Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Det var samma länk som EF satte ut
som jag tidigare läst att Gillberg tog betalt med ett högre belopp i HR
Att du blandar in TR fakturor får stå för dig
Men så klart du gör ju aldrig fel
Du borde ta en paus fr tråden så vi slipper dina förolämpningar och din härskarteknik du utsätter oss för
.
Du borde lämna Flashback helt och hållet så att alla slipper dina lögner och aggressiva påhopp!
Länken hade jag inte några synpunkter på. Det var din lögn jag reagerade på.
Jag skrev alldeles nyss fel namn i ett inlägg, och tackade när jag blev uppmärksammad på det. Du har en del att lära, särskilt om att erkänna fel! Om du hade kunnat lära
Det är som jag påpekat, Clea var den dyraste advokaten i Tove-fallet, inte Gillberg som du påstod. Clea har debiterat ca 25% mer än Gillberg för sitt arbete.
Sedan kan man jämföra kostnaderna för Johannas respektive Majas försvar om man vill, men det är en helt annan jämförelse än den för respektive advokats kostnader. Och alla dessa jämförelser är tämligen irrelevanta eftersom det är så olika förutsättningar. Det enda relevanta är väl i så fall den totala samhällskostnaden för hela Tove-fallet, eftersök, utredningar, åtal, försvar, målsägandebiträden, rättegångar och allt vad det är. En kostnad, om något, som jag tycker att det är viktigt att acceptera, och att samhället står för. Så att de som verkligen är skyldiga till brott kan lagföras, och att de som inte är det slipper straffas för något de inte gjort. Johanna och Maja är ju bra exempel på respektive del i detta fallet.