2023-10-17, 10:30
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Om det nu finns så många retarderade apor här i världen som blir våldsamma över en bränd sagobok så kanske Europa inte borde ha släppt in dessa, eller hur? Tror du inte BOs anhöriga håller med just nu? Om den där apan inte hade blivit insläppt så hade dessa svenskar varit vid liv nu.

Nu har vi nått en punkt där en total repatriering av otroligt många människor är den enda lösningen.

Om du på fullt allvar tror att vi kommer kunna leva sida vid sida med dessa människor så måste du vara fullständigt blåst

jag är absolut inte blåst..
Men du borde göra en diagnos med tanke på din verklighetsfrånvända kommentar "vi nått en punkt där en total repatriering av otroligt många människor är den enda lösningen"

Jag vet inte vad som var anledningen till dådet i Bryssel.. om det verkligen var sverigebilden pga av koranbränningarna.
Om du följt mina inlägg så ser du att jag inte försvarar dessa.. men jag ser en sida som fortfarande kramar sin rasist flagga
Citera
Avslutad
Gött att skräpet blev avlivat iallafall. Tänk ändå att han dog över en sagoboks skull? Finns det något liv efter döden lär han brinna i helvetet iall evighet. Det känns bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Så ska Sveriges specialförband börja bunta ihop muslimer och skicka hem dom på bananbåten än? Införa rasprofilering och stänga gränsen? Inte?

Okej godnatt då. Hörs när nästa svensk blir mördad

Det svenska specialförbandet borde användas mer. Tydligen gör de saker utomlands men väldigt hemligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
Finner inga ord hur jävla sjukt allt har blivit.

Var det inte två svenskar som sköts i en taxi? Kom den ena ut ur taxin och blev skjuten inne i banken?
Tyckte jag såg bilder/filmer på att det var två svenskar skjutna i en taxi? Och har också läst det
Citera
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Jag menar att det är dags för konkreta åtgärder nu. Pressträffarna avlöser ju fan varandra och samma svammel varenda gång. Upp med debatten på bordet nu, muslimerna är ett extremt problem som måste hanteras. NU !!!

Och arga Andersson som sitter i SVT behandlas som om vore hon bara tjänstledig med nuvarande regering som vikarie - wtf?? Hur kan hon inte bli ställd mot väggen och avkrävas svar på tuffa frågor? Carolin Dahlman sa sanningen häromsistens, det är vänsterns fel att vi har de här importerade problemen nu.
Det är dags att EU gör lite jävla nytta också.
Förslagsvis borde brott i ett EU land leda till utvisning från alla eu länder och intresseförbud för alltid till EU.
Citera
2023-10-17, 10:31
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polnareff
Under de här turerna kring koranbränningarna när det var fullt av propaganda mot Sverige i utländska medier kan man tänka sig att svenska muslimer skulle säga emot. Istället krävde nästan samtliga representanter för Islam i Sverige att instämma i propagandan och att de visst är förtryckta i Sverige. Läs kommentarerna på sociala medier när muslimska regeringar uppmanade till bojkott av Sverige.

Artikel från SVT idag visade att nästan 80% av Irakier tror att Sverige är emot Islam, och nästan 60% att muslimska barn kidnappas av myndigheter för att hjärntvättas. En stor majoritet av muslimer utanför Sveriges gränser tror att Svenska muslimer är förtryckta till den graden att det är berättigat med terror-attentat. "Kidnappade barn", klart folk blir arga.
.. .

Vilken artikel? Kan inte hitta den.
Citera
2023-10-17, 10:31
Medlem
Nu är muhammedanen skjuten. Det är att hoppas på att muhammedanen kremeras och askan sprids för vinden till sjöss. På så vis anses att han inte kommer till muhammedanernas paradis.
Citera
2023-10-17, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengts
Nu är muhammedanen skjuten. Det är att hoppas på att muhammedanen kremeras och askan sprids för vinden till sjöss. På så vis anses att han inte kommer till muhammedanernas paradis.

Har jag missat eller har vi namn på dem som sköts?
Citera
2023-10-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjohosan123
Har jag missat eller har vi namn på dem som sköts?

Nä, lite konstigt att de inte blivit offentligt ännu kan jag tycka
Citera
2023-10-17, 10:34
Medlem
UD avråder

När UD avråder från resor är det en signal om att säkerhetsläget är allvarligt och att du noga bör tänka över ditt beslut att resa. Normalt gäller inte en reseförsäkring om UD avråder från resor. Här listas länder där det finns en avrådan.

Kan inte delas för lite
Lär tillkomma städer
Sthlm med kanske ska in på listan nu

https://www.regeringen.se/ud-avrader/
Citera
2023-10-17, 10:34
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag är inte heller någon expert men det är väl lättare att få licens för halvautomatiska varianter av automatkarbiner för sportskytte därnere på kontinenten?

Här är en sammanställning av olika halvautomatiska vapen ur "AR-15-familjen" (Armalite, Remington, Colt, Ruger, etc).

Vapentypen har använts vid otaliga "masskjutningar" och terrordåd. Här någonstans tror jag att vi hittar vapnet.

Belgien har mer liberala vapenlagar än exempelvis Sverige. Du kan få tillstånd att köpa ett halvautomatiskt vapen av AR-15-typ med samma lätthet som du köper ett salongsgevär i Sverige. Om du har en allmän licens behöver du inte särskilt motivera varför du vill inneha vapnet.

https://en.wikipedia.org/wiki/AR-15%E2%80%93style_rifle
Citera
2023-10-17, 10:36
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haret1995
Du lever helt enkelt i en fantasivärld. Du pratar om "grannar och vänner" men ignorerar helt och hållet de förjävliga värderingar islam lär ut. Du är tolerant mot en religion och dess förljare som per automatik går emot dina egna värderingar. Det är helt idiotiskt.

varför har du snöat in på att islam är intolerant... du har inte blandat ihop ett styre i ett land med religionen.
Har du lästa Gamla Testamenet och jämfört med Koranen?
Om inte.. gör det och sluta killgissa...

de vänner jag umgås med (som är muslimer) visar inga som helst tendenser till de vidrigheter du beskriver. Jag har vett nog att inse om en religion innehåller så mycket vidrigheter så hade det inte fått med sig så många troende.. eller du anser kanske anser att muslimer generellt är svagbegåvade?

(akta dig för fällan här )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in