Citat:
Ursprungligen postat av
thomas6668
Nej det har aldrig varit ok!
Sedan att yngre och vissa äldre gjorde det i polen eller Tyskland innebär inte att det alltid har varit ok.
Jag kan ha ”viss” förståelse för att en 18 åring inte förstår bättre.
Men att en vuxen man vill ligga någon som tycker att man är äcklig och använda henne som en runkmaskin är helt obegripligt
Och du behöver inte länka till några enstaka, som är den ”lyckliga” horan.
Men om du nu är bekväm med att din mamma, syster eller dotter är horor.
Eller om du säljer ditt lilla stjärthål till de män som bara ”måste” få ligga
Så kan du ju köra på det, då är du åtminstone konsekvent
Jag kan förstå att kvinnor blir prostituerade " frivilligt" alltså inte sådana som utsätts för trafficking.
Det jag absolut inte förstår är de män som köper sex från dessa kvinnor.
Hon är ju bara där för en sak och det är pengar.
Hur kan man som en man ha sex med en kvinna som tycker han är äcklig???
Jag fattar inte det för det enda hon vill är att mannen ska bli klar så hon slipper!!
Kan inte ens tänka tanken.
Bättre så att hitta ett one night stand på krogen för där finns det ju iallafall lite känslor inblandade iallafall just då
Alltså hur kul är det att stoppa kuken i en kvinna som tycker man är äcklig och bara vill att man ska bli klar???
Helt otänkbart för min egna spel för jag kan inte ens tänka tanken på att ha sex med någon för pengar kvinna eller man.
Dessutom så är ju de flesta tvingade av någon annan att prostituera sig alltså de är fångar som tvingas att låta helt okända män våldföra sig på dem.
Det är våldtäkt så de som köper sex är inte ett skit bättre än de som våldtar kvinnor utomhus.......Samma skit allihop.
Hur fan kan man ens få kuken att bli lite köttig ???