2023-10-18, 09:05
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag upprepar frågan.
Är du blind?
Hon syns på förstasidan.

https://www.bildtagg.se/bild/5nduv0wbgb96uyqte8dru6iz
Kolla länken som jag skickade innan du kallar andra för blinda.
Citera
2023-10-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

"Jag godkänner inte att du video mig"
"Vilken barn"?
"Jag träffar ingenting".
"Jag skriver på en kvinna".

Han kan inte prata svenska men skriver perfekt i chatten. Precis som Sara och Patrik också påpekar och han flinar tillbaka.

Skulle tro att, automatisk korrigering gör att hans, Svenska i skrift är bra.
Citera
2023-10-18, 09:17
Medlem
Hade missat den senaste vacuum vd-gäddans inspelade telefonsamtal på Dumpen med det han trodde var en minderårig flicka.

Vilken gris. Man riktigt hör hur han slickar sig om munnen när han hör den barnsliga gädd-wobbler-rösten.

Vilket härligt ångestkaos det bör vara i gäddans och familjens liv just nu.

Kuken styr och Dumpen håvar in.
Citera
2023-10-18, 09:25
Medlem
Det här torde i vart fall röra sig om "Travsnusken" #285 från Bodentravet. NSD 2023-10-16:

"En idrottsutövare i länet har blivit avstängd från alla tävlingar i ett år. Anledningen är att personen genom sitt agerande anses ha skadat sportens anseende.
Idrottsutövaren som är bosatt och verksam i länet tävlar även på nationell nivå och har under 2023 varit framgångsrik.
För ett par veckor sedan publicerades uppgifter om den nu avstängda idrottaren i ett forum på internet. Meddelanden och en video ger sken av att personen försökte boka träff med ett barn i tonåren för att ha sex. Istället konfronterades idrottsutövaren av vuxna.
När uppgifterna publicerades fick det stor spridning i sociala medier. Det i kombination med personens agerande ligger till grund för den avstängning som sporten nu har beslutat om."

https://etidning.nsd.se/p/norrlandska-socialdemokraten/2023-10-16/a/idrottsprofil-stangs-av-har-skadat-anseendet/1977/1098955/43628225
Citera
2023-10-18, 09:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hade missat den senaste vacuum vd-gäddans inspelade telefonsamtal på Dumpen med det han trodde var en minderårig flicka.

Vilken gris. Man riktigt hör hur han slickar sig om munnen när han hör den barnsliga gädd-wobbler-rösten.

Vilket härligt ångestkaos det bör vara i gäddans och familjens liv just nu.

Kuken styr och Dumpen håvar in.
"Min dotter kom hem, därför gick jag till garaget"

För övrigt låter "barnrösten" helt sjuk, att någon kan gå på den är sinnes.
Citera
2023-10-18, 10:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Gädda 294… fan så irriterande han är. Känns inte som att han fattade konsekvenserna med att hamna på dumpen.

Ang 294

Haha skulle "gäddan" inte fatta konsekvenserna? Det kan ju vara så enkelt att han gör det? Han jobbar väl som kebabtekniker eller arbetssökande. Sannolikheten att hans fru, om han har någon kan skilja sig är antagligen inte så stor.

För övrigt reagerar han ovanligt milt mot vad många sådana där kan reagera i trängda lägen. En snäll en.

Patrik anser att "gäddan" skriver "perfekt svenska" - För Patrik med IQ 34 och utbildning som en tax så är det säkert perfekt! Låt mig citera 294:

"
-Hur läget Har du haft ett bra dag?"
-Vill du dricka vattenpipa och alkohol med mig?
-Vad gillar du sex i fitta eller rumpa?
-Jag ska komma slicka din fitta mycket tid.
-Tack. Vilken tid du har.

"
Citera
2023-10-18, 10:20
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vad menar du med att "Ja det är nog så att Hongäddan #291 är Vulkanen"???
Det ÄR så.
Lyssnar du inte på Patriks och Saras podd? Där berättar Sara glatt att det är #291 som är vulkanen. De hade hoppats att fiska upp henne mycket tidigare men så försvann hon bara i flera månader innan hon dök upp nu igen.
Jag lyssande på podden efter att jag skrev inlägget. Nu vet jag att hongädda 291 är vulkanen.
Men det är konstigt denna vulkan inte ligger på Dumpens förstasida och lätt att hitta bland dom andra gäddorna och det borde ju publiceras som VULKANEN som rubrik...?

Vulkangäddan borde ha förstaplatsen på Dumpen. Konstigt, dom har kanske en dålig webbredaktör...? Har ju pratats om Vulkanen i åratal nu och så syns den knappt på sajten...

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Citera
2023-10-18, 10:39
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang 294

Patrik anser att "gäddan" skriver "perfekt svenska" - För Patrik med IQ 34 och utbildning som en tax så är det säkert perfekt! Låt mig citera 294:

"

"

Gäddan använder nog autocorrect-stavning på telefonen. Men meningsuppbyggnad ungefär som han pratar.
Citera
2023-10-18, 11:04
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Gädda 221: https://dumpen.se/2023/04/28/24969/
Vet någon vad som hände med honom? Han ”utsattes” antagligen för en av de hårdaste konfrontationerna i dumpens historia. Jag menar, hade jag varit gäddan så hade jag gått tillbaka till tågstationen och hoppat framför nästkommande tåg. Jag hoppas på liknande konfrontationer i framtiden. Synd att den senaste jobbiga 294 gäddan inte fick uppleva detta. Det hade han behövt.
Citera
2023-10-18, 11:04
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Okej! .. fan 4 dygn för aktivering av kontot..

