2023-10-20, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Losern kände inte till Dumpen and goes "Då tänker jag polisanmäla dig". Så kan det gå!

Det är inte möjligt att man år 2023 fortfarande inte vet om Dumpen som lärare + pedofil. Vägrar tro på det. Tåget var det klokaste han hade att komma med.
Citera
2023-10-20, 00:22
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
"Ja, jag vet att det är fruktansvärt. Därför får det inte komma ut till min fru!"

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Riktig pratkvarn den där #296. Man kunde liksom ta på ångesten han kände när han blev varse om att frun skulle få höra om hans bravader

Graden av dramatisk ironi var hög: "Dramatisk ironi bygger på att publiken eller läsaren, vid en given tidpunkt, har tillgång till information som karaktären inte har."

Gäddan visste inte vad ett samtal med Dumpen brukar landa i, att arbetsgivare och fru kontaktas ...

Men "publiken" är väl medveten.
Citera
2023-10-20, 00:25
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Konstigt babyface på honom, som gummi, smått utvecklo-utseende. Kul att han är så himla mån om att behålla frugan, hon måste befinna sig i ligan ovan hans. Håller med om vuxna manliga elevassistenter, fullt fokus på att "retas" med tjejerna, inte den de är assistent (vakt) åt.

Han får mer och mer dialekt ju längre in i samtalet vi kommer och vokala tics när rektorn kommer på tal. Trist att vi inte fick video på tvångsrunkaren

Edit: "Det kommer aldrig hända med något barn jag har inom mitt funktionshindrade jobb"

Han ser väldigt sinnesslö ut om du frågar mig. Liten ort han kommer ifrån, hans far & bror är samma person?
Citera
2023-10-20, 00:26
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det är inte möjligt att man år 2023 fortfarande inte vet om Dumpen som lärare + pedofil. Vägrar tro på det. Tåget var det klokaste han hade att komma med.
True.
När han säger "Är du dum på riktigt" till Sara = It's a real gädda.
Citera
2023-10-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
När han säger "Är du dum på riktigt" till Sara = It's a real gädda.

En mycket otaktisk kommentar till den som sitter på information som kan krossa ditt liv på en sekund
Citera
2023-10-20, 00:30
Avslutad
Det är ju fan att det inte kommer rebus på denna pedofil som bowlar med förståndshandikappade barn.

Sökt så gott jag kan utan framgång.
Citera
2023-10-20, 00:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han tror fortfarande när de lägger på att han ska kunna undanhålla frugan alltihop. Rejäl ångest där hemma just nu. Arbetslös, singel och paria på byn.

För övrigt alltid tyckt vuxna män som arbetar som elevassistenter är mysko. Aldrig träffat en sån som känts helt 100.

Ah. Att han aldrig hajar riktigt omfattning av det som ska komma
När han vill kasta sig framför tåget tror jag bara han till viss del slås av smockan som ska komma. Han känns inte helt hundra och som du säger. Den typen av män som är elevassar framstår ofta som lite speciella med få undantag
Citera
2023-10-20, 00:41
Avslutad
296
Guldet är ju endå vid 14:50 i det inspelade samtalet

Sara: Barn vill inte se din snopp
Peddot: Varför ber dom om det då?

Han kommer på sig i slutet och kör sin stresstourett "mmhrmhmm"

Sjukt kul, han anar nog inte hur jävla djupt han gräver ner sig själv i detta samtal
Citera
2023-10-20, 00:42
Medlem
Krakatoas avatar
Hahahaha, #296:

https://www.youtube.com/watch?v=ZAYl--85YH8
Citera
2023-10-20, 01:01
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Det har fångats många fula gäddor inom olika yrken, undrar vem det blir som får namnet Riksdagsgäddan, och vågar @dumpen publicera den gäddan om gäddan tillhör något annat parti än SD?

Har de konfronterat någon riksdagsman, eller är det bara teoretiska funderingar om vad som skulle kunna hända? Tidigare har de iaf skrivit om Federley och hans "pojkvän" och även om en Moderat lokalpolitiker.
Citera
2023-10-20, 01:11
Medlem
MudOvens avatar
Ha ha ha! Lyssnade på telefonsamtalet från dem senaste gäddan. Han är verkligen sinnesslö, sen med den dialekten på det gör det inte bättre.

Undra hur många gånger han säger "absolut" & "definitivt" i det samtalet.

Sen så kan han väl omöjligen vara 26? Han ser ju bra mycket äldre ut. Typ gamling med babyface
Citera
2023-10-20, 01:19
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Vet hans följare att han är en kändis på Dumpen?

Det borde dom glömt bort, så jävla sjuka kan väl inte folk vara att de öppet följer pedofiler. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in