2023-10-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Jag undrade över antalet mördade.. siffror alltså..fakta alltså...... barn bilder / oropaganda-kit till västmedia väl det enda och första de släppte?

Den informationen sitter alla i hela Nato med. Det är ingenting som någon av oss ens behöver se här...

Lustigt nog är det bara er sida som verkar vilja det? Räcker inte bilderna med på alla döda barnen ifrån palestina?
Citera
2023-10-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Men kom igen nu, till och med Stevie Wonder ser ju att bombningen av sjukhuset bara är ett sätt för islamisterna att involvera resten av arabvärlden genom att skylla det på Israel.

Tror ryssland sket i det blå skåpet i Ukraina och Iran hjälper dom att torka
Citera
2023-10-18, 01:33
Medlem
Dumdrygs avatar
Mer om upploppen i Turkiet

https://greekcitytimes.com/2023/10/18/protesters-breach-israeli-consulate-in-istanbul-and-reports-of-convoy-heading-to-american-military-b ase-in-turkey/

Tillägg: Reports of a convoy of vehicles “heading to the Kürecik Radar Base” in Malatya, Turkey, where US soldiers are stationed.
Citera
2023-10-18, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Den informationen sitter alla i hela Nato med. Det är ingenting som någon av oss ens behöver se här...

Lustigt nog är det bara er sida som verkar vilja det? Räcker inte bilderna med på alla döda barnen ifrån palestina?

Gör dom! Har du nån källa för fina lögner?

Nej.. den dom inte lägger alla fakta på bordet är inte trovärdigt. Det luktar då enbart propaganda om man inte ens kan presentera faktiska siffror och dödstal.. enbart bilder och lösa berättelser. Man har ju officiellt gått ut med att 1200 dödats.. men man talar inte om antalet barn? Du kan ju själv fundera varför man tiger om de siffrorna.
Citera
2023-10-18, 01:38
Medlem
Citat:
Gör dom! Har du nån källa för fina lögner?

Det har gått såhär lång tid, och Du vet alltså fortfarande inte att bilderna har sänts än?

Tror du seriöst att dessa instanser bryr sig det minsta om att skicka bilder till någon som dig, bara för att du tycker det är spännande, är osäker på sanningen och tycker det är roligt?

Om min dotter dör, är det rätt sjukt om du tror att jag ska skicka bilderna till dig..
Citera
2023-10-18, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Men kom igen nu, till och med Stevie Wonder ser ju att bombningen av sjukhuset bara är ett sätt för islamisterna att involvera resten av arabvärlden genom att skylla det på Israel.

https://x.com/warmonitors/status/1714371785657835727?s=46&t=yPqgCX9V8NH1aoMEVlt-3A
Förklara den då. När dem själva går ut oc ha säger det var dem men sen tar bort tweeten din horunge.
Citera
2023-10-18, 01:41
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Många demonstrationer i arabvärlden utanför västerländska ambassader och dylikt just nu.
I Turkiet försöker folk även ta sig in på amerikansk militärbas.

Visegrad24 på X.

Jag har hört det varit en del mindre samlingar nu mitt i natten även i svenska städer. Något jag tyvärr inte kan bekräfta. Men märklig tidpunkt. Knappt någon vaken som ser dom så här dags tänker jag.
Citera
2023-10-18, 01:43
Medlem
EgoistNs avatar
Hizbollah är redo.. Det är Ehud Barak som passar på att utnyttja situationen.
Fame & glory.. De där Abrahamitiska bröderna är inte kloka på en fläck..
Citera
2023-10-18, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Det har gått såhär lång tid, och Du vet alltså fortfarande inte att bilderna har sänts än?

Tror du seriöst att dessa instanser bryr sig det minsta om att skicka bilder till någon som dig, bara för att du tycker det är spännande, är osäker på sanningen och tycker det är roligt?

Om min dotter dör, är det rätt sjukt om du tror att jag ska skicka bilderna till dig..
Jag pratar om faktiska siffror på antalet dödade barn, inte om Israels militärs presskit med bilder. Är du trög?
Citera
2023-10-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Jag har hört det varit en del mindre samlingar nu mitt i natten även i svenska städer. Något jag tyvärr inte kan bekräfta. Men märklig tidpunkt. Knappt någon vaken som ser dom så här dags tänker jag.

Har bara sett från Wien (än så länge) här i Europa, mycket folk ute där.
Tror inte detta är folksamlingar för solidaritet längre (nu är det attack som gäller), så tidpunkt för dem är nog irrelevant.

Blir förvånad om folk inte dör inatt/ställen börja brinna osv.
Senast redigerad av Kockumskranen 2023-10-18 kl. 01:48.
Citera
2023-10-18, 01:45
Medlem
Citat:
Jag pratar om siffror på antalet dödade barn, inte om Israels militärs presskit med bilder. Är du trög?

Det har dom sagt flera gånger.. Media har i flera dagar redan rapporterat om det.. Och bilderna på vad som hänt, och alla dom kropparna sitter NATO på. Det är ingenting jag har varit där och räknat varenda kropp själv.

Är du helt jävla dum i huvudet, eller är du bara på riktigt efterbliven?
Senast redigerad av vildhane 2023-10-18 kl. 01:48.
Citera
2023-10-18, 01:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko

Stämmer. Demonstrationer både i Malmö och Helsingborg i alla fall.

https://www.sydsvenskan.se/2023-10-17/demonstration-pa-mollan-efter-flyganfallet-mot-sjukhuset

https://www.hd.se/2023-10-17/spontandemonstration-i-helsingborg-efter-attack-mot-sjukhus-i-gaza
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in