Citat:
Ursprungligen postat av
LupesVulpus
Noll chans att det kommer hända, skulle vara spontant isf..
Oavsett så skulle det beskyllas för rasism, fiska i grumliga bruna vatten öka motsättningar etc etc
Uppmanade inte politiker mfl ist att folk skulle ta ner Svenska flaggor, inte säga att man är svensk för övrigt?
Det direkt motsatta alltså
Det som gör mig extra hatisk är att inte ett solidaritetspip från de svenska moskéerna-så fort de gnäller om att ha utsatts för rasism o hatbrott kärleksbombas de av svenskar och haussas upp i media-nu inte ett pip-det är tacken för att Sverige ger dem skydd och tillgång till hela välfärden, detta är tacken för den naiva tolerans vi visat de intoleranta!
Jag är så förbannad över att dessa jävla terrorister lyckas med ett av sina mål, att öka hatet. För det hat jag just nu känner mot muslimer är inte sunt, inte hur jag vill vara, men de driver oss till det genom sitt hat mot västvärlden, den värld som givit dem skydd och välbestånd.
Vi vill inget annat än att leva i lugn o tolerans men de hetsar oss till hat genom sin intolerans och terrorism. Vi vill bo i Sverige, inte i de kaosland islam ovillkorligt för med sig!
Just nu vill jag inget annat än att slänga ihop hela packet o släppa dem i Sinaiöknen samt spränga varje moské. Och det är just detta hat de frodas på, som göder dem-de har lyckats med att göra oss till en avbild av sig själva. Men det går inte att vända andra kinden till-vi måste visa att detta inte tolereras-att de som inte vill leva enligt de mänskliga rättigheterna ska ut ur Europa!