Citat:
Ursprungligen postat av
Bobbyboi
Säg mig, om nu putains anfallskrig mot Ukraina "egentligen" äger rum p.g.a. att "väst ligger bakom det" som du verkar tro så undrar jag om din herre och härskare putain är agent för väst då hen tydligen på deras initiativ, order och uppmaning har inlett anfallskriget mot Ukraina för att på oklart sätt gynna USA/Väst/NATO/Ukraina? Eller är dvärgen bara en narcissistisk megalomanisk psykopat som drömmer om att återupprätta det ondskans imperium hen är en produkt av?
Citat:
Ursprungligen postat av
Boxer123
Går ju inte läsa utan att man får huvudvärk, vad yrar du om.
Jag förstår att du har problem med läsförståelsen, om inte annat då svåra kognitiva brister är en förutsättning för blind tillbedjan av din herre och härskare, den psykotiske dvärgen i kreml.
Jag skall dock försöka förklara. DU påstår att det är "väst som ligger bakom" putains anfallskrig mot Ukraina. Om så är fallet undrar jag VARFÖR den psykotiske dvärgen i kreml inledde, och för, nämnda anfallskrig? Borde det inte vara bättre för hen att INTE gynna sin nemesis "väst"?
Varför önskar DU att den psykotiske dvärgen i kreml skall tillerkännas överhöghet över Ukraina (och andra länder)? Varför kan hen inte stanna inom det enorma landet rysslands gränser? Det är förvisso synd om ryssarna som tvingas leva under en narcissistisk megalomanisk psykopat, men varför vill du att andra folk skall tvingas till detsamma?