Citat:
Ursprungligen postat av
David1982
Jag svarar gärna som General Custer sa om indianerna "Det är ett modigt folk men deras livststill är över " ... och så blev det... skulle de rida nu och skjuta med pil och båge ??
Du snackar som judar inte fanns där, de var till skillnad från dina vänner redo att leva sida vid sida...men dina kompisar gick i krig och då ändras allt fattar du väl??
Men påstå att judar inte levde där och var redo att göra som FN föreslog ..
Judar har lika mkt rätt atr leva där med...
Precis som jag får acceptera att en 100% arab familj som föds i riket har samma rätt som mig, men inbördeskrig lär det bli med tiden som i Spanien... men det är en annan historia
Men nu bestämmer Israel och inget du kan göra
2067 så har alla som deltog i kriget är döda och begravna 99,9999% säkerhet och då måste du acceptera och omvärlden Israels nya gränser precis som vi nu erkänner USA gränser mot indianerna
Gazas livstil är oxå ett minne blott.... naturens gång... ..rätt eller fel... så får de acceptera Israel har landet och den som råkar komma igenom deras försvar kommer möta 400 kärnvapen stridsspetsar + IDF...
Så du kan gnälla, USA/EU kan d
lämna så har Israel sådan eldkraft att ingen militär kommer ens försöka
Bara miliser...
Är du dum i huvudet eller?
Tror du dagens indianer springer runt med pil och båge?
Menar du att de vita amerikanerna fortfarande är cowboys?
De lever lika civiliserat som du och jag.
En helt vanlig civilingenjör med native american rötter har alltså rätt att gå hem till en vit amerikan och ta över dennes hem och avrätta dennes familj.
Jag pratar inte religion här. De har alltid funnits judar där. Problemet är de europeiska judarna som stormade in och kastade ut folk från hus och hem.
Orkar inte diskutera med dig längre. Du är låst I din agenda och såna som du har svårt att ta in fakta.
Tycker ärligt synd om dig.