2023-10-20, 16:32
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
– Det var viktigt att få stopp på det direkt eftersom han jobbar med barn, det är prio ett för oss. Dessutom ljög han för sina närstående och hävdade att det i själva verket var en 18-årig kvinna han hade chattat med, så då var det viktigt att få ut bevis så fort som möjligt, säger Sara.

https://lindenytt.com/nyheter/skolanstalld-tagen-ur-tjanst-efter-avslojad-sexchatt-pa-arbetstid-med-minderarig/

#296 försökte förmildra fallet genom att undanhålla att det var vad han trodde var en minderårig som han chattat med alltså.
Citera
2023-10-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad är det som du inte förstår sarry?
Om man i sitt äktenskap förlåter sin man för ett övertramp med en annan vuxen kvinna på nätet, skulle det per automatik betyda att man accepterat att ens man i framtiden raggar på barn???
Med facit i hand, så är det ju precis det som hände.
Citera
2023-10-20, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Å andra sidan är det ju knappast troligt att Elevassistentgäddan gjort sig skyldig till något brott öht. Så jag förstår inte riktigt polisens roll i intervjun, ej heller svaren. Väldigt amatörmässigt även om jag förstår att lokaltidningen skriver om det då Lindesberg verkar vara en riktig håla.
Kan hålla med om att polisens roll här känns oklar men det förminskar inte faktumet att det är uselt av dem att säga han blev provocerad. Han tog ju första kontakten.
Citera
2023-10-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Håller helt med om att Peddos" förtjänar dödsstraff . Men det här käns lite fel tillvägagångs sätt. Vet inte hur många som blivt uthängd av dumpen men känslan är ändå att en utav dom kan vara oskyldig!? Låt en Dommare Dömma dom satans kräken ! Vi behöver inga "Head Hunters" i Sverige !
Oskyldig? bevisen finns ju där i loggarna, eller har du missa nått.
Citera
2023-10-20, 16:46
Medlem
fululfs avatar
P.g.a. taskig sökmotor hittar jag inte identitet/rebus på senaste (assistenten) samt hongäddan. Hjälp?
Citera
2023-10-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
https://lindenytt.com/nyheter/skolanstalld-tagen-ur-tjanst-efter-avslojad-sexchatt-pa-arbetstid-med-minderarig/

#296 försökte förmildra fallet genom att undanhålla att det var vad han trodde var en minderårig som han chattat med alltså.
Jättebra och snabbt agerat av skolorna.
Kommer det åt h-e med frugan nu?
Citera
2023-10-20, 16:50
Medlem
Storanglarens avatar
Mitt inlägg från inatt blev visst borttaget.
Det jag skrev var att #200 har börjat bli aktiv på FB. Det verkar som om allt har "blåst över" för honom. Hans FB är öppen igen. Det går att kommentera hans inlägg. Hans vänlista har ökat igen från att ha varit en bit under 1000 till över 1000 igen. Tjejer kommenterar på hans FB att han tycker att han sjunger bra.

Verkar helt som om folk har glömt bort att han verkar vara en av de mest ondsinta och vidriga peddona som dumpen fångat.
Han verkar "ute på andra sidan" där stormen har lagt sig och han kan börja leva sitt liv som förut igen.
Beklagligt hur kort folks minne kan vara och förlåtande alla är.
Citera
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
P.g.a. taskig sökmotor hittar jag inte identitet/rebus på senaste (assistenten) samt hongäddan. Hjälp?

Bara scrolla bakåt i tråden så hittar du rebusar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Med facit i hand, så är det ju precis det som hände.
Slingra dig inte, det var ju frun du gick åt att hon inte skulle vara ett offer för mannens svek.
Otrogna män är inte i allmänhet presumtiva barnförövare.
Citera
2023-10-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Mitt inlägg från inatt blev visst borttaget.
Det jag skrev var att #200 har börjat bli aktiv på FB. Det verkar som om allt har "blåst över" för honom. Hans FB är öppen igen. Det går att kommentera hans inlägg. Hans vänlista har ökat igen från att ha varit en bit under 1000 till över 1000 igen. Tjejer kommenterar på hans FB att han tycker att han sjunger bra.

Verkar helt som om folk har glömt bort att han verkar vara en av de mest ondsinta och vidriga peddona som dumpen fångat.
Han verkar "ute på andra sidan" där stormen har lagt sig och han kan börja leva sitt liv som förut igen.
Beklagligt hur kort folks minne kan vara och förlåtande alla är.
Ah ja Norrköpingsgäddan var alldeles särskilt störd, ville trycka ett nyfött spädbarn mot mammans underliv samtidigt som han knullade ihjäl det.
Härlig kille.
Citera
2023-10-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Slingra dig inte, det var ju frun du gick åt att hon inte skulle vara ett offer för mannens svek.
Otrogna män är inte i allmänhet presumtiva barnförövare.
Normalt inte, men i detta fallet, ja, jobba dessutom på en skola, alarmklockorna hörs lång väg.
Citera
2023-10-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Normalt inte, men i detta fallet, ja, jobba dessutom på en skola, alarmklockorna hörs lång väg.
Så varför skulle inte frun vara offer för sin mans svek?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in