2023-10-19, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headtown
Ni ber om bevis, vart är era bevis?

Ni har verkligen inget bättre för er i era stackars liv än att leka detektiver på Flashback. Tragiska, patetiska jävlar som har det så illa ställt själva att ni avundas exakt allt som händer andra. Tillochmed uppmärksamhet efter en motorcykelskada.
Jag tycker vi gör så här nu. Ni söker jobb, tar en promenad och skaffar ett gymkort. Efter det så försöker ni prata med en tjej denna vecka. Först då kan ni logga in igen era sorgliga incels.

Användaren Ehandel har ju lagt ut en hel del bevis på att detta bara är bedrägeri. Om det stämmer vet jag inte, men i mina ögon är det ganska övertygande.

Felicia verkar utfört bedrägerier tidigare.

Sjukhuset bekräftar att hon inte är patient där.

Inga thailändska artiklar hittas.

Om det är sant eller inte vågar jag inte säga. Vill knappt skriva det med risk för att det drabbar Felicia om allt stämmer. Men själv drar jag ändå öronen åt mig.

I resten av ditt inlägg har du rätt dock. 😅
Citera
2023-10-19, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Ja. Alla är avundsjuka. Tänk att inte få krocka i thailand på MC. Åååh så härligt.

Endast en kvinna med tatueringar & ankläppar kan skriva ett så oerhört korkat inlägg…

Det som är korkat och rysligt osmakligt är att försöka misskreditera en familj som befinner sig i en djupt tragisk situation, endast för att ni inte har något bättre för er i livet. Skaffa en flickvän eller någon att prata med iaf era oempatiska stackare. Nästa gång är det ’tvi tvi’ er familj som drabbas.
Citera
2023-10-19, 10:11
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Det som är korkat och rysligt osmakligt är att försöka misskreditera en familj som befinner sig i en djupt tragisk situation, endast för att ni inte har något bättre för er i livet. Skaffa en flickvän eller någon att prata med iaf era oempatiska stackare. Nästa gång är det ’tvi tvi’ er familj som drabbas.

Om du inte tycker detta låter fishy som fan så är du fan mer blåögd än någon jag stött på..
Citera
2023-10-19, 10:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ni ber om bevis, vart är era bevis?

Ni har verkligen inget bättre för er i era stackars liv än att leka detektiver på Flashback. Tragiska, patetiska jävlar som har det så illa ställt själva att ni avundas exakt allt som händer andra. Tillochmed uppmärksamhet efter en motorcykelskada.
Jag tycker vi gör så här nu. Ni söker jobb, tar en promenad och skaffar ett gymkort. Efter det så försöker ni prata med en tjej denna vecka. Först då kan ni logga in igen era sorgliga incels.

Finns flera bevis på att det är en bluff. Var är familjens bevis på att det är sant? Juste vänta. De har ju inte presenterat några.
Citera
2023-10-19, 10:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ni sitter och insinuerar saker endast för ni inte har något bättre för er och ingen annan att prata med, samtidigt som en familjs dotter ligger i koma.

Jag fattar att internett och dess forum kan accelerera ens incel, men snälla, ni är skrämmande.

Hur vet du att hon ligger i koma? För att familjen säger det?
Citera
2023-10-19, 10:18
Medlem
Flyget ser ut att lyfta kl 14 svensk tid. Då passar det bra med en ursäkt till familjen.
Citera
2023-10-19, 10:25
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Flyget ser ut att lyfta kl 14 svensk tid. Då passar det bra med en ursäkt till familjen.
Ursäkten får de såklart om allt stämmer, men då ska det upp på bordet. Du då, kommer du be om ursäkt för ditt patetiska dravel om inte fakta kommer på bordet. Ingen kan väl vara så dum att man i dessa tider går på vad som helst. Tyvärr är folk generellt blåsta och hjärntvättade av systemet.
Citera
2023-10-19, 10:30
Medlem
Tänker man på att donera, så gör det via hennes Onlyfans, får man åtminstone nåt för sina pengar.
Nästan att man får skaffa en prenumeration för att leta bevis bland hennes OF-bilder. 😄

Nä, familjen sköter detta så jäkla uselt. Inte en enda bild från Thailand har publicerats, ändå får man in en miljon kronor.
Jag vill minnas att Flashback var på en morsa som påstod att sin unge var sjuk, som även lyckades få in stora donationer via Swish i nån mindre stad i Sverige, även att dom lokala entreprenörerna gick igång, fick åka limousine av den lokale chauffören, fick gratis hårklippningar av den lokale frisören osv. Sen visade det sig vara värsta wt-historien och för mig att mamman blev av med ansvaret för dottern. Någon som minns den tråden eller historien? Var kanske för 5 år sedan.
Citera
2023-10-19, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Tänker man på att donera, så gör det via hennes Onlyfans, får man åtminstone nåt för sina pengar.
Nästan att man får skaffa en prenumeration för att leta bevis bland hennes OF-bilder. 😄

Nä, familjen sköter detta så jäkla uselt. Inte en enda bild från Thailand har publicerats, ändå får man in en miljon kronor.
Jag vill minnas att Flashback var på en morsa som påstod att sin unge var sjuk, som även lyckades få in stora donationer via Swish i nån mindre stad i Sverige, även att dom lokala entreprenörerna gick igång, fick åka limousine av den lokale chauffören, fick gratis hårklippningar av den lokale frisören osv. Sen visade det sig vara värsta wt-historien och för mig att mamman blev av med ansvaret för dottern. Någon som minns den tråden eller historien? Var kanske för 5 år sedan.

Denna? (FB) Utpekad bedragare från Uppsala samlar in pengar till sjuk son
Citera
2023-10-19, 10:39
Bannlyst
Citat:

Ditt pappersflygplan?
Citera
2023-10-19, 10:42
Medlem
Citat:
Det får du fråga din mamma, inte mig.

Inte ett enda bevis på att olyckan ägt rum. Gått 11 dagar. Morsan uppmuntrade till och med folk att swisha hennes son Filip Felicia är på flykt fattar du väl. Hundratusentals i skulder hos kronofogden. Utvandrar från Sverige för att slippa pröjsa tillbaka. Hon är tillsammans med en kriminell bedragare som också flyr rättvisan. Hans skulder uppgår till flera miljoner. Bonnie & Clyde från Wish.
Citera
2023-10-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twogirlsonecup
Inte ett enda bevis på att olyckan ägt rum. Gått 11 dagar. Morsan uppmuntrade till och med folk att swisha hennes son Filip Felicia är på flykt fattar du väl. Hundratusentals i skulder hos kronofogden. Utvandrar från Sverige för att slippa pröjsa tillbaka. Hon är tillsammams med en kriminell bedragare som också flyr rättvisan. Hans skulder uppgår till flera miljoner.

Om så vara. Men du sitter ju och insinuerar saker i den håla du nu kallar för hem. Utan belägg för det du säger undantaget sammanträffanden. Du verkar ha snurrat till det riktigt ordentligt i din skalle.
Hoppas du kryar på dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in