2023-10-20, 09:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Vad löjlig du är.

Kolla dårens förslag i Stockholm. Snart införs skottpengar på bilägare. Eller mer skatter in absurdum.
Citera
2023-10-20, 09:19
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven

Är popcorn miljövänligt?

Jag har hittat ett GMO popcorn som jag poppar i Palmolja utvunnen från
skövlad regnskog på Borneo.
Citera
2023-10-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Helldén lämnade Stockholms stadshus redan för ett år sedan för att ta en plats i riksdagen. Trots att partiet gick bakåt. Han drog antagligen några långa knivar inför MP:s provval för att ligga bra till på riksdagslistan. Och så språkrör redan efter ett är. Känns som en riktig maktmänniska. Blir nog livat på partikansliet med psykopaten Stenevi. Bäddat för offentligt bråk. Är popcorn miljövänligt?

Juste ja.. han har ju gått över till trafikutskottet som riksdagsledamot.. missade den.

Spännande... kommer bli en ny aggressiv offensiv debatt i miljöfrågor... Stenevi ryker nog.
Citera
2023-10-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Det är helt förståeligt! Jag skulle också vägra stå bredvid galningen Daniel Helldén !!

Det är också förståeligt! Frågan är dock, Vem fan vill stå bredvid Stenevi? Psykopat hämtad från djävulens skräck-kabinett.
Citera
2023-10-20, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag har hittat ett GMO popcorn som jag poppar i Palmolja utvunnen från
skövlad regnskog på Borneo.
Du tror att du kan leva utan syre. Om du inte sätter ett popcorn i halsen innan dess.
Citera
2023-10-20, 09:39
Avslutad
Konstigt att de vill ha två språkrör som inte lirar med varandra. Det borgar för interna strider och splittring. Eller så är det kanske ett försök att bli av med Stenevi som är för maktgalen och dominant. Kan bli intressant, men båda två är ju extremister, vilket inte är så symptatiskt, speciellt inte i tider som vi har nu.
Citera
2023-10-20, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Konstigt att de vill ha två språkrör som inte lirar med varandra. Det borgar för interna strider och splittring. Eller så är det kanske ett försök att bli av med Stenevi som är för maktgalen och dominant. Kan bli intressant, men båda två är ju extremister, vilket inte är så symptatiskt, speciellt inte i tider som vi har nu.
Hon vägrar avgå. Det är klart att de är många som vill bli av med henne, inklusive Helldén. Det vet de bägge två, och därför spelade hon maktspel inför öppen ridå eftersom det är det hon kan. Problemet är bara att maktspel för maktens skull inte vinner väljare. Det gör politik.
Citera
2023-10-20, 09:43
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Du tror att du kan leva utan syre. Om du inte sätter ett popcorn i halsen innan dess.

Åfan, jag som trodde biobränsle var något bra ?

Jag brukar ju betala extra när jag flyger för att få åka på palmolja

Men man lär sig varje dag, tur att vi har experter som dej här på FB så vi kan bli upplysta
Citera
2023-10-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Helldén är av samma sort. Ett exempel är hans perversa hat mot Bromma flygplats. Ogenomtänkta i affekt drivna projekt som är katastrofala i slutändan är den släktens signum. Jag kan hålla på hela natten...

Det är väl ganska givet att alla i MP är likadana allihop. Annars hade inte suttit i den sekten.
Chansen att det dyker upp en vettig representant för MP är i stort sett obefintlig.
Citera
2023-10-20, 09:44
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

För MP tror jag Hellden kan locka nya väljare.
Stenevi skrämmer snarare bort väljare.
Tror MPs partistyrelse inser detta också.
Citera
2023-10-20, 09:46
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Hon vägrar avgå. Det är klart att de är många som vill bli av med henne, inklusive Helldén. Det vet de bägge två, och därför spelade hon maktspel inför öppen ridå eftersom det är det hon kan. Problemet är bara att maktspel för maktens skull inte vinner väljare. Det gör politik.

Ja, stenevi bort
In med Hirvonen ! Hejaheja

Här har vi ett äkta val lokomotiv:

https://skolvarlden.se/artiklar/miljopartiet-vinstuttag-ska-forbjudas
Citera
2023-10-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Det är också förståeligt! Frågan är dock, Vem fan vill stå bredvid Stenevi? Psykopat hämtad från djävulens skräck-kabinett.
Frågan är vem som är mest galen ? Tror båda är lika extrema och fanatiska! Oerhört farliga människor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in