Okej! .. fan 4 dygn för aktivering av kontot..
Sitter här, dricker en bärs, njuter av helg och en ny gädda som just dök upp, nämligen Mr Hanky.
Väntar på att min jävla "aktivering" på 3 dygn ska just aktiveras..allt om denna desperata gäddjävul lär väl hinna avhandlas..
Men Nu KÖÖR vi som sagt!
För det första. #291 fyfaaan vad djupt sårat hennes liv är. Vad tycker ni om hennes rätt vidgade, bruna blygdläppar?
Jag tycker det var under förväntan, rätt snygg kvinna i övrigt.. inte lika snygg som Skäggpeddots, #289 morsas bikinibilder.. men endå.. men nog om gammal skåpmat.
Och nu då, #292 -Matoljepeddot.. han droppar ju citat man vill tatuera in på sin egen kropp på fyllan
Fysatan vad jag garvar åt honom!
För övrigt första gången jag ser en kuk beskrivas i DECIMETER!
Varför är SoP anfådda i typ 10 min?!
Många frågor, många potentiella smeknamn åt denna bajsande matoljepeddofil.
Här är riktigt, riktigt maffiga citat ur konfrontationen.
Känn er fria att använda som signatur i era inlägg.
1. "Funkar när man är nyskiten" (vem skriver ens så till någon man försöker få till samlag..)?!
2. Vv-vad menar du med det där? (Jävulen vad episkt det är när han inte reagerar på "Hej" på vad som upplevs som 20 sekunder).
3. Näe det var inte bajs!
4. Sara: Du är här för att träffa ett barn. Peddot: Nej det har jag inte.
5. *Hukar utanför bild* Nej men hej Patrik, nu ser jag! (Som att dom är polare!) Nu blandar vi ihop korten..
6. Sara: Hur känner du över att sexchatta med barn? Peddot: Det var det jag inte riktigt visste, hon sa att hon var under 13,14...15!
7. Jag går här, runt.
8. Jag är ingen ljugare..
9. Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
10. Sara: Det börjar alltid med förnekelse. Peddot: Nej det gör det inte.
11. Patrik: Du har ett tändningsmönster på barn.. Peddot: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
12. Det är kaos i huvvet, jag kan inte prata hemma..
13. Sara: Där ligger kuken på toalettringen och du skryter om dina 20cm, till ett barn! Peddot: mm
14. ÄR DET ONLINE NU?!
15. 07:31 in i klippet *tittar uppgivet som satan på Patrik
16. Ni får gärna muddra mig..
Bajs-Hanks grabb fyller år om knappt 10 dagar, tror ni det blir lite näspuder för grabben på sin 25årsdag? Hänvisar såklart till att han är med på sundsvallslistan.
Nåväl.. tog 4 jävla dagar att få skriva inlägg.. har ju hunnit dyka upp en till.. ett VD-peddo. Sjukt roligt att temat bajs följs mtp sista gäddans efternamn.
Via hans linkedin ser vi att hans son är svågerpolitikspalcerad i företaget sedan drygt 4 år tillbaka. Även hans delar bajskorvens färg som sitt efternamn.