2023-10-18, 22:56
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Du vet inte vad kriterierna för vad förtal är vad???????.

Hur i helvete ska någon kunna åka dit för förtal på ett anonymt forum??????

Du är så korkad att det här helt makalöst.

Du förstår inte ens skillnaden på rekvisit och att kunna bli lagförd. Du förstår förmodligen inte ens vad orden betyder.

Att hålla på att förtala Maja så som vissa gör på forumet är förtal, oavsett om de kan bli lagförda eller inte. Idiot.

Hovrätten har släppt Maja, det visar att hon är oskyldig till Toves död. Men oavsett det, så är det förtal att peka ut Maja som mördare, och alldeles särskilt utgör det förtal när det dessutom inte är sant.
Grovt förtal dessutom med tanke på spridningen.
Citera
2023-10-18, 23:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Granbarr lite här och var, och vad skulle det bevisa menar du? Att Maja varit i naturreservatet Illharjen på söndagskvällen, kanske? Eller att hon varit i skogen vid alla möjliga tillfällen.
Tiden som Maja var vid Johannas lägenhet efter dumpningen och innan Johanna skjutsade hem Maja är väl så kort att Maja omöjligt kan ha legat och sovit i Johannas säng då. Dom granbarren kan knappast kommit från Maja.
Spelar du dum på riktigt?
Granbarren bevisar massor. Du verkar ha missat att det handlar om en pälsjacka dvs inte en skogsmullejacka.
Hon konfronterades med detta
Citera
2023-10-18, 23:00
Medlem
[quote=JokerMannen|86116516]
Citat:
Ursprungligen postat av Baaaartil

Hur i hela fridens namn har du mage till att skriftligt ha framfört något så otroligt helidiotiskt som du tidigare gjort i ditt skrivna och postade inlägg om offret T*ve T*nnies ?

Klarar du överhuvudtaget av att kunna prestera ett ärligt svar på den frågan ?

Du har tidigare påstått att du är en högutbildad person inom Psykiatrin. Själv är jag nu, och vid detta laget, tvärsäker på att du ljugit så att din egen tunga svartnat i munnen på dig.

En högutbildad person inom Psykiatrin skulle aldrig någonsin skriftligt uttrycka sig på det sättet som du tidigare har gjort om ett mördat offer, det vill säga ( T*ve T*nnies )

Jag är införstådd i att du högst troligen har djupa mentala problem ... rätta mig gärna om du anser att jag har fel.

Citat @Baaaartil: " Fakta är att den gode Tove betedde sig som en SVINPÄLS inne på "Nöjet" och fick i slutändan betala ett högt pris för detta " ... slut citat/

Frågan till det ovan skrivna: Hur kan du överhuvudtaget ha skrivit något så otroligt elakt om den tidigare mördade flickan T*ve T*nnies ?

Citat @Baaaartil: " Sedan att Toves kropp VÄLJER att KVÄVA SIG SJÄLV kan man inte lasta någon annan för " ... slut citat/

Frågan till det ovan skrivna: Hur kan du överhuvudtaget ha framfört något så fruktansvärt elakt om det 21-åriga offret T*ve T*nnies ?

Obs❗Jag förväntar mig överhuvudtaget inte några svar ifrån dig på mina ställda frågor gällande dina tidigare, och därtill sagt, mycket elaka skriftliga påpekanden om det 21-åriga offret T*ve T*nnies, detta sagt med anledning av att du inte klarar ut att visa empati för det tidigare mördade offret T*ve T*nnies.

Du är en skrämmande och elak individ som skrivit på ett sådant sjukligt och elakt sätt om brottsoffret T*ve T*nnies.

Mvh/
@JokerMannen

Hej Jokermannen!

Inlägget som du besvarar /komenterar ser konstigt ut
Ser ut som att det är jag som skrivit det korkade som
Baaaartil skrivit men jag tror att du förstår och att ditt svar är adresserat till den elaka Tove hataren skribenten Baaaartil

Hälsningar Anedin 😊
Citera
2023-10-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Fortfarande kan du inte göra skillnad på JURIDISKT oskyldiga och ABSOLUT oskyldig.

Stor skillnad, antingen var du närvara när Tove avrättades av mördarna Maja och Johanna och därmed VET att Maja låg och snarkande.

Om du inte var det sluta att raljera med ditt "oskyldig"

Riktigt är att Maja inte blir dömd för medhjälp till mordet på Tove.
Felaktigt är att kalla Maja för oskyldig, det vet du inte då jag antar att du inte var närvarande vid mordet.

Även en åsna kan välja rätt hötapp ibland, 50% chans. Det gäller dig också!

Du har så rätt. Det är en mycket viktigt skillnad på juridiskt och absolut oskyldig!

Maja är ENDAST juridiskt oskyldig!

Det måste upprepas gång efter annan för det är VIKTIGT. Vi som har en korrekt fungerande moralisk kompass förstår. De andra är det bara att ignorera.
Senast redigerad av Pappa65 2023-10-18 kl. 23:06.
Citera
2023-10-18, 23:02
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Nej lilla vän det var efter Johannas erkännande som Stolpskottet började berätta, glöm inte att Maja ser sej som en gängkriminell och vem vet hon kanske blir det på Ystad anstalten.

