2023-10-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han som ligger i lobbyn har väldigt kort snaggat grått hår. Jag har kollat fler ggr och jag är 100 på att det är han. Alla andra i tråden tror också det!

Ok, nä jag vill inte kolla igen, de va vidrigt.
Citera
2023-10-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu har de sipprat ut ett namn på BO iaf. Och mina tankar är självklart till Patricks anhöriga och vänner, ingen förtjänar att dö på detta sätt. Men han måste ju varit en av dom i taxin. För de är inte han i Lobbyn kan jag nästan säga helt hundra. Han i Lobbyn hade ju hår på huvudet och dessutom mörkt hår. Jag tror de är Patrick som polisen drar ur från taxin och gör hjärt och lung räddning på.

Vila i frid Patrick. Och vi kommer aldrig nånsin ta av oss den Svenska tröjan och låta idioterna vinna!

Vad jag kan se så har han i lobbyn grått kortsnaggat hår, precis som Patrick. Det syns klart och tydligt på en av bilderna. Finns länk till bilden tidigare här i tråden.
Citera
2023-10-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakakaching
jag håller inte med, detta ser inte ut som PL.

(FB) Skottlossning i Bryssel - två svenskar dödade och flera skadade (2023-10-16)

De är ju fel klipp, inte de klippet jag syftade på
Citera
2023-10-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Vad jag kan se så har han i lobbyn grått kortsnaggat hår, precis som Patrick. Det syns klart och tydligt på en av bilderna. Finns länk till bilden tidigare här i tråden.

Jo tack, jag vet att den bilden finns
Citera
2023-10-18, 14:37
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Vilken hederlig muslim som först torskar för 100g kokain och sedan går Allahs ärenden och dräper folk!
Misslyckad muslim, hamnar i helvete

Många islamister säljer knark. De ser det som en sorts jihad. Muslimer som blir rika på att förgifta otrogna.
Citera
2023-10-18, 14:40
Medlem
Varför dessa diskussioner om vem som är vem på den hemska videon? Som anhörig skulle detta göra mig helt förtvivlad. Att försöka övertyga varandra om vem som har rätt, eller inte, är väl på en ganska låg nivå?

R.I.P.
Citera
2023-10-18, 14:41
Medlem
Don-Karleones avatar
Känns som att ett riktigt stort terrordåd väntar oss. Kanske flera städer samtidigt? Det islamistiska nätverket sträcker sig över varenda medelstor stad söder om Gävle, och det är nog många som bara väntar på att få slakta svenska kafirs och säkra sin plats i jannah. Att peppra ner barn och gamla är inget de ens behöver reflektera över, vi är ju trots allt Allahs fiender (2:98).

Svenskar kommer att slaktas och lemlästas på öppen gata, bilder och videor på de döda kommer att spridas mellan skrattande islamist-sadister. Inte helt omöjligt att man kidnappar svenska barn och pensionärer för att sedan filma och lägga ut när man avrättar dem genom att skära pulsådern av dem. Är rädd att det kommer bli ett tresiffrigt antal döda. Ju snabbare vi kafirs dör ut / lämnar Sverige desto bättre.
Citera
2023-10-18, 14:42
Medlem
Jävlar va dom rensat bort de mesta på Twitter eller ja X. Och de är förvisso bra av den gode Musk
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-10-18 kl. 14:46.
Citera
2023-10-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOMAeLMJ
Vart nämnde han koranbränningarna? Han sa att han hämnades polackens i USA som mördade två muslimer och han följde ett konto i sociala medier som ljuger om att svenska staten kidnappar muslimska barn.

Han nämner dem inte explicit.

Han uppger att han riktat in sig på just svenskar, av religiösa skäl.

Så koranbränningarna ligger ju väldigt nära till hands.

Men visst, det kan vara pga. missnöje med socialtjänsten här, med Vilks rondellhund, med prideparader eller med något helt annat.

Jag sätter en peng på att det är koranbränningarna det i första hand handlar om. Men eftersom terroristen nu är död så lär vi aldrig få veta svaret med 100% säkerhet.
Citera
2023-10-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Karleone
Känns som att ett riktigt stort terrordåd väntar oss. Kanske flera städer samtidigt? Det islamistiska nätverket sträcker sig över varenda medelstor stad söder om Gävle, och det är nog många som bara väntar på att få slakta svenska kafirs och säkra sin plats i jannah. Att peppra ner barn och gamla är inget de ens behöver reflektera över, vi är ju trots allt Allahs fiender (2:98).

Svenskar kommer att slaktas och lemlästas på öppen gata, bilder och videor på de döda kommer att spridas mellan skrattande islamist-sadister. Inte helt omöjligt att man kidnappar svenska barn och pensionärer för att sedan filma och lägga ut när man avrättar dem genom att skära pulsådern av dem. Är rädd att det kommer bli ett tresiffrigt antal döda. Ju snabbare vi kafirs dör ut / lämnar Sverige desto bättre.

Överdriv lite mer…
Citera
2023-10-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Karleone

Räcker väl med de som hände på Drottninggatan, fick tillräckligt genomslag. Men de känns som dom kommer inrikta sig på kyrkor och så nästa gång. Domkyrkan eller liknande.
Citera
2023-10-18, 14:49
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Han nämner dem inte explicit.

Han uppger att han riktat in sig på just svenskar, av religiösa skäl.

Så koranbränningarna ligger ju väldigt nära till hands.

Men visst, det kan vara pga. missnöje med socialtjänsten här, med Vilks rondellhund, med prideparader eller med något helt annat.

Jag sätter en peng på att det är koranbränningarna det i första hand handlar om. Men eftersom terroristen nu är död så lär vi aldrig få veta svaret med 100% säkerhet.

Du vill att det ska handla om koranbränningarna, eftersom då kan du rikta ansvaret på SD utan att skämmas. Samma logik du inte hade vågat använda på PRIDE och socialtjänsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in