fakta.

Nej har inte sett de rubriker du talar om, jag har bara sett filmerna när man bär på slamsor av sönderbombade småbarn, men då förstår jag, nyhetssidorna kunde inte bekräfta antalet döda samt vem som släppte bomben = fake news
Citera
2023-10-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Svårt att känna sympati med muslimer när man vet att dessa hade dödat alla oss européer utan att blinka om de var kapabla till det.

Nej jag säger det rätt ut: Bra det Israel gör, fortsätt bomba skiten ur dessa. Hoppas bara på fullskaligt krig i hela Mellanöstern där USA går in, vi vet hur dödssiffrorna blir varje gång USA kliver in i MÖ.

Miljontals MENA-flyktingar till Sverige blir resultatet av detta. Precis vad Sverige behöver. Helt fantastiskt!
Senast redigerad av Pazzamo 2023-10-20 kl. 17:36.
Citera
2023-10-20, 17:29
Medlem
Jag är kristen men tack
Men du minns väl din kompis Saddam Hussein, han hade inga problem att massdöda folk med cyanid gas

Israel har också cyanid gas...men de använder inte de....för Israel är västerlänningar , civiliserat folk, inte tokiga mussar som du tex

Citat:
Ett av de mest motägelsfulla inlägg jag läst på Flashback. Grattis till första priset. Äkta Judiskt, respect.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in