Citat:
Ursprungligen postat av
TasteMyGlock
Å andra sidan så kan de ju fortsätta då…. Om inte alla svenska kvinnor bär huvudbonad så är det fritt fram för terrordåd, griskött måste förbjudas, slopa fikarast och inför bönestund annars jävlar.
Svensken är fan expert på att hitta egen skuld i allt. Polisen i Karlstad uppmanar föräldrar att deras barn inte ska bära märkeskläder i centrala Karlstad pga risk för rån. Eller att kvinnor bör tänka sig för hur de klär sig för att inte bli våldtagna. Det är för fan inte vårt fel. Antingen köper man vår kultur, vår yttrandefrihet eller returbiljett. Jag vill inte anpassa mig till Islam - inte en enda jävla mm.
Återigen - att inte ett enda muslimsk samfund fördömt avrättningen av svenska fotbollsfans ska vara tillräckligt skäl att omedelbart stänga ner varenda samfund. Fattar inte vad fan vi väntar på.
Så är det ju. Man ska aldrig krusa arga dårar, men å andra sidan vill man kanske överleva, svårt att avväga i detta fall. Men inte var det värt två döda svenskar för friheten för några andra dårar att elda Koranen. Det kunde ju alla inse redan från början att det var dårar som gjorde även detta och de borde stoppats på en gång, de missbrukade sin yttrandefrihet för att göra araber arga. Man SKA inte acceptera hatiska människor att synas eller göra vad de vill, varken araber eller arabhatare. De ska kontrolleras, med polisiär makt om det behövs.
Så återigen har Sverige agerat syltrygg, i detta fall åt Paludan och gänget, och TS är resultatet.
Efter detta dåd anser jag att Paludan är en Sverige-hatare. Sådana ska motarbetas med lagliga medel.