2023-10-11, 16:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Menar du att tävlingarna är avancerade på något sätt?
Han menar nog att tjejen som alla uppfattar som en dum blondin tydligen är smartare än dem andra i gruppen.
2023-10-11, 20:43
Medlem
RoadToPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han menar nog att tjejen som alla uppfattar som en dum blondin tydligen är smartare än dem andra i gruppen.

Ja, jag förstod det. Det jag invände emot är att de andra kanske också är ett gäng tappade löv?
2023-10-11, 21:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Menar du att tävlingarna är avancerade på något sätt?
Avancerade och avancerade... beror väl på vad man jämför med antar jag. Man får dock inte glömma att deltagarna tävlar under relativt extrema förhållanden: hunger, dålig sömn, trötthet, värme, stress, ny miljö, kameror överallt osv... Så de flesta situationerna blir rätt så extrema.

De satte den skarpaste på uppdraget, och det råkade tyvärr vara den du trodde var en, jag citerar, "dum blondin". Du hade helt enkelt fel i din analys. Bättre lycka nästa gång.
2023-10-12, 07:24
Medlem
RoadToPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Avancerade och avancerade... beror väl på vad man jämför med antar jag. Man får dock inte glömma att deltagarna tävlar under relativt extrema förhållanden: hunger, dålig sömn, trötthet, värme, stress, ny miljö, kameror överallt osv... Så de flesta situationerna blir rätt så extrema.

De satte den skarpaste på uppdraget, och det råkade tyvärr vara den du trodde var en, jag citerar, "dum blondin". Du hade helt enkelt fel i din analys. Bättre lycka nästa gång.

Även en blind höna hittar ett korn
2023-10-16, 06:05
Medlem
RoadToPerditions avatar
Jag måste erkänna att jag börjat gilla Peder. Han har ändå något. Jag får helt enkelt backa något på min kritik gentemot honom. Therese däremot!!! Jisses amalia vilken jubelåsna...
2023-10-18, 04:01
Medlem
enlevandemans avatar
Än så länge har man inga favoriter. Vet jag redan skrivit det, men tål att upprepas. Det är synd med så mycket tanter i år.

Förstår inte riktigt vad den där von övervikt har för charm som en del pratar om? Hon besitter kanske lite mer humor än standardkvinnan, men annars vet jag inte.

Det är väl inga man ogillar än direkt. Brukar ju alltid vara nån man riktigt stör sig på, men inte än riktigt.

Charlie tycker jag inte bör använt sig av ordet 'cancer' i ett sånt uttal gällande förra örådet.
2023-10-19, 16:57
Medlem
FNLSs avatar
Varför sänds två avsnitt på torsdagar? Brukade man inte sända veckofinalen på söndagar?
2023-10-19, 17:10
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Varför sänds två avsnitt på torsdagar? Brukade man inte sända veckofinalen på söndagar?
Ja, veckofinalen på söndagar var det förut. TV4 sänder andra program på söndagar, då vart man tvunngen att flytta på söndagsavsnittet. Jag tror de programmen som sänds på söndagar i höst kan ha bättre tittarsiffror och bättre sändningstider för de programmen som folk tittar på den linjära tv´n.
2023-10-19, 19:31
Medlem
Är det rekord med 4 homosexuella i samma Robinson tro?

Charlie
Magnus
Ken
Maria
2023-10-19, 19:41
Medlem
Crapmagics avatar
Fan vad kul det ska bli att se Ken go rambo med sin mjuka kudde i robinsontävlingen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-19 kl. 19:45.
2023-10-19, 19:43
Avslutad
Fan vad jobbigt det måste vara att förlora 2 ggr mot en 66-årig tant.
2023-10-19, 19:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Är det rekord med 4 homosexuella i samma Robinson tro?

Charlie

Säker på att Charlie är homo?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in