2023-06-25, 18:25
Medlem
SamuraiBennys avatar
Förstår inte vad som är roligt, var bara Annie Lööfs rymdforskare som skulle testa första uppskjutningen.
Citera
2023-06-25, 18:55
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Varför?

Det ända skämtet som går är att det "spårar ur"...

Att vara edgy gör dig per automatik inte till rolig

Här föll inte ämnet i god jord. Klart det går att komma på andra infallsvinklar. Det man snarare kan ifrågasätta är om det är ett fall av "too soon".

Förövrigt fattar jag inte varför du skriver ända? Är det ett skämt jag inte förstår?
Citera
2023-06-25, 22:42
Moderator
Fear2bes avatar
Tidigare inlägg utbrutna från tråden: (FB) Skämt om Berg-och dalbana olyckan på Gröna Lund 2023-06-25 och infogade här./Mod
Citera
2023-06-25, 23:29
Medlem
tjackslynas avatar
Att ni inte skäms. Inte nog med att detta är en så morbid tema att skämta om, det är dessutom klart att ni fullständigt suger anal på att dra skämt.
Citera
2023-06-25, 23:45
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det beror ju förstås på vem. Hitlers självmord exempelvis går ju alltid att skämta om.
Blir ju en viss skillnad när man skämtar om sådant som hänt för 70-80 år sedan jämfört med när man skämtar om aktuella olyckor och katastrofer.
Citera
2023-09-22, 08:39
Medlem
Muppetys avatar
Jag anser att man kan skämta om nästan allt.

Gränsen går vid att skämta med någon vars nära har gått bort, ens husdjur, nån man älskar, så bör man undvika att skämta om saker som rör den avlidne. Samt bör man inte skämta om svåra sjukdomar med en person som är drabbad av det. Eller om någon varit med om något obehagligt som gör det olämpligt att skämta om själva händelsen.

Annars tror jag inte jag har några problem att skämta om annat. Kan ha missat något...?
Citera
2023-10-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jaha, då var vi igång!

Att detta läktarvåld aldrig tar slut, skulle supportrarna haft IS i magen istället och löst konflikten på planen istället för att ta ut det på varandra?
Kan inte du bara hålla käften din idiot.
Citera
2023-10-17, 19:21
Avslutad
Häpnadsväckande skamlöst. Dina föräldrar, vilka uppenbarligen skitit i att uppfostra dig, måste vara stolta
Citera
2023-10-17, 20:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jaha, då var vi igång!

Att detta läktarvåld aldrig tar slut, skulle supportrarna haft IS i magen istället och löst konflikten på planen istället för att ta ut det på varandra?
Otroligt smaklöst inlägg, men med tanke på ditt användarnamn så är det helt rimligt - du har blåst ut varenda liten hjärncell och därmed även det lilla uns av förnuft du kanske en gång hade.
Citera
2023-10-17, 20:27
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Jaha, då var vi igång!

Så jävla osmaklig du är. Så klart det kommer från en haschpundare. En sådan tragedi och du tycker det är roligt. SKÄMS!!
Citera
2023-10-17, 20:39
Medlem
exe.es avatar
Din jävla horunge, två av våra landsmän har kallblodigt avrättats på Bryssels gator och då tycker du det är lämpligt att börja skämta om det i en FB-tråd?
Citera
2023-10-17, 23:50
Moderator
Fear2bes avatar
Inlägg utbrutna från (FB) Skämt om svenskarna som blev mördade i bryssel och inklistrade här där man får fråga sig vad som är okej att skämta om/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in