2023-10-16, 09:26
Medlem
Är så tacksam till Camilla. Hon har berättat om sina svårigheter, bla sin svåra PMS, på ett sätt som verkligen hjälpt mig genom åren.

Hon har berättat om hur hon tagit sig vidare efter att gjort bort sig ordentligt. Jag har gjort samma när jag mådde svårt psykist dåligt på en liten ort. Hon fick mig att inte skämmas lika mycket och förlåta och förstå mig själv.

Hon var med och ville göra livet lättare för andra som inte vill leva längre genom att dela sin historia. Jag har mått samma och hon berättade ärligt utan filter bara för att andra i den situationen ska förstå att de inte är ensamma.Hon var ganska ny med att dela med sig av så svåra saker.

Skulle kunna fylla på ner, hon har skrivit en bok om sitt liv som hjälp mig jättemycket.

Önskar henne allt gott som finns och att hon får känna att hennes liv är meningsfullt.
Citera
2023-10-16, 11:30
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Nära till bristningsgränsen är hon, kanske
återkomst till politiken igen hos sossarna.
Känns som tåget har gått trots allt.

My army of lovers (skön låt) La Camilla.
https://youtu.be/D0BbPNqKxRQ?si=e65Gb2BSjXa5mNLn

La Camilla borde vara välkommen.

Såssarna är säkert intresserade av att bättra på
sina procentandelar.
Camilla skulle kunna bli Kulturminister.
Lite typ Alice Bah.....
Citera
2023-10-16, 12:44
Medlem
Jag har pratat lite med henne några gånger genom bekanta. Hon förvånade mig lite genom att tilltala mig som om hon känt mig lika länge som hon känt våra gemensamma bekanta och började genast berätta om något ganska privat och eländigt, men utan att vara patetisk och söka sympati. Heart on her sleeve. Min gissning och uppfattning var att hon eventuellt haft det så pass tufft i livet att hon inte längre bryr sig om vad folk tycker och bara säger rakt ut vad hon känner. Annars verkade hon ha lite mer djup än jag hade förväntat mig (dock låga förväntningar), hyggligt verbal och har ett socialt intresse.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-10-16 kl. 12:47.
Citera
2023-10-16, 16:59
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Det var kungen själv som bekräftade relationen med Camilla Henemark. Det framgick av dokumentären om den fd Army of lovers-medlemmen.

-När författarna till boken kontaktade mig hade de nästan skrivit klart boken och ville bara tala om vad de skrivit och få det bekräftat, berättar hon.

-Gjorde du det, frågade intervjuaren.

Nej, det gjorde jag inte. Jag kan bara säga att det var någon annan som ställde sig ut på en presskonferens och bekräftade det, var hennes svar.

-Hade jag och ingen annan sagt någonting hade det kanske inte blivit något mer än så.

Ja, så här sade majestätet när han ansattes av journalisterna:

-Och med tanke på de här rubrikerna och så, så har jag självklart talat med både min familj och drottningen. Och vi vänder på ett blad ungefär som ni gör i era tidningar och ser framåt i stället. Det här är någonting - som jag förstått enligt boken - ligger långt tid tillbaka i tiden. Vi ser framåt.

Vem var smartast av dem?
Citera
2023-10-18, 08:18
Medlem
Treschows avatar
Varför gråter detta promiskuösa luder ut i media nu? Är inte Camilla ansvarig för sina egna handlingar?
Har tiden kommit ikapp henne nu, kanske...
Citera
2023-10-18, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Varför gråter detta promiskuösa luder ut i media nu? Är inte Camilla ansvarig för sina egna handlingar?
Har tiden kommit ikapp henne nu, kanske...

Hon säger ju att hon söker jobb och helst vill syssla med politik, så det kanske ska ses som ett sätt att få folk att kontakta henne. Hon kanske vlll att S eller MP ska höra av sig och värva henne?

Eller så vill hon bara ha uppmärksamhet, som många kändisar får en kick av.
Citera
2023-10-18, 10:28
Medlem
Månsans avatar
Hon ser oväntat fräsch ut på bilderna. Hade väntat mig en eländig, sjuklig människospillra i misär. Klart snyggare än de flesta 58-åringar. Lite viktminskning, smink och snygg garderob så blir hon kanon.
Citera
2023-10-18, 11:08
Medlem
brantings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hon har åldrats riktigt bra tycker jag ändå. Jämfört med andra kvinnor i hennes ålder och även med hennes slitsamma leverns i åtanke så är hon snygg än idag. Tror svarta kvinnor har en fördel mot vita när det kommer till åldrande.
"Black don't crack"

https://en.wiktionary.org/wiki/black_don%27t_crack
Citera
2023-10-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hon ser oväntat fräsch ut på bilderna. Hade väntat mig en eländig, sjuklig människospillra i misär. Klart snyggare än de flesta 58-åringar. Lite viktminskning, smink och snygg garderob så blir hon kanon.

Hade inte förväntat mig detta, men jag gillar Camilla. Efter dokumentären. Det är ganska tydligt med hennes ”asperger” så kan hon inte hålla i något väldigt länge. Men, detta gör inte henne till en dålig människa. Kanske var hon en belastning för många. Men ond og hemsk tror jag inte. Tycker hon förtjänar mycket mer respekt av gamla bandet army of lovers och offentligheten. Hon är faktist jävla smart i sian engagemang. Kreativ och jävligt aktiv.

Så synd allt
Citera
2023-10-18, 14:29
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Hade inte förväntat mig detta, men jag gillar Camilla. Efter dokumentären. Det är ganska tydligt med hennes ”asperger” så kan hon inte hålla i något väldigt länge. Men, detta gör inte henne till en dålig människa. Kanske var hon en belastning för många. Men ond og hemsk tror jag inte. Tycker hon förtjänar mycket mer respekt av gamla bandet army of lovers och offentligheten. Hon är faktist jävla smart i sian engagemang. Kreativ och jävligt aktiv.

Så synd allt
Anser du också att det är "synd" att hon begav sig åter till Army of lovers två gånger till
efter att hon fick kicken ur bandet första gången?

"Aktiv" ,som att sitta inne i sin lägenhet dom senaste åren?
Citera
2023-10-18, 23:06
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Man skulle vilja veta mer bakom bråken med Bard och Barda. Jag tror inte en sekund på att Camilla själv inte vet varför hon fick kicken, men ingen inblandad verkar vilja gräva i det.

Ja, finns det ingen som sitter på någon information om detta?

Var hon full?
Omöjlig?
Psykbryt?

Eller var det Bards narcissism som totalt tog över?
Citera
2023-10-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Ja, finns det ingen som sitter på någon information om detta?

Var hon full?
Omöjlig?
Psykbryt?

Eller var det Bards narcissism som totalt tog över?

Avundsjuka bögar som inte klarade av att Camilla fick all uppmärksamhet! Vidriga mobbande lowlifes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in