2020-03-22, 22:43
Medlem
Kan någon fixa fram stämningsansökan eller helst domen i detta målet?
Citera
2020-03-23, 14:46
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nå då så.
Dina förolämpningar kan du hålla för dig själv.
Antingen redogör du för hur BO ljuger enligt din "bedömning" eller så håller du käft. Du tillför inget av värde.
Det är inte jag som förolämpar dig, det är du själv.
Jag har redan redogjort för att hennes story inte var sammanhängande utan saknade vital information.
Om du vill att jag ska upprepa mig ad nauseam, kan jag lägga i tvåans växel angående mina analyser om dig. Jag har sju till, så du vet.
Citera
2020-03-23, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Den vidriga lilla albanen hon vart tillsammans med är kusin till våldtäktsmannen. Verkar också vara nån slags babian-klans-släkt. Finns två hushåll med samma efternamn i Vänersborg. Fatmir Kruezi och Aruq Kruezi finns med i Lexbase precis som Ferdi Kruezi som alltså är den dömda för våldtäkt av den fjortonåriga tjejen.

Elizabeta Kruezi 30 år
Kastanjevägen 37, 462 50 Vänersborg

Muarem Kruezi 34 år
Kastanjevägen 37, 462 50 Vänersborg

Naser Kruezi 52 år
Kastanjevägen 4, 462 50 Vänersborg

Fatmir Kruezi 50 år
Kastanjevägen 36, 462 50 Vänersborg

Aruq Kruezi 59 år
Idrottsgatan 30, 462 37 Vänersborg

Shake Kruezi 52 år
Idrottsgatan 30, 462 37 Vänersborg

Varför ens hänga ut folk som du inte ens vet om att de är släkt???
HERREGUD
Citera
2020-03-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Den som utsatte den stackars tjejen för detta var tjejen själv.
Hänger man med babbar för att de bjuder på cigg svider det förr eller senare till i rumpan. (Gammalt djungelordspråk)
Nej, Ferdi skulle aldrig spänt på henne men den fd. pojkvännen som lät honom, som utnyttjade det naiva flickebarnet i full vetskap att hon inte kan säga nej till honom, är exakt sånt som jag baserar min åsikt om babbarna på.
Sen är du rätt mycket av en rövhatt också.
"När ska såna som dig..." För det första heter det såna som du, för det andra är väl våldtäktsmannen dömd till både fängelse och utvisning?
Om ingen uttrycker att de är missnöjda med det, så betyder det att man håller med i domen och därmed vem man lagt skulden på. Inte ens likgiltighet är tecken på att man inte skulle bedöma det som rätt att lägga skulden på Ferdi här.

Men du kanske är lite trög?

Som sagt. Du är inte bättre än våldtäktsmännen. Du kunde lika gärna våldtagit tjejen själv. Var kan vi skicka såna som dig? Du är ett vider. Precis som alla andra våldtäktsmän. Jag får verkligen hoppas att du inte har eller kommer få en dotter. Såna som dig borde kastreras.
Citera
2020-03-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amanda.Schulman
Jag snackar om hennes ex, som lät sin 22-årige kusin våldta henne. Annars skulle hon inte få vistas i Vänersborg längre. Hon är numer livrädd för hans släkt. Som sagt, fy fan för svartskallar och deras jävla klanbeteende. Vilda bestar är de.

Ja fy fan för dem och för alla svenska män som lägger skulden på tjejen. De är lika mycket våldtäktsmän som dom som våldtar. Lika äckliga. Samma kvinnosyn. Samma skitar.
Citera
2020-03-27, 21:40
Medlem
Det handlar om en 14-årig tjej som blivit våldtagen och här sitter även svenska, säkert feta jävlar, och skyller på en 14-åring för att hon blev våldtagen. Inte nog med att vi får in nya våldtäktsmän hela tiden, vi har även svenska män som tycker att det är okej att våldta tjejer. Hur sjukt är inte detta land? Räcker gott med de svin vi har i dessa svenska män.
Citera
2020-03-27, 23:43
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Som sagt. Du är inte bättre än våldtäktsmännen. Du kunde lika gärna våldtagit tjejen själv. Var kan vi skicka såna som dig? Du är ett vider. Precis som alla andra våldtäktsmän. Jag får verkligen hoppas att du inte har eller kommer få en dotter. Såna som dig borde kastreras.
Det där känns som en mycket märklig och oerhört postmodern åsikt utan verklighetsförankring.
Jag har en dotter och hon är också ett våldtäktsoffer.
Det kunde ju inte du veta, eller hur?

Nu, fröken rövhatt, kanske det är rätt tid att tala om för dig att jag inte fick tillåtelse att ta livet av fanskapet?

Jag har ett förslag:
Hoppa från en väldigt hög bro, helst där det bara är sten under.
Du är en vidrig människa och förtjänar inte det här livet.
Citera
2020-03-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Det där känns som en mycket märklig och oerhört postmodern åsikt utan verklighetsförankring.
Jag har en dotter och hon är också ett våldtäktsoffer.
Det kunde ju inte du veta, eller hur?

Nu, fröken rövhatt, kanske det är rätt tid att tala om för dig att jag inte fick tillåtelse att ta livet av fanskapet?

Jag har ett förslag:
Hoppa från en väldigt hög bro, helst där det bara är sten under.
Du är en vidrig människa och förtjänar inte det här livet.

Anser du att det var din dotters fel också att hon blev våldtagen? Jag lider med din dotter. Dels för att hon blivit våldtagen och dels för att hon har en förälder som dig.

Jag önskar dig inte död för det. Sånt gör bara idioter. Vilket du uppenbart är. Det har du bevisat ett flertal gånger nu.
Citera
2020-03-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Vad i helvete...

14år gammal! NEJ! Tösen ska inte klandras, hennes föräldrar ska däremot att stå i skamvrån.

Väldigt svårt för de vuxna att ha inblick i tonåringarnas liv emellanåt. Kan bara tänka mig vilket helvete de går igenom
Citera
2020-03-29, 03:25
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Anser du att det var din dotters fel också att hon blev våldtagen? Jag lider med din dotter. Dels för att hon blivit våldtagen och dels för att hon har en förälder som dig.

Jag önskar dig inte död för det. Sånt gör bara idioter. Vilket du uppenbart är. Det har du bevisat ett flertal gånger nu.
Ursäkta mig, men jag är inte intresserad av vad du tror att jag tycker eller tänker. Du gör dig till åtlöje om du ska tolka mig åt mig.
Var hon där? Var hon vid medvetande?
Då har hon ett eget ansvar också. Om vi nu ska skita i brottslingen och dennes ansvar som vi bestämmer från fall till fall i domstolar?

Den idiot som påstår något annat förstår inte riktigt hur den riktiga världen fungerar utanför sin skyddade verkstad. Ingen myndig/vuxen människa är friskriven från eget ansvar, för det finns inte folk nog att vakta dem om och när de begår misstag. Vi har ganska mycket friheter i väst, men i dem ingår ett eget ansvar. Det är bara barn som slipper, för det ansvaret har barnens föräldrar. Världen är inte absolut trygg och säker. Det får vi lära oss redan som små om vi nu inte råkat ha skyddad verkstad och kuddrum hela vår uppväxt, där vi inte ens får lyssna på nyheterna, eller att de måste hyfsas till och filtreras för barn först och sen visa hela bilden i de sena sändningarna.

Såhär:
Låser du dörren när du går hemifrån?
Varför?
Senast redigerad av GaylordYanker 2020-03-29 kl. 03:31.
Citera
2023-09-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Vad i helvete...

14år gammal! NEJ! Tösen ska inte klandras, hennes föräldrar ska däremot att stå i skamvrån.

Ja verkligen. Jag förstår vad du menar.
Citera
2023-10-19, 10:19
Medlem
Herregud. Vilka jävla fördomar om föräldrarna.. och så jävla många ruttna kommentarer där rasist lyser igenom…. Äckligt. Har vi inte kommit längre år 2023 snart 2024? Det finns bra blattar och bra svennar. Det finns riktiga jävla rötägg till blattar och svennar också. Nu däremot handlar detta om ett barn som blivit våldtagen och ni ”vuxna” parasiter skuldbelägger BO…. Hur i helvete är folk funtade? Usch jag skäms över att vara svensk i detta sammanhang. TVI på er. ”vuxna” som sitter bakom en skärm och vågar vara ”coola” för i verkligheten vågar ni inte ens öppna eran käft

Mvh en SVENSK ensamstående mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in