Citat:
Ursprungligen postat av
Lilla-Plutten
Hur vet du helt säkert att detta är sanningen...
Bägge ljuger i ett, om du nu ens orkar läsa fup.
Men lilla plutten, innan du ifrågasätter vad jag vet, kanske du skall se till att läsa det jag skrivit, men du orkar väl inte ens det!
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilla-Plutten
Kanske J tar på sig skulden, o där går M fri då de snackade ihop sig på morgonen efter mordet.
Så du har inte ens orkat läsa FUP!
Johanna tar inte på sig skulden, hon skyllde på grannen och nu skyller hon på Maja och Tove själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilla-Plutten
Sedan att M din käresta inte sprang ner till grannen och banka på dörren när T var död, o skrika att J mördat T.
Eller när hon vaknar på morgonen o pratar om för föräldrar vad som har hänt, nä inte det heller.
Sedan sitter Mi häktet i veckor och håller käften var T är, fast polisen redan hittat T.
Därav är M lika skyldig till mord som J...
Tror många utom du håller med mig...
Ja, så klart, du är bara en i raden av den lilla gruppen Majahatare. Först ifrågasätter du fakta och sedan sprider du dina påhitt och lögner i påföljande meningar.
Maja är frisläppt, hon är oskyldig till Toves död.
Citat:
Sedan sitter Mi häktet i veckor och håller käften var T är, fast polisen redan hittat T.
Denna imbecilla kommentaren kräver sin egen replik.
Klart som fan att Maja inte kan säga var Tove är efter att polisen hittat henne. Maja har ju ingen aning om vart polisen då fört Tove!
Men det straff som Maja lär få för gravfridsbrottet, har hon redan suttit av.
Maja är frisläppt, hon är oskyldig till Toves död.