2023-10-17, 14:56
Medlem
Fråga:
Ni shamade alla andra, alla länder som ville ha eller hade en restrikterad invandring.
Sverige var en humanitär stormakt.
Är ni nöjda nu?

Vi här på granntomten förundras över hur ni svenskar tänkte.

Troligen var ni övermodiga. Stöddiga. Skolmobbare.
Humanitär stormakt my ass.
Ni hade allt, men sket det sig.

Kanske det skulle vara tid för er att medge att det har skitit sig totalt?

https://svenska.yle.fi/a/7-10042777
Citera
2023-10-17, 14:58
Bannlyst

"Ni"???

Det är conehead Reinfeldt som påbörjade importen av svartskallar, sen fortsatte det, allt gjorde ovanför befolkningens huvuden.

Ingen Svensk vill ha svartskallar, behöva höra arabiska, känna svettlukt och se skynken med hönsnär för ögonen...

Ingen Svensk vill ha den här skiten!
Citera
2023-10-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakarihenrik
Fråga:
Ni shamade alla andra, alla länder som ville ha eller hade en restrikterad invandring.
Är ni nöjda nu?

Tänkte och tänkte.

Wallenberg ville ha mer invandrare så det blev mer invandrare. Det är inte konstigare än så.

När Wallenberg en dag vill att vi på industriell skala ska ha ihjäl invandrarna så blir det så. Det är inte konstigare än så.

Det är ingen här som har valt någonting.
Citera
2023-10-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

"Ni"???

Det är conehead Reinfeldt som påbörjade importen av svartskallar, sen fortsatte det, allt gjorde ovanför befolkningens huvuden.

Ingen Svensk vill ha svartskallar, behöva höra arabiska, känna svettlukt och se skynken med hönsnär för ögonen...

Reinfeldt? Det här drog igång på allvar långt tidigare än så. Men visst, Reinfeldt kanske eskalerade det litegrann. Inget har skett utan svenskens medgivande.
Citera
2023-10-17, 15:41
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakarihenrik
Fråga:
Är ni nöjda nu?

Humanitär stormakt ? Det är ju bara en tom politisk floskel som användes då och då av murvlar och enstaka politiker för att försöka glänsa. Verkligen inte folkligt förankrat och har aldrig varit det.

Majoriteten visste redan att det skulle skita sig. Hur du får ihop det med stöddiga och skolmobbare ? Låter ju ovanligt efterblivet
Citera
2023-10-17, 15:45
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Jag kan stolt säga att allt går enligt plan.

Nu får radikala muslimer något att tänka på.
Ska jag verkligen bränna Svenska flaggan?
Sverige är ju ett bra generöst land som hjälpt många av dom mina.
Citera
2023-10-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Reinfeldt? Det här drog igång på allvar långt tidigare än så. Men visst, Reinfeldt kanske eskalerade det litegrann. Inget har skett utan svenskens medgivande.

En bild säger så mycket. Eller en graf över invandringen, egentligen:
https://www.so-rummet.se/sites/default/files/nu_och_da/Invandrare_utvandrare_Sverige-diagram.jpg

Efter andra världskriget kom flyktingar från Europa.

På 1960-talet kom MÅNGA arbetskraftsinvandrare från Grekland, Italien, Finland mm.

Men den toxiska invandringen av människor som inte kunde eller ville ta vara på sig själv drog igång på allvar 1986.
Och gissa vem som var statsminister och chefsarkitekt då?
Rätt svar: Olof Palme. Med ett kort uppehåll 1991-1994 styrde dom helt själva i 20 år, fram till 2006.
Och när flyktingkatastrofen började, 2015, då satt Stefan "Jag såg det inte komma" Löfvén som statsminister. Maktinnehavet bestod fram till förra året.

Så äras den som äras bör för det skedde.
Citera
2023-10-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
En bild säger så mycket. Eller en graf över invandringen, egentligen:
https://www.so-rummet.se/sites/default/files/nu_och_da/Invandrare_utvandrare_Sverige-diagram.jpg

Efter andra världskriget kom flyktingar från Europa.

På 1960-talet kom MÅNGA arbetskraftsinvandrare från Grekland, Italien, Finland mm.

Men den toxiska invandringen av människor som inte kunde eller ville ta vara på sig själv drog igång på allvar 1986.
Och gissa vem som var statsminister och chefsarkitekt då?
Rätt svar: Olof Palme. Med ett kort uppehåll 1991-1994 styrde dom helt själva i 20 år, fram till 2006.
Och när flyktingkatastrofen började, 2015, då satt Stefan "Jag såg det inte komma" Löfvén som statsminister. Maktinnehavet bestod fram till förra året.

Så äras den som äras bör för det skedde.

Exakt. Jag som är en person som vetat vad som pågår länge, och försökt varna folk för längesen utan att bli tagen på allvar, kan tyvärr inte hjälpa att jag stör mig på folk som tror att någonting började 2015. Det betyder ju att man fram till 2015 på fullaste allvar inte förstod vad som hände, trots att folk varnade och varnade och varnade. Helt otroligt.
Citera
2023-10-17, 16:29
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag kan stolt säga att allt går enligt plan.

Nu får radikala muslimer något att tänka på.
Ska jag verkligen bränna Svenska flaggan?
Sverige är ju ett bra generöst land som hjälpt många av dom mina.

Din åsna, du gör skäl för ditt användarnamn. Var god och yttra dig aldrig igen i detta diskussionsforum. Alla dina inlägg är som skrivna av en idiot, och då har jag ändå följt dig ett bra tag på forumet.
Senast redigerad av attack-titan 2023-10-17 kl. 16:33.
Citera
2023-10-17, 16:42
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Din åsna, du gör skäl för ditt användarnamn. Var god och yttra dig aldrig igen i detta diskussionsforum. Alla dina inlägg är som skrivna av en idiot, och då har jag ändå följt dig ett bra tag på forumet.
Hej hej.
Det är så här vi styr världen.
Genom att presentera saker på ett motsägelsefullt vis.
Antisemiter och rasister som ser Judiska/utländska ut. (Hitler och Åkesson mfl)
Starka som framstår som svaga.
Dumma som säger kloka saker.

Det väcker tveksamhet och kanske gör en och annan litet mer ödmjuk.

Men inte dig. Du har långt kvar innan du hänger med mina inlägg.
Jag försöker göra era idiot-trådar litet intressanta och roliga.

Hoppas det finns någon som uppskattar det.
Citera
2023-10-17, 17:02
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

"Ni"???

Många röstar dock för allt detta, de vill kanske ha skiten?
Citera
2023-10-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Humanitär stormakt ? Det är ju bara en tom politisk floskel som användes då och då av murvlar och enstaka politiker för att försöka glänsa. Verkligen inte folkligt förankrat och har aldrig varit det.

Majoriteten visste redan att det skulle skita sig. Hur du får ihop det med stöddiga och skolmobbare ? Låter ju ovanligt efterblivet

Ni mobbade alla andra för att de inte var HUMANITÄRA STORMAKTER, som Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in