Vad går du på för droger egentligen? Maja på anstalt i Ystad? Du kanske inte har begripit det ännu, men Maja är släppt, hon är fri, hon går på gatorna som en helt vanlig tjej. Kanske bäst du låser in dig Och nu är jag visst din lilla vän också, det gör dig till ett fetto, antar jag Maja började självmant berätta om den ödesdigra natten nästan en månad innan Johanna motvilligt började medge de delar av händelserna som redan kommit fram eller bevisats.
Citera
2023-10-18, 23:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Du vet inte vad kriterierna för vad förtal är vad???????.

Hur i helvete ska någon kunna åka dit för förtal på ett anonymt forum??????

Haha 😂
Vi är många som vet att Maja är en mördare
Citera
2023-10-18, 23:06
Medlem
Citat:

Du är så korkad att det här helt makalöst.

Du förstår inte ens skillnaden på rekvisit och att kunna bli lagförd. Du förstår förmodligen inte ens vad orden betyder.

Att hålla på att förtala Maja så som vissa gör på forumet är förtal, oavsett om de kan bli lagförda eller inte. Idiot.

Hovrätten har släppt Maja, det visar att hon är oskyldig till Toves död. Men oavsett det, så är det förtal att peka ut Maja som mördare, och alldeles särskilt utgör det förtal när det dessutom inte är sant.
Grovt förtal dessutom med tanke på spridningen.

Nej därför Maja har blivit dömd i tingsrätten, har du glömt det.

Lägg ner ditt försök till att härska, det kanske du kan göra mot dina barn och sambo om du har några vilket jag betvivlar.

Tycker synd om barnen och sambon i så fall.

Du frågade mig tidigare om civilmål mot Maja, du som är så bevandrad i juridiken behöver väl inte jag svara separat och förklarar för dig eller?

Jag har tidigare hänvisat till ett väldigt känt mål då de båda tilltalade blev frikända för mord och styckning i HR men dömda i civilmål till skadestånd.
Citera
2023-10-18, 23:08
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Du måste lära dej att skilja på begreppen, Maja är släppt fram till HR kommer med sin dom ergo så är hon inte frikänd.

Sluta gå händelserna i förväg, var sak har sin tid.

Räcker det inte med alla korkade inlägg du redan skrivit? Hur lågt skall du sänka dig själv?

Du måste lära dej att skilja på begreppen, Maja är släppt fram till HR kommer med sin dom ergo skrev jag att hon är "försatt på fri fot"! Jag skrev inte att hon "är frikänd". Idiot.

Sedan skriver jag att hovrätten friar henne, vilket kommer ske om en vecka, futurum.

Du kanske inte har fattat det heller, men jag har förutspått det mesta i det här fallet, och när det gäller en friande dom för Maja gällande mordanklagelserna så går det nog inte ens att spela på det, eftersom hovrätten redan har försatt henne på fri fot. Sedan kan du leva i din fantasivärld hur mycket du vill.
Citera
2023-10-18, 23:14
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Spelar du dum på riktigt?
Granbarren bevisar massor. Du verkar ha missat att det handlar om en pälsjacka dvs inte en skogsmullejacka.
Hon konfronterades med detta

Om du tror att lite granbarr "bevisar massor", då är du dum på riktigt.

De bevisar inte ett skit, och därför har åklagaren heller inte gjort sig till åtlöje genom att presentera dem som bevis inför domstolen.
Citera
2023-10-18, 23:16
Medlem
Kan någon bifoga länk där obduktionsprotokollet finns? Det är så jävla rörigt i den här tråden. Tack på förhand
Citera
2023-10-18, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon är helt klart medelmåttig din favorit Clea Sangborn.
Eftersom Johanna är kvar i häktet så verkar det inte som Göta hovrätt gått på gubben Erikssons svammel.
Facit i målet kommer nästa onsdag, då hovrättens dom kommer.

Clea är nog ett litet vildjur på mer än ett sätt haha ja sanna mina ord det var roligt sagt. Det hade vart en tolvtaggare att ta hem. Men nåja utifrån att JJ är den som ska ta den stora smällen har jag sagt hela tiden 7-8 år på henne tot. Förmodligen maxstraff för grovt gravfridsbrott och utöver det en grov misshandel med nära maxstraff. Betydligt bättre än livstid för mord. Och som du säger domen kommer nästa onsdag. Herregud vad detta stackars forum kommer brinna då när Rullmans pojkar går bärsärk.
Citera
2023-10-18, 23:18
Medlem
Citat:
Räcker det inte med alla korkade inlägg du redan skrivit? Hur lågt skall du sänka dig själv?

Du måste lära dej att skilja på begreppen, Maja är släppt fram till HR kommer med sin dom ergo skrev jag att hon är "försatt på fri fot"! Jag skrev inte att hon "är frikänd". Idiot.

Sedan skriver jag att hovrätten friar henne, vilket kommer ske om en vecka, futurum.

Du kanske inte har fattat det heller, men jag har förutspått det mesta i det här fallet, och när det gäller en friande dom för Maja gällande mordanklagelserna så går det nog inte ens att spela på det, eftersom hovrätten redan har försatt henne på fri fot. Sedan kan du leva i din fantasivärld hur mycket du vill.

Korkade??? Ja det mest korkade inlägget klarade du av att skriva helt på egen hand " Maja förstår nog inte att bära en död kropp är straffbart" Dom som går i fjärde årskurs vet att bära en död kropp från en brottsplats är straffbart men Majagumman hon har inte en susning om det nä.

Bravo Maja, Du har vunnit en cykelsemester till Kalmar och en kromad brödrost, Går du vidare till 10 kronors frågan, Tänk på att paket med frysta fiskpinnar ligger i potten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in