Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Sorry det lät som om du skarvade.
Dessa vittnesutsagor blev omedelbart kritiserade och inte ens israeliska myndigheter har kunnat bekräfta just denna del av förloppet.
Ha ha jag är superateist och avskyr islamism, så nu är du fel ute

Vi får se om en månad. Det kommer aldrig att presenteras objektiva uppgifter om 40 halshuggna spädbarn.
Jag är inte muslimkramare. Jag vill bara att sanningen ska vara allenarådande. Problem med det?

Men sitt då inte här och ifrågasätt ISRAELS perspektiv om det nu inte finns BEVIS som motsäger de. Då är man en muslimkramare.
Du kan inte hänvisa ifrågasättandet till att du vill att sanningen ska vara allenarådande när du inte kan backa upp det med sanning. Du får vänta och se, och dagen bevisen finns har du ett case, eller hur?
Fram tills dess finns det gott om ögonvittnen, varför skulle du - om du inte är på mussens sida - tycka att det var fullgott fram tills något annat sägs? Weirdo.
Citat:
On Thursday, the White House walked back President Biden’s claim to have seen photos of beheaded children, saying he was referring to reports from Israel and that the president had not seen the pictures himself.
Hours later, the Israeli government showed photos and videos to US Secretary of State Antony Blinken and posted others on social media. Blinken said, “Pictures are worth a thousand words. These pictures may be worth a million.”
On Thursday, explicit images of bloodied and burned babies and children’s rooms covered in blood and gunpowder were posted on the official accounts of the State of Israel and Prime Minister Benjamin Netanyahu on X, formerly Twitter.
“Those who deny these events are supporting the barbaric animals who are responsible for them. Babies. Toddlers. Infants,” the state account said, referring to doubts that have circulated on social media in recent days about whether a report of 40 babies beheaded by Hamas was fabricated.