2023-10-17, 18:51
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ena dagen står ni vid Sergels och knäböjer inför araberna och två dagar senare mördas tre svenskar brutalt av just en arab. Inte gett sitt stöd till IS eller islamistisk terror? Vad gjorde ni för bara några dagar sedan då? Det går inte att plocka lite som man vill och känner för, de är en och samma folkgrupp. Klumpar man ihop en folkgrupp får man vara konsekvent med övriga. Dessutom, är de inte terrorister så är de parasiter. Mina judar?

Jag är inte medlem i vare sig NMR eller någon annan organisation så den bollen kan du släppa. Men nog måste du väl för helvete förstå skillnaden mellan IS och Palestina? Om du vill skuldbelägga någon för gårdagens terrordåd så föreslår jag att du riktar blickarna mot nuvarande och tidigare svenska regering som stöttat USAs ändlösa krig i en rad muslimska länder.
Citera
2023-10-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Intressant att Nordfront först skrev om terrordådet mot svenskar i Bryssel först på morgonen idag. All annan relevant alternativmedia skrev om det under gårdagens kväll.

Varför var denna information inte relevant att få ut tidigare? Kanske inte är så prioriterat nu när man allierat sig med muslimer?

Sluta concerntrolla, röding. Ni vänsterextemister är definitivt medskyldiga till alla invandringsrelaterade terrordåd på européer.
Citera
2023-10-18, 19:48
Bannlyst
Citat:
Det var längesen NMR hade stora marscher och demos. Nu samlar man bara 20-30 aktivister när man kraftsamlar från hela norden. Som tidigare avhoppare sagt: "Organisationen lever på gamla meriter"

Skulle tro att NMR snart har dekat ner sig såpass att niggrer och muslimerna får vara med i paraderna. De har ju redan haft kramkalas med slöddret på Sergels torg så inget förvånar mig

Jävla kufar som blev jagade genom halva stan och som slutkläm fick punka på bilarna
Citera
2023-10-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Skulle tro att NMR snart har dekat ner sig såpass att niggrer och muslimerna får vara med i paraderna. De har ju redan haft kramkalas med slöddret på Sergels torg så inget förvånar mig

Jävla kufar som blev jagade genom halva stan och som slutkläm fick punka på bilarna

Du verkar gå lite på repeat.
Citera
2023-10-18, 20:19
Medlem
Citat:
Det var längesen NMR hade stora marscher och demos. Nu samlar man bara 20-30 aktivister när man kraftsamlar från hela norden. Som tidigare avhoppare sagt: "Organisationen lever på gamla meriter"

Uppsala var det 45+ i tåget enligt film och bilder. Stockholm 50+ och i Lysekil 45+ igen.
20-30... Det är bara att räkna, dessutom så är nog en blixt demo just vad det låter som

Oavsett vad så verkar NMR relevanta i världen eftersom de blivit inbjudna till både Spanien, Ungern, USA och Österrike bara i år
Senast redigerad av HejGreger666 2023-10-18 kl. 20:22.
Citera
2023-10-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
Uppsala var det 45+ i tåget enligt film och bilder. Stockholm 50+ och i Lysekil 45+ igen.
20-30... Det är bara att räkna, dessutom så är nog en blixt demo just vad det låter som

Oavsett vad så verkar NMR relevanta i världen eftersom de blivit inbjudna till både Spanien, Ungern, USA och Österrike bara i år

Skulle det bara varit 20 pers från hela Norden som åkte runt och deltog på allting så hade i varje fall jag varit enormt imponerad. Snacka om övermänniskor som hinner med och kan åstadkomma så mycket med så få och som vågar inta vilken stad som helst i hela landet med bara så få.
Citera
2023-10-18, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666

Du får gärna länka bilder eller filmer som styrker dina påståenden. Du kan ju börja med en bild som visar att NMR var 45+ i Lysekil.
Citera
2023-10-18, 21:16
Medlem
Citat:
Du får gärna länka bilder eller filmer som styrker dina påståenden. Du kan ju börja med en bild som visar att NMR var 45+ i Lysekil.

Så du menar att nationella frivilligt ska hjälpa Antifa med kartläggningsarbete? På riktigt?

Skaffa du fram omaskerade bilder på de 50-60 personer som AFA lyckades skramla ihop från halva Europa till sitt födelsedagsfirande så ska jag skaffa fram bilder till dig från Lysekil med +45 pers. Deal?
Citera
2023-10-18, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Så du menar att nationella frivilligt ska hjälpa Antifa med kartläggningsarbete? På riktigt?

Skaffa du fram omaskerade bilder på de 50-60 personer som AFA lyckades skramla ihop från halva Europa till sitt födelsedagsfirande så ska jag skaffa fram bilder till dig från Lysekil med +45 pers. Deal?
Kartläggningsarbete? Du verkar se AFA överallt. Intressant att du lägger så mkt fokus på den grupperingen i dina inlägg. Du sover inte så bra om nätterna antar jag?

Ok vi kan konstatera att det alltså blir svårt att styrka att NMR lyckades samla 45+ demonstranter i Lysekil då de numera är rädda för att bli kartlagda. Istället visar man upp runt 20 personer som demonstrerar på sina bilder och resten var där men gömde sig.
Citera
2023-10-18, 22:16
Medlem
Citat:
Kartläggningsarbete? Du verkar se AFA överallt. Intressant att du lägger så mkt fokus på den grupperingen i dina inlägg. Du sover inte så bra om nätterna antar jag?

Ok vi kan konstatera att det alltså blir svårt att styrka att NMR lyckades samla 45+ demonstranter i Lysekil då de numera är rädda för att bli kartlagda. Istället visar man upp runt 20 personer som demonstrerar på sina bilder och resten var där men gömde sig.

Du är mitt skäl till att fokusera på AFA eftersom du ständigt länkar till dessa. I övrigt är jag inte i närheten lika fanatiskt intresserad av AFA som du är av NMR, så man kan undra vem som sover dåligt på nätterna ...

Det kan ju aldrig vara för att NMR är världens bästa Ns-organisation och du är livrädd för potentialen som du är helt maniskt besatt va?
Citera
2023-10-18, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Du är mitt skäl till att fokusera på AFA eftersom du ständigt länkar till dessa. I övrigt är jag inte i närheten lika fanatiskt intresserad av AFA som du är av NMR, så man kan undra vem som sover dåligt på nätterna ...

Det kan ju aldrig vara för att NMR är världens bästa Ns-organisation och du är livrädd för potentialen som du är helt maniskt besatt va?
Länkar jag ständigt till AFA? Jag hittar ett inlägg där jag länkar till AFAs twitter. Du verkar extremt paranoid och besatt av allt som rör AFA.

Nej NMR är en organisation som lever på gamla meriter och mest lockar till sig kufar. Även den nationella rörelsen verkar erkänna det nu. Tragisk utveckling.
Citera
2023-10-18, 22:36
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Länkar jag ständigt till AFA? Jag hittar ett inlägg där jag länkar till AFAs twitter. Du verkar extremt paranoid och besatt av AFA.

Nej NMR är en organisation som lever på gamla meriter och mest lockar till sig kufar. Även den nationella rörelsen verkar erkänna det nu. Tragisk utveckling.
Blir lätt så om man anlitar folk som Baggebo som konsult för sin verksamhet.
Då står man där och bonkar bongotrumma med Fritiof Nilsson och folk som bränt alla sina synapser på Docklands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in