Sitter här, dricker en bärs, njuter av helg och en ny gädda som just dök upp, nämligen Mr Hanky.

Väntar på att min jävla "aktivering" på 3 dygn ska just aktiveras..allt om denna desperata gäddjävul lär väl hinna avhandlas..
Men Nu KÖÖR vi som sagt!

För det första. #291 fyfaaan vad djupt sårat hennes liv är. Vad tycker ni om hennes rätt vidgade, bruna blygdläppar?
Jag tycker det var under förväntan, rätt snygg kvinna i övrigt.. inte lika snygg som Skäggpeddots, #289 morsas bikinibilder.. men endå.. men nog om gammal skåpmat.

Och nu då, #292 -Matoljepeddot.. han droppar ju citat man vill tatuera in på sin egen kropp på fyllan
Fysatan vad jag garvar åt honom!

För övrigt första gången jag ser en kuk beskrivas i DECIMETER!

Varför är SoP anfådda i typ 10 min?!

Många frågor, många potentiella smeknamn åt denna bajsande matoljepeddofil.

Här är riktigt, riktigt maffiga citat ur konfrontationen.
Känn er fria att använda som signatur i era inlägg.

1. "Funkar när man är nyskiten" (vem skriver ens så till någon man försöker få till samlag..)?!
2. Vv-vad menar du med det där? (Jävulen vad episkt det är när han inte reagerar på "Hej" på vad som upplevs som 20 sekunder).
3. Näe det var inte bajs!
4. Sara: Du är här för att träffa ett barn. Peddot: Nej det har jag inte.
5. *Hukar utanför bild* Nej men hej Patrik, nu ser jag! (Som att dom är polare!) Nu blandar vi ihop korten..
6. Sara: Hur känner du över att sexchatta med barn? Peddot: Det var det jag inte riktigt visste, hon sa att hon var under 13,14...15!
7. Jag går här, runt.
8. Jag är ingen ljugare..
9. Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
10. Sara: Det börjar alltid med förnekelse. Peddot: Nej det gör det inte.
11. Patrik: Du har ett tändningsmönster på barn.. Peddot: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
12. Det är kaos i huvvet, jag kan inte prata hemma..
13. Sara: Där ligger kuken på toalettringen och du skryter om dina 20cm, till ett barn! Peddot: mm
14. ÄR DET ONLINE NU?!
15. 07:31 in i klippet *tittar uppgivet som satan på Patrik
16. Ni får gärna muddra mig..

Bajs-Hanks grabb fyller år om knappt 10 dagar, tror ni det blir lite näspuder för grabben på sin 25årsdag? Hänvisar såklart till att han är med på sundsvallslistan.

Nåväl.. tog 4 jävla dagar att få skriva inlägg.. har ju hunnit dyka upp en till.. ett VD-peddo. Sjukt roligt att temat bajs följs mtp sista gäddans efternamn.

Via hans linkedin ser vi att hans son är svågerpolitikspalcerad i företaget sedan drygt 4 år tillbaka. Även hans delar bajskorvens färg som sitt efternamn.

Roliga citat från #292. Tycker heller inte man bör underskatta ”shh”-ljudet följt av ”prata inte” där kring 7.07. Undrar om han säger det till sig själv eller till Sara?

”Ni känner ju inte hur jag ser ut i nacken” en annan höjdare att lägga till din utmärkta lista.

Smärtan och stressen personifierad. Känner mig smutsig som skrattar åt det men ändå inte.
Citera
2023-10-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang 294

Haha skulle "gäddan" inte fatta konsekvenserna? Det kan ju vara så enkelt att han gör det? Han jobbar väl som kebabtekniker eller arbetssökande. Sannolikheten att hans fru, om han har någon kan skilja sig är antagligen inte så stor.

För övrigt reagerar han ovanligt milt mot vad många sådana där kan reagera i trängda lägen. En snäll en.

"

"

Hahaha, ja, hade han inte haft stavningskontroll hade det också varit kass.
Citera
2023-10-18, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Roliga citat från #292. Tycker heller inte man bör underskatta ”shh”-ljudet följt av ”prata inte” där kring 7.07. Undrar om han säger det till sig själv eller till Sara?

”Ni känner ju inte hur jag ser ut i nacken” en annan höjdare att lägga till din utmärkta lista.

Smärtan och stressen personifierad. Känner mig smutsig som skrattar åt det men ändå inte.

Det där är en modern klassiker av alla uthängningarna, ångestdrypande så det förslår

Fast bästsämst i år är nog fortfarande tiktokjanne med sin livesända uthängning.

"Nu kommer det någon här"

Tänk om Sara o Patrik hade en filmsnutt från utsidan, det hade varit en finfin Julklapp

https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in