Citat:
Ursprungligen postat av
swimmingpool
Richard Jomshof tar inget som helst ansvar.
Varför kan vissa politiker inte ha två tankar i huvudet samtidigt?

Värmlands Dagblads ledarskribent Susanne Sjöstedt skyller allt på SD. SD:s agerande hotar svenskar liv, enligt Sjöstedt.
Ett idiotiskt påstående, vilket besvaras av DOKU:s Sofie Löwenmark och sossen Järlerup:
Citat:
Sofie Löwenmark@SofieLowenmark
Replying to @Solsjo
Jag läser och lyssnar till islamistisk propaganda dagligen. Därför kan jag med all tydlighet säga att det är ett falskt antagande/påstående att SD som parti eller politiker inom SD spelar någon som helst roll i den hatkampanj som sedan LVU-kampanjen blev global pågår mot Sverige.
----
Torbjörn Jerlerup@Jerlerup
Replying to @SofieLowenmark @Solsjo
Ja en av de viktigare grunderna till LVU kampanjen är ju att, enligt fanatikerna, gör sverige barn till homosexuella. Den propaganda jag sett fokuserar mycket på sex och att svenskarna. Det är mer ett skäl till hatet mot sverige än koranbränning hos många
---
Sofie Löwenmark@SofieLowenmark
Definitivt så.
https://nitter.net/SofieLowenmark/status/1714624740067799510#m
Det tycks omöjligt för vissa att förstå att muslimer på egen hand, är kapabla att hetsa sina egna till att begå terrordåd. LVU-kampanjen är ett utmärkt exempel.
Teoretiskt skulle man i och för sig kunna trigga fram terrordåd genom att låta transor läsa sagor på muslimska friskolor, men så långt har vi inte gått - och knappast ett förslag som skulle komma från SD-hållet.