2023-10-18, 07:34
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Var är de uppgifterna och var kommer de ifrån?

Ska nog vara den här,:

https://twitter.com/GeoConfirmed/status/1714390254935851272
Citera
2023-10-18, 07:41
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Det sägs finnas bevis på detta. De verkar inte vara publicerade ännu.

Det är ju å andra sidan mycket troligt att det är så eftersom
1) Det här hände samtidigt som Hamas skickade ett stort antal raketer i området.
2) Man vet hur inihelvete taffliga dessa raketer är, utan minsta möjlighet att styra dem.

Naturligtvis är det en Palestinsk raket som träffat sjukhuset.

1)Du sa att det fanns bevis.
2)Hur vet du att Hamas skickade raketer samtidigt?
3) Exakt. Så hur skall en tafflig liten Hamas raket laddad mef gödsel som sprängämne jämna ett helt sjukhus till marken och döda över 1000 barn och unga (över hälften av inv i Gaza är under 14 år)?

"Naturligtvis"??
Naturligtvis förstår alla här på FB att du är du totalt efterbliven.
Hände något när du föddes? Gissar på navelsträngen runt halsen som ledde till syrebrist och således lätta hjärnskador. Vilket lett till att du inte kan tänka logiskt och därav mottaglig för globalistisk propaganda.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2023-10-18 kl. 08:28.
Citera
2023-10-18, 07:42
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Ska nog vara den här,:

https://twitter.com/GeoConfirmed/status/1714390254935851272

Vad är detta för källa?
Citera
2023-10-18, 07:44
Medlem
Citat:
1)Du sa att det fanns bevis.
2)Hur vet du att Hamas skickade raketer samtidigt?
3) Exakt. Så hur skall en tafflig liten Hamas raket laddad mef gödsel som sprängämne jämna ett helt sjukhus till marken och döda över 1000 barn och unga (över hälften av inv i Gaza är under 14 år)?

"Naturligtvis"??
Naturligtvid är du totalt efterbliven.
Hände något när du föddes? Gissar på navelsträngen runt halsen som ledde till syrebrist och således lätta hjärnskador. Vilket lett till att du inte kan tänka logiskt och därav mottaglig för globalistisk propaganda.
Ja, jag sa att det finns bevis. Inte att jag skulle presentera dem i mitt inlägg.

De Palestinska raketerna kan ha en ganska stor laddning men är taffliga eftersom de inte kan styras.
Citera
2023-10-18, 07:46
Bannlyst
IDF har bevis på att det är Islamiska Jihad som har bombat sjukhuset i Gaza. Bevis bortom rimligt tvivel.

Ofattbart hur det falska folket i hittepålandet palestina gråter och snyftar när de själva har startat igång hela alltet. Otroligt.
Citera
2023-10-18, 07:47
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ja, jag sa att det finns bevis. Inte att jag skulle presentera dem i mitt inlägg.

De Palestinska raketerna kan ha en ganska stor laddning men är taffliga eftersom de inte kan styras.

Lägg fram bevisen då Sherlock!

Underhållande hur tidigare experter på Ukraina-Ryssland kriget och "Ryzzzland"-hatare, nu plötsligt blivit raketforskare och expeter på Palestina-Israel konflikten.
Citera
2023-10-18, 07:53
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Well, varför skulle Hamas döda sin egen befolkning?

Står ju på flera sidor att Israel fördöms för brott mot folkrätten. I min värld får Isaelerna gärna simma i medelhavet. Svin.
Därför att Hamas och övriga palestinska orcher bygger "missiler" utav soptunnor och vattenledningar som de trycker fulla med sprängmedel och skjuter iväg åt förhoppningsvis rätt väderstreck. Noll tillförlitlighet och noll styrning, ihopsnickrade utav getherdar och kamelfösare.

Inte konstigt eller överraskande att somliga av dem havererar kort efter start och istället dimper ner på vad som nu finns i dess väg - i det här fallet deras egna sjukhus.
Citera
2023-10-18, 08:01
Medlem
Citat:
Lägg fram bevisen då Sherlock!

Underhållande hur tidigare experter på Ukraina-Ryssland kriget och "Ryzzzland"-hatare, nu plötsligt blivit raketforskare och expeter på Palestina-Israel konflikten.
Ja jag har litet svårt för Muslimkramare som du, faktiskt. Så du får finna dig i att bli kritiserad.

Jag är inget fan av Israel men den senaste tiden har min indignation riktats mot muslimerna.

(Sedan får du gärna bevisa att jag någonsin stavat Ryssland med z . . . . )
Citera
2023-10-18, 08:01
Medlem
Flygbombningen av sjukhuset på SVT precis.. vet vi detta? Vet SVT detta?
Citera
2023-10-18, 08:02
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Därför att Hamas och övriga palestinska orcher bygger "missiler" utav soptunnor och vattenledningar som de trycker fulla med sprängmedel och skjuter iväg åt förhoppningsvis rätt väderstreck. Noll tillförlitlighet och noll styrning, ihopsnickrade utav getherdar och kamelfösare.

Inte konstigt eller överraskande att somliga av dem havererar kort efter start och istället dimper ner på vad som nu finns i dess väg - i det här fallet deras egna sjukhus.

Så, kan det vara, men träffa ett sjukhus med en hemmasnickrad raket känns långsökt. Tror mer på en attack av Israel, vore mer i deras linje av terror.
Citera
2023-10-18, 08:04
Medlem
Man behöver bara jämföra de tidigare effekterna av Hamas raketer & IDFs missiler för att inse vem som låg bakom detta krigsbrott.
Citera
2023-10-18, 08:05
Medlem
Citat:

Israel ska lägga ut bevisen under dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in