2023-10-17, 09:06
Medlem
Ringde precis vacuum gäddans arbete och sade vad som hade hänt, hon som svarade blev väldigt bestört och chockerad över detta, och det lät som att hon visste precis vem det handlade om när jag nämnde hans namn och att han hade hamnat på dumpen.se på video och allting. Hon svarade ungefär: VAA?! skojar du??? Och sen lade hon på
Citera
2023-10-17, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Ringde precis vacuum gäddans arbete och sade vad som hade hänt, hon som svarade blev väldigt bestört och chockerad över detta, och det lät som att hon visste precis vem det handlade om när jag nämnde hans namn och att han hade hamnat på dumpen.se på video och allting. Hon svarade ungefär: VAA?! skojar du??? Och sen lade hon på

Ha ha. Väldigt roligt. Har du någon inspelning att dela med dig av?
Citera
2023-10-17, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Ha ha. Väldigt roligt. Har du någon inspelning att dela med dig av?

Tyvärr har jag inte det, men jag förklarade lugnt och sakligt vad som har hänt att han har sökt barn för sexuellt syfte på en sida som heter dumpen.se där det finns både loggar och en liten video. Man hörde på henne att hon hade ingen aning om detta ÄN, men som sagt när jag nämnde namnet så "ramlade" hon nästan av stolen haha, alltså sådär förbannad OCH bestört o chockad, på samma gång.... så nu vet hans jobb iallafall känner mig lite stolt att man gjort nånting bra
Citera
2023-10-17, 09:18
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag inte det, men jag förklarade lugnt och sakligt vad som har hänt att han har sökt barn för sexuellt syfte på en sida som heter dumpen.se där det finns både loggar och en liten video. Man hörde på henne att hon hade ingen aning om detta ÄN, men som sagt när jag nämnde namnet så "ramlade" hon nästan av stolen haha, alltså sådär förbannad OCH bestört o chockad, på samma gång.... så nu vet hans jobb iallafall känner mig lite stolt att man gjort nånting bra

Dumpen brukar väl kontakta arbetsgivare? Det kanske tystasts ner internt? Ryktet har inte börjat gå ännu. Kul att någon rör runt i grytan. Vilka stora kunder har företaget? Vad tillverkar och säljer företaget? Hur många i Sverige? Finns huvudkontoret i Tyskland?
Citera
2023-10-17, 09:34
Medlem
Citat:
Nu ringde jag även deras andra nummer där en kvinna svarade, förklarade då är: eran Regionala chef för norra Europa *tefan *run har blivit uthängd med både video och loggar när han bestämt träff med ett barn i sexuellt syfte varpå hon svarar: ojj vad hemskt!! Jag ska ta detta vidare men jag tror inte att det stämmer. Då svarar jag med att man ser klart och tydligt på videon som även är uppladdat att det är denna person varpå hon svarar: ojj är det säkert? Jag svarar ja man ser absolut att det är denna personen. Då svarar hon: jaha... det var ju inte bra... men jag tar detta vidare TACK för att du ringde... sen var det slut... känns som detta tystas ner lite i företaget för båda kvinnorna låter extremt chockade och nere när dem fått veta.. men samtidigt glada över att jag ringt och meddelat dem

Dumpen kanske direkt gick via huvudkontoret i Tyskland? Är Sara och Patrik bra på tyska?

Det borde finnas en tysk förklaring på Dumpen för att skydda tyska barn då gäddan reser dit ofta.
Citera
2023-10-17, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen kanske direkt gick via huvudkontoret i Tyskland? Är Sara och Patrik bra på tyska?

Det borde finnas en förklaring på tyska på Dumpen för att skydda tyska barn då gäddan reser dit ofta.

Har även skrivit till deras huvudkontor i Tyskland på engelska. Skrev såhär:

***The manager ****** **** at your company is a pedophile. Swedish pedophile hunters has caught him with a video and chatlogs where he sex chats with an underage child... he has been searching for a child to have sex with.... I will send you a link with the video and the logs... you can clearly see in the video that it is indeed ****** ****!!! ***

Samtidigt som jag delade dumpen länken och även hans Linkedin bild ihop med bilderna han skickat på sig själv på chatloggarna där man ser tydligt att det är han... så nu vet hans jobb 100% garanterat

https://dumpen.se/2023/10/16/vacuumgaddan-napp-293-upplands-vasby/
Senast redigerad av Georgejung2003 2023-10-17 kl. 09:54.
Citera
2023-10-17, 09:45
Medlem
Blaisens avatar
#293 Rejäl fallhöjd och skam för företaget! Stackars sonen som är pappa upp i dagen!
Citera
2023-10-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
#293 Rejäl fallhöjd och skam för företaget! Stackars sonen som är pappa upp i dagen!

Till utseende eller är han känd som gränslös???
Citera
2023-10-17, 09:53
Medlem
Citat:
Har även skrivit till deras huvudkontor i Tyskland på engelska. Skrev såhär:

***The manager (rebus rebus) at your company is a pedophile. Swedish pedophile hunters has caught him with a video and chatlogs where he sex chats with an underage child... he has been searching for a child to have sex with.... I will send you a link with the video and the logs... you can clearly see in the video that it is indeed (rebus rebus) !!! ***

Samtidigt som jag delade dumpen länken och även hans Linkedin bild ihop med bilderna han skickat på sig själv på chatloggarna där man ser tydligt att det är han... så nu vet hans jobb 100% garanterat

https://dumpen.se/2023/10/16/vacuumgaddan-napp-293-upplands-vasby/

Du får bör byta ut stjärnorna och bokstäverna mot rebus rebus här på FB för att inte bryta mot FB:s regler i ditt inlägg om gädd-info till den tyska moderbolaget
Citera
2023-10-17, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Du får bör byta ut stjärnorna och bokstäverna mot rebus rebus här på FB för att inte bryta mot FB:s regler i ditt inlägg om gädd-info till den tyska moderbolaget

Oki tack för tipset, skriver inte så mkt på FB så har inte sån koll på reglerna... har bytt ut till bara stjärnor... borde vara oki? hursomhelst så känns de underbart att ringa till hans arbetsgivare så dem vet vilket jävla djur som jobbar som chef hos dem...
Citera
2023-10-17, 10:21
Medlem
padrons avatar
Citat:

Humor att receptionisten (?) fick reda på det först. De känner ju oftast alla.
Nu lär det skickas Dumpenlänkar kors och tvärs på svenska kontoret.
Citera
2023-10-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Humor att receptionisten (?) fick reda på det först. De känner ju oftast alla.
Nu lär det skickas Dumpenlänkar kors och tvärs på svenska kontoret.

Jamen precis... man hörde ändå att hon typ uppskattade att nån ringde och berättade, sen hörde man en del skam också när hon fick reda på det. Hon skämdes jävligt mkt också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in