Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Varför är jag skyldig till at att Koranen får brännas?
Jag bryr mig inte eftersom det är två looser som säker uppmärksamhet.. det som förvånade mig mest är hur smyg-svenne kröp fram och visade sitt fula tryne med "yttrandefrihet" som anledning att hata muslimerna.
Jag har många vänner (svenskar, precis som mig så du inte spinner iväg) som tycker precis som jag.. att koranbränningarna inte var något annat än en ren provokation mot en stor majoritet av våra nya grannar, kollegor, vänner.. som bor med oss och bland oss.
Jag vet inte hur du är kopplad.. men jag visar respekt för de som jag umgås med. Jag försöker lära mig något nytt och känner att alla de utlänningar jag umgås med är likadana.
Sedan har vi en klick inavlade "Kalles Kaviar"... tyvärr fler än vad jag trodde
Men jag säger det igen för ni verkar ha seliktv läsförmåga.. INGET rättfärdigar illdåd där man mördar folk.
Men fundera gärna själv vilken väg du valt
Jag skrev att du var lika skyldig, inte att du var skyldig. Vi är väl rätt oskyldiga i det här fallet?
Jaha du och dina vänner tycker att koranbränningarna var en provokation. Ja jo det får man väl ändå säga.
När har jag läst in att du rättfärdigar illdåd där man mördar folk??
Jaha, ja jag försöker också respektera människor jag umgås med. Däremot umgås jag inte med inavel, vad jag vet iaf. Tihi.
Vilken väg jag valt? Jag valde att bli företagare bla.
Men men. Ok, trevligt att råkas.