2023-10-17, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Nej jag hatar inte. Jag kommer i regel mycket bