Citat:
Ursprungligen postat av
Skottland11
Sen hade jag personligen aldrig lagt ut bevis för att folk på Flashback plötsligt kräver det. Jag skulle i sådana fall göra det privat för släkt och vänner som frågar och till GFM och Expressen om de vill verifiera.
Men aldrig offentligt för att random kommentarer på Facebook kräver det för att det finns en Flashback-tråd. Så att det skulle vara ett bevis på deras skuld håller jag inte med om - jag hade som sagt inte lagt ut ett skit till allmän beskådan hur oskyldig jag än skulle vara.
Jag resonerar så här:
Eftersom familjen har bett om pengar samtidigt som de inte har presenterat några som helst bevis på att deras historia stämmer så tycker åtminstone inte jag att de kan bli tjuriga över att det finns personer som tror att det hela är en bluff.
Familjen har verkligen gjort 10 fel av 10 möjliga så här långt. De har bara gjort folk mer och mer misstänksamma.
Köper jag hela deras historia? Knappast. Det finns hittills alldeles för många oklarheter.
Jag tror helt klart att någonting måste ha hänt då ingen människa kan vara så brutalt dum i huvudet att man försöker sig på en sådan här rejäl scam 2023. Det finns bara inte.