Citat:
Ursprungligen postat av
Gotta2.0
Precis. Det är min antagelse och även fastslaget i när jag grottat i det. S-vall är ju inte så stort.
Är mgm oskyldig så är ju anklagelsen så sjuk att man inte ens vill ge den till sin värsta fiende.
Visar det sig att han är skyldig, så kommer tråden få fart. Men hittills är det ingen som har nåt som skulle vara relevant för varken utredning eller anklagelse. Det skulle bara vara känslosamma uttryck kring en vidrig rubrik.
Är inte anhörig som folk tror, så fort man skriver nåt "snällt" och logiskt (har varit läsare av FB länge)... men är själv en falskt anklagad man en gång i tiden, därav min reaktion på en tråd med en rubrik som höll på att förstöra mitt liv och min tro på människan.
Sanningen kommer alltid fram. Är den enda tröst jag kan känna, både för anhöriga till mgm och för anhöriga till barnet som kanske är utsatt för ett brott.
Det var så bråttom att skriva något snällt att du betalade för att kicka igång ditt konto, trots att du läst på Flashback länge.
Du kanske har helt rätt också. Men vanligtvis så häktas ju inte någon om det är påhitt. Det bör ju finnas starka skäl att häkta, särskilt med fulla restriktioner.