2023-10-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Den tjommen i SD-han tycker man ska bränna 100 koraner- Han uppmuntrade alltså till fler koranbränningar,
han tänder på den tanken o blir påtänd OM hundra koraner -brinner.
Du får Googla ordet konsekvenstänkande
tror jag

Förstår inte att du påpekar att SD har konsekvenstänkandet i sina uttalanden.

Fast vi kan ju inte vika oss heller, för jihadisternas lista är lång.
Citera
2023-10-18, 17:05
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Vart kan man hitta bilder på offret i taxin? har letat men hittar fan inte.

Finns på massa ställen i tråden men det är så rörigt och lång tråd så jag hittar inte ens själv nu.
Citera
2023-10-18, 17:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Om vi nu ska ta upp hat kan man ju konstatera att Islam är hatets religion.

Hur många terrordåd i Europa kan du hänvisa tll andra religioner?

Hur många judiska terrordåd har hänt i Europa de senaste 30 åren?
Hur många buddhistiska?
Hur många hinduiska?

Islamiska, Paris, Köpenhamn, London, Paris, Berlin, Sverige…. Listan kan göras lång.

Hur många muslimska kvinnor i Sverige kan du hänvisa till som fått gifta sig med en svensk man?
Hur många svenska kvinnor har fått gifta sig med muslimska män utan att konvertera till Islam?

I Iran avrättas unga kvinnor för de protesterar mot huvudbonad, homosexuella avrättas osv osv.

Att då hänvisa till en mupp som bränner koraner i Sverige och att då utse svenskar som ”lagliga” mål utan något fördömande från något muslimsk samfund i Sverige är fanimig hårresande.

Islam = hatets religion

Desto snabbare Europa fattar det desto större chans att fixa till det.
Jag förstår inte varför så många tycker att man är en mupp för att man bränner Koranen. Det har ju lett till att fler fått upp ögonen för vad Islam innebär och hur muslimer är. Jag tror att det är väldigt bra att provocera muslimer om man vill uppnå någon effekt.
Citera
2023-10-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Finns på massa ställen i tråden men det är så rörigt och lång tråd så jag hittar inte ens själv nu.

Har hittat den men den är borttagen från twitter, finns det fler ställen
Citera
2023-10-18, 17:10
Avslutad
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/abdesalem-lassoueds-liv-i-sverige-hotade-haktespersonal
Citera
2023-10-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
K*ent P*ersson

Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
https://www.vk.se/2023-10-18/tidigare-bjurholmsbo-ett-av-terroroffren-helt-ofattbart-fdf44

15 min sen

Ok, tack så mycket.

Vila i frid Kent 😢🙏
Citera
2023-10-18, 17:11
Medlem
Är det någon som vet var i Askim terroristen bodde?
Citera
2023-10-18, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOMAeLMJ
https://www.efsas.org/publications/study-papers/%E2%80%98narco-jihad%E2%80%99-%E2%80%93-haram-money-for-a-halal-cause/

https://ctc.westpoint.edu/crime-as-jihad-developments-in-the-crime-terror-nexus-in-europe/

https://www.brookings.edu/articles/narco-jihad-drug-trafficking-and-security-in-afghanistan-and-pakistan/

Flera av de muslimska pedofila våldtäktsgängen i Storbritannien - där farbröder, morbröder, pappor, söner och kusiner våldtar minderåriga brittiska flickor tillsammans - är inblandade i affärsliv, resturanger, jihad, islamism och står för en stor del av heroinförsäljningen på samma gång.

Det har framkommit att de motiverat drogförsäljningen på samma sätt. De förgiftar "otrogna” för en ”god sak”.
ok.har missat detta. sorry.
Malmös gängkriminella saknar klippkort till mosken.´
Det är inga gängkriminella som söker bön,el kontakt med imaner.
De som drogar o styr knarkaffärer, anses av troende muslimer som förtappade.
Enstaka undantag lär finnas,sådana typer som lever kriminellt drog liv i det tysta,men utåt lever vanligt liv...tills det krackelerar.
Har missat detta som skedde i England,vilket jag verkligen borde känt till.
Citera
2023-10-18, 17:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Om man inser att Islam är en hatisk religion kanske man ska ta det lugnt med att bränna deras böcker? Särskilt med andra araber som gör det i Sverige?

Problemet är att vi hela tiden fastnar i fällan "araber är precis som vi". Nej, det är de inte.

Det är politikerna som har målat upp att de skulle vara det med ”öppna era hjärta osv”.

Faktum är araber står för 95% utav allt våld i Sverige. De är inga fridfulla personer alls.

Bara kolla arabiska slavhandeln som ett exempel, de har en smutsig historia och deras händer är fulla utav blod.
Citera
2023-10-18, 17:14
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Fast vi kan ju inte vika oss heller, för jihadisternas lista är lång.

Javisst, först är det att inte bränna koraner. Sen är det nått annat. Förbud mot att raka sig, kolla film, lyssna på musik, dricka öl, böcker. Förbud mot att flickor går i skolan. Förbud mot konst. Osv osv osv.

Slippery slope om nått.

Men nu verkar det inte riktigt som att terroristen inriktade sig på just koranbränning. Det var en hel massa grejer om socialtjänsten som "stjäl muslimers barn" osv osv.
Han hade även vistats i Sverige under Reinfeldtåren.
Kort sagt, allt saker som endast beror på en idiotisk och skadlig massinvandring. Som måste stängas ned omedelbart.
Citera
2023-10-18, 17:21
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ok.har missat detta. sorry.
Malmös gängkriminella saknar klippkort till mosken.´
Det är inga gängkriminella som söker bön,el kontakt med imaner.
De som drogar o styr knarkaffärer, anses av troende muslimer som förtappade.
Enstaka undantag lär finnas,sådana typer som lever kriminellt drog liv i det tysta,men utåt lever vanligt liv...tills det krackelerar.
Har missat detta som skedde i England,vilket jag verkligen borde känt till.

Kopplingen mellan jihadister och kriminella knarklangare och knarkbaroner finns även i Sverige, precis som i övriga Europa. I Göteborg reste flera gängmedlemmar för att strida, sexslavdriva och folkmörda för IS. Flera återvändare gick tillbaka till gänglivet sen, vid hemkomsten.

De som jobbar mot det här har spekulerat att jihadslaktarna "tvättar sina tidigare synder" genom att döda för islam. Vilket ju är enda garanterade vägen till paradiset enligt Allah:

Citat:
[9:111] Allah has indeed purchased from the believers their lives and wealth in exchange for Paradise. They fight in the cause of Allah and kill or are killed. This is a true promise binding on Him in the Torah, the Gospel, and the Quran. And whose promise is truer than Allah’s? So rejoice in the exchange you have made with Him. That is ˹truly˺ the ultimate triumph.

https://quran.com/at-tawbah/111

Ingen annan garanterad väg till paradiset finns i din hatreligion. Du får gärna försöka ge exempel som motbevisar mig, för jag vet att jag har rätt.
Senast redigerad av KOMAeLMJ 2023-10-18 kl. 17:25.
Citera
2023-10-18, 17:22
Medlem
Belgisk polis fick syn på terroristen 1,5 timme efter dådet när agenter befann sig nära hans bostad, men de fick inte ingripa, förmodligen för att han hade en AK som de inte kunde försvara sig mot. Källa: HLN.BE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in