2023-10-19, 11:52
Medlem
Har kontakt med en tjej på senare dar, via nätet då hon bor långt borta. Våra samtalsämnen har svävat omkring från normala till mer intima och tillbaka. Häromdan skrev hon nåt i stil med "nallebjörnen" till mig (inte just det ordet) men gjorde det helt spontant.

Jag sa inget eftersom jag gillar just spontaniteten i det hela , vill inte ruinera den så att säga. Men vad tror ni rakt av, har hon för tankar av att hitta på smeknamn åt det hållet. Är det typ att kramas ? mysas ? Nåt mer / inget särskilt ?
Citera
2023-10-19, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treskow
Har kontakt med en tjej på senare dar, via nätet då hon bor långt borta. Våra samtalsämnen har svävat omkring från normala till mer intima och tillbaka. Häromdan skrev hon nåt i stil med "nallebjörnen" till mig (inte just det ordet) men gjorde det helt spontant.

Jag sa inget eftersom jag gillar just spontaniteten i det hela , vill inte ruinera den så att säga. Men vad tror ni rakt av, har hon för tankar av att hitta på smeknamn åt det hållet. Är det typ att kramas ? mysas ? Nåt mer / inget särskilt ?

Hon testar dig förmodligen. Är du nöjd att bli kallad nallebjörn? Det bestämmer du.
Citera
2023-10-19, 12:04
Medlem
HasseBanans avatar
Min f.d sa att jag var hennes nallebjörn. Hon ville t.o.m. att jag skulle "brumma" i hennes öra när vi låg sked. Läste också i någon damtidning när jag var yngre, en artikel om hur en man ska vara för att attrahera en kvinna. Det stod att de vill ha en riktig man men som ör en nallebjörn i sängen.

Jag tolkar det som att de vill att man ska vara mysig och kramgo eller något.
Citera
2023-10-19, 12:23
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Jag skulle gissa att hon tycker att du känns trygg.
Tolka det så tills du ser tecken på motsatsen. Och ta det som en komplimang. 🙂
Citera
2023-10-19, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Jag skulle gissa att hon tycker att du känns trygg.
Tolka det så tills du ser tecken på motsatsen. Och ta det som en komplimang. 🙂

Man ska inte vara för ego. Behöver inte medföra negativa saker
Citera
2023-10-19, 12:28
Medlem
Det är väl en tryggvetsgrej. Som ett barn känner sig trygg o säker med sin nalle liksom. Eller så ser du ut som en brunbjörn, det vet ju inte jag.
Citera
2023-10-19, 13:11
Medlem
Citat:

Snäll och mysig som en nallebjörn, dvs gör allt för och åt henne.
Och efter det vill hon känna att det är som att en vild björn knullar henne ordentligt
Så en man ska vara som ett kinder-ägg, allt i ett
Senast redigerad av thomas6668 2023-10-19 kl. 13:17.
Citera
2023-10-19, 13:42
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Snäll och mysig som en nallebjörn, dvs gör allt för och åt henne.
Och efter det vill hon känna att det är som att en vild björn knullar henne ordentligt
Så en man ska vara som ett kinder-ägg, allt i ett
Lite så. Men vi män vill ju att kvinnor är både horor och madonnor samtidigt så det gatan går ju åt båda hållen.
Citera
2023-10-19, 14:05
Medlem
SnutteFia03s avatar
Hon börjar bli bekväm nog för att ge dig smeknamn. Betyder antagligen inget särskilt utöver det, beroende på kontext.
Citera
2023-10-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funfunfun1337
Hon testar dig förmodligen. Är du nöjd att bli kallad nallebjörn? Det bestämmer du.
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Och ta det som en komplimang. 🙂
Inget emot, hon fick mig att
Citat:
Ursprungligen postat av funfunfun1337
Hej där övertänkarn hoppas du har en bra dag!
Solen skiner genom regnmolnen vettu...

Tack flr svar alla,,,,,,
Citera
2023-10-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Lite så. Men vi män vill ju att kvinnor är både horor och madonnor samtidigt så det gatan går ju åt båda hållen.

Ja det är ju det som är det roliga!

Sedan så tror jag att det är mycket lättare för kvinnor att leva upp till det
Då det verkar vara allt för många män, som tyvärr verkar nöjda med att jucka i några minuter och komma

Medans kvinnor ”vill” ha en hen-man som ena stunden har ett rosa förkläde och som sköter markservicen, för att hon ska få lust, och som dessutom alltid är mjuk och fin
Till att han i nästa sekund ska bli en dominant man som trycker upp henne mot väggen och knullar henne ordentligt.
Citera
2023-10-19, 14:16
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Ja det är ju det som är det roliga!

Sedan så tror jag att det är mycket lättare för kvinnor att leva upp till det
Då det verkar vara allt för många män, som tyvärr verkar nöjda med att jucka i några minuter och komma

Medans kvinnor ”vill” ha en hen-man som ena stunden har ett rosa förkläde och som sköter markservicen, för att hon ska få lust, och som dessutom alltid är mjuk och fin
Till att han i nästa stund ska bli en dominant man som trycker upp henne mot väggen och knullar henne ordentligt.
Min tes är att det är så svårt, eller i alla fall läskigt, för män att hitta en partner, så när man väl har en så gör man många avkall på sina önskemål och behov.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in