2023-10-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Finns en film också där polis vaktar kroppen.
Ej blurrad

Minns du länken eller var du såg videon? Var det på X (Twitter)?
Citera
2023-10-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hur många sådana kan vi ha i Sverige tro? 1000? 10 000? Fler?

Det är svårt att gissa hur många men alldeles för många iaf.
Citera
2023-10-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Jo, han provocerade medvetet fram just detta och du är så korkad det är pinsamt att läsa håll bara din käft om du inte klarar av att forma sammanhängande meningar

Är det något som är pinsamt att läsa är det dina inlägg.

Paludan eller Momika har ingen skuld i detta. Vad man än tycker om deras koranbränningar har de rätt att göra detta.

Vi ska inte böja oss för terrorister som anser att en bok är mer heligt än mänskligt liv.
Citera
Medlem
lifeabroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han blev ju skjuten när han sprang. Hur skall han springa vidare när han är död eller svårt skadad?
Han var troligtvis död när skytten gick fram och sköt sönder hans huvud på nära håll.

Jag visste inte han blev skjuten utanför, syns dåligt om man blev träffas eller ej
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Minns du länken eller var du såg videon? Var det på X (Twitter)?

Ja tror den kom upp redan sent igår..
Citera
Medlem
Så en av dom i taxin lever?
Enligt supporter i TV4 lever den som vårdas på sjukhus.
Citera
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som inte fattar att detta (SD:are) handlar om koranbränningar, hur tänker ni?
Man blir orolig.

Och? Om så är fallet?
Bränn koraner på bål isåfall säger jag, vi ska inte kuva oss för en jävla religion

/sosse
Citera
2023-10-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
För då hade inte folk tyckt det var lika kul att bränna koraner?

Låter rimligt. Allt är invandringens fel!
Japp, om vi inte hade haft en miljon invandrare med sjuka värderingar som aktivt förstör Sverige så hade vi inte haft människor som försöker trycka emot denna utveckling och visa deras missnöjde med koranbränning.

Varför försvarar du muslimska värderingar? Vad fan är det för fel på dig?
Citera
2023-10-17, 17:30
Medlem
Elekensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
För då hade inte folk tyckt det var lika kul att bränna koraner?

Låter rimligt. Allt är invandringens fel!

Sitter du på allvar och försvarar en religion som står för har mot kvinnor, homosexuella och andra religioner bara för att nämna några saker.

Är det dom åsikterna du har i övrigt? Vad står du politiskt?
Citera
2023-10-17, 17:31
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Varför skulle det vara fejk? Han blev skjuten tre gånger varav det sista skottet på nära håll, liggande, i huvudet ...

Det finns väldigt många exempel på liknande våld.

Studera YNC innan du lägger din röstsedel nästa gång.

Men visst, alltid bra att ifrågasätta bild och text.
Suck. Om du läser igen vad jag skrivit så påstår inte jag att bilden är fejkad, jag tror nämligen att den är riktig.
Det var en annan som påstod att den var fejk och eftersom jag inte är 100% säker (det är inte min bild) så kan jag inte utesluta att jag ändå skulle ha fel.
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimsicalGenius
ja, helt rätt

vi har Palestinier och deras fans som jublar över Hamas vedervärdiga brott mot civila i Israel, liksom de sjöng och jublade 11 september

A-Världen; USA, Västeuropa; vi har 90% av all avancerad tech, alla institutioner som fungerar effektivt, dvs skapar lugn, arbetsro, relativt rättvisa samhällen; B-Världen ; Muslimien; inget fungerar, man tror på Koranen, dvs ren Vidskepelse, inga uppfinningar, inga industrier, Inget av någonting!

Islam-Muslimien är dömt till att fortsätta denna olycksalaiga kräftgång med nya motgång ar och ännu mer frustration och nytt förtryck och nytt HAT mot Judar och Väst!

malmö hade 6000 judar år 2000, Muslimerna förföljde dem, med lokala Nazzars goda hjälp, en av dem blev min chef...ja, det är hemst; vi är nu mindre än 300 kvar i malmö; jag letar efter nytt jobb, ny bostad - i annat land....

S , V , som helt okritiskt hejar På Muslimer, trots att de HATAR allt modernt som; singelliv, kvinnors frihet, sexuellt frihet för gay etc, religienosfrihet etc, fri utbildning för alla även kvinnor...

S & V borde skämmas!

SD är nu helt plötsligt Israel-vänner ; Hur gick DET till?

Belgien; detta "öppnar" nu en Pandoras Box; alla muslimer fattar nu hur lätt det är att slå till mot lovligt byte; svenskar på semester!

Bruxelles 16 Oktober blir starten på en HÄXJAKT på svenskar!

Därför att i grunden spelar det ingen roll vilket parti politiker tillhör, inte nu längre då folkets intressen inte är det man värnar om. Alla partier värnar mer eller mindre om näringslivet som gynnas mest av detta kaos.
Citera
Medlem
Han med hjärnan utspridd kan ju inte överlevt(?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in