2023-10-17, 23:14
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Någon som vet varför de var ute på stan istället för inne på matchen? Var de påväg till matchen?

Jag tolkar det som att de var på väg, då de blev skjutna en stund innan avspark.
Citera
2023-10-17, 23:14
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Engelska mussar buade och avbröt tysta minuten för svenskarna. Det kommer bli tufft att leva som "smutsig kaffir" i europa framgent, det märks redan nu.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/avbrot-tyst-minut-for-svenska-fansen-burop-pa-wembley-/

Läs på scoreboarden, det står ISRAEL och sverige. Kan sätta mina bollar att det är för att det står ISRAEL och inte sverige som de buar
Citera
2023-10-17, 23:15
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Vet ej om detta hör till ämnet, men fick precis upp en tweet på X från en person (som jag vet vem det är men som jag ej följer) där personen i fråga skrev RIP angående en kille vid namn T*ny.
* = o

Vill ej länka den om det inte skulle ha med det här att göra.
Men personen har en del drag som påminner om personen i gallerian.
Dessutom skulle åldern stämma då jag hela tiden varit helt inne på att personen i gallerian är i 60-årsåldern då man tydligt ser detta på personens händer, hår etc.

Ber om ursäkt ifall detta inte har med ämnet att göra.
Ni är ju dessutom duktiga detektiver så tror ni kan hitta tweeten utan att jag länkar.
OM den nu inte redan är länkad i tråden.
namn på konto på twitter?
Citera
Medlem
Rune50s avatar
May I ask a question: Vem var mannen i byggnaden som sköts där ? Står ju på nätet att dom döda satt i skåpbilen ?? 🤔
Citera
Medlem
Citat:
Engelska mussar buade och avbröt tysta minuten för svenskarna. Det kommer bli tufft att leva som "smutsig kaffir" i europa framgent, det märks redan nu.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/avbrot-tyst-minut-for-svenska-fansen-burop-pa-wembley-/

tror buropen främst är riktade mot Israel och dess bombningar i Gaza.. men ändå
Citera
2023-10-17, 23:16
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Läs på scoreboarden, det står ISRAEL och sverige. Kan sätta mina bollar att det är för att det står ISRAEL och inte sverige som de buar
Spelar ingen roll. Det är mussar som buar och gläds åt mördade svenskar och israeler.
Citera
2023-10-17, 23:17
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sioh
Tror inte det stämmer. P.H är kralligare och verkar vara bra mkt yngre än personen vid banken
Åldern stämmer ju inte heller, då denna är i 40 års åldern och han kan aldrig räknas vara i 60 årsåldern då.
Citera
2023-10-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vet att många här på FB klagar på kvinnliga poliser, men enligt koranen så åker en muslim (och hans släktanhang) raka vägen till helvetet om de dödas av en kvinna i strid.

Fast då får ju de kvinnliga poliserna sluta skjuta ihjäl downiesar och sluta BLM-knäa, och i stället använda sina skjutvapen till vad de är till för: att oskadliggöra grova brottslingar och terrorister.

Kommer inte att hända i Sverige..
Citera
2023-10-17, 23:19
Medlem
Kupsans avatar
Citat:

Det var redan rapporterat innan incidenten ingår att dom skulle hålla en tyst minut för Israel, så det är vad som buar om.
Citera
2023-10-17, 23:19
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rune50
May I ask a question: Vem var mannen i byggnaden som sköts där ? Står ju på nätet att dom döda satt i skåpbilen ?? 🤔

Lille retard, sådana som dig dyker upp på varje sida här, så läs lite i tråden så förstår du bättre din late JÄVEL

Och NEJ, dom satt inte i nån jävla skåpbil, det var för 999onde gången en taxi

När man går in här i tron om att uppdatera sig så möts man till största del av helt efterblivna frågor som avklarades igår kväll. Kom igen nu för fan
Senast redigerad av brunnsang 2023-10-17 kl. 23:23.
Citera
2023-10-17, 23:21
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Spelar ingen roll. Det är mussar som buar och gläds åt mördade svenskar och israeler.

Vem som helst fattar att det är Israel folket(pro-mussarna) buar åt, inte åt svenskarna.

EDIT: men svenskhatande jude bonnier vill få att det är Sverige som är hatade och inte Israel XD
Citera
2023-10-17, 23:22
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Det var redan rapporterat innan incidenten ingår att dom skulle hålla en tyst minut för Israel, så det är vad som buar om.
Lika illa det, vi är i europa och "engelsmän" buar åt mördade oskyldiga i MENAs enda demokrati OCH åt mördade svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in