2023-10-17, 16:13
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Hoppas att DIF-HIF och detas klackar kör en del ramsor fram och tillbaka.

"Vad tycker ni om IS?
ILLA
Hur illa?
Jävligt illa."

"Alla som hatar Islamister klappa nu"

" AVGÅ Reinfeldt"

Mer och kanske bättre förslag kanske kan inspirera båda lagens Ultras.
Citera
2023-10-17, 16:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han på bilderna hette P*ntus H*lm

www.facebook.com/p*ntus.h*lm.71

Stämmer inte enligt flera uppgifter.
Citera
2023-10-17, 16:14
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
2 äldre herrar ska gå på fotbollsmatch i Europa och detta sker. Vilken islamist horunge som gjorde detta, hoppas hela hans familj utvisas ur Belgien om dom befinner sig där. Det är detta vi får när vi tar hit muslimer till Europa hur svårt ska det vara att förstå att dom är onda??

R.I.P gubbar! Och landsförrädaren Reinfeldt bryr sig egentligen inte ett skit, han är ett tomt skal som bidragit till detta!!
Tja. Och Reinfeldt drog iväg från arenan utan Janne A, laget, journalisterna, supportrarna och alla dom andra...
Kommer osökt att tänka på Kapten Ynkrygg, italienaren Fracesco Scuidetti, som lämnade sitt fartyg först av alla!
Citera
2023-10-17, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Dels kläderna ja men även händerna t.ex. Han är yngre, mellan 20-40.

Varna för verkligheten? Det är bra att folk får se vad islam ställer till med, alla borde titta på bilden.
Håller med
Man kan ju undra varför dom ljuger!
Men dom hade väl inga andra hittepå personnummer lediga.
Citera
2023-10-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Önsketänkande från skytten?

Jag misstänker det, annars brukar dom ju vara ganska snabba och meddela att dom ligger bakom detta.
Citera
2023-10-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Men det är ju hela min poäng, därför är paludan lika skyldig som Mussen.

Han visste detta skulle hända DÄRFÖR GJORDE HAN DET

Han har blod på sina händer vad är det du inte fattar din inavlade efterblivna feta dumknullade horunge

Paludan är inte skyldig till detta. Och det svin som sköt är nu saknad av herr Noll och fru Ingen!
Citera
2023-10-17, 16:18
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Dags att ställa Reinfeldt inför rätta, först förstörde han landet in i grunden och nu åker han och "representerar" oss svenskar nere i detta hemska. Han kan fan inte sätta en fot rätt! och den som tror på hans krokodiltårar är bara dumma, han myser och han ler! Ord kan inte beskriva vad jag hatar den mannen.
Citera
2023-10-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Noll chans att det kommer hända, skulle vara spontant isf..

Oavsett så skulle det beskyllas för rasism, fiska i grumliga bruna vatten öka motsättningar etc etc

Uppmanade inte politiker mfl ist att folk skulle ta ner Svenska flaggor, inte säga att man är svensk för övrigt?
Det direkt motsatta alltså

Det som gör mig extra hatisk är att inte ett solidaritetspip från de svenska moskéerna-så fort de gnäller om att ha utsatts för rasism o hatbrott kärleksbombas de av svenskar och haussas upp i media-nu inte ett pip-det är tacken för att Sverige ger dem skydd och tillgång till hela välfärden, detta är tacken för den naiva tolerans vi visat de intoleranta!

Jag är så förbannad över att dessa jävla terrorister lyckas med ett av sina mål, att öka hatet. För det hat jag just nu känner mot muslimer är inte sunt, inte hur jag vill vara, men de driver oss till det genom sitt hat mot västvärlden, den värld som givit dem skydd och välbestånd.

Vi vill inget annat än att leva i lugn o tolerans men de hetsar oss till hat genom sin intolerans och terrorism. Vi vill bo i Sverige, inte i de kaosland islam ovillkorligt för med sig!

Just nu vill jag inget annat än att slänga ihop hela packet o släppa dem i Sinaiöknen samt spränga varje moské. Och det är just detta hat de frodas på, som göder dem-de har lyckats med att göra oss till en avbild av sig själva. Men det går inte att vända andra kinden till-vi måste visa att detta inte tolereras-att de som inte vill leva enligt de mänskliga rättigheterna ska ut ur Europa!
Citera
2023-10-17, 16:19
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Aftonbladet: Det två svenskar som dödades i Belgien är två män i 60- och 70-årsåldern, det bekräftar UD.

”De omkomna är en man i 70-åldern hemmahörande i Stockholmsregionen, och en man i 60-års åldern bosatt utomlands.”, skriver UD i ett mejl till Aftonbladet.

Anhöriga är underrättade.

Den skadade svensk som nu vårdas på sjukhus är en man i 70-årsåldern.
Jag vägrar tro att den här killen var i 60-70 årsåldern men jag kan ha fel för engångsskull.
Obs, blodig bild.
https://imgbb.com/F79hgHs
Citera
2023-10-17, 16:19
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waterbiotherm
I guess? Han som utförde dåden nu verkar ju ha fallit för den falska propagandan om socialtjänsten i arabiska medier och därmed haft siktet väl inställt på Sverige.
Visst de tror på det de hör också koranen. Total hjärntvätt av en stor och farlig grupp individer.
Citera
2023-10-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Det som gör mig extra hatisk är att inte ett solidaritetspip från de svenska moskéerna-så fort de gnäller om att ha utsatts för rasism o hatbrott kärleksbombas de av svenskar och haussas upp i media-nu inte ett pip-det är tacken för att Sverige ger dem skydd och tillgång till hela välfärden, detta är tacken för den naiva tolerans vi visat de intoleranta!

Jag är så förbannad över att dessa jävla terrorister lyckas med ett av sina mål, att öka hatet. För det hat jag just nu känner mot muslimer är inte sunt, inte hur jag vill vara, men de driver oss till det genom sitt hat mot västvärlden, den värld som givit dem skydd och välbestånd.

Vi vill inget annat än att leva i lugn o tolerans men de hetsar oss till hat genom sin intolerans och terrorism. Vi vill bo i Sverige, inte i de kaosland islam ovillkorligt för med sig!

Just nu vill jag inget annat än att slänga ihop hela packet o släppa dem i Sinaiöknen samt spränga varje moské. Och det är just detta hat de frodas på, som göder dem-de har lyckats med att göra oss till en avbild av sig själva. Men det går inte att vända andra kinden till-vi måste visa att detta inte tolereras-att de som inte vill leva enligt de mänskliga rättigheterna ska ut ur Europa!

Europa rör sig mot en totalitär polisstat a la Israel. Eller en millitärstat. Det är helt oundvikligt i mina ögon och bara att vänja sig.

Men hellre det än islamism.
Citera
2023-10-17, 16:28
Medlem
Om killen på golvet vore 100% död, hade det då bekräftats att även den tredje svensken avlidit då? Eller letar man typ anhöriga? För död är han såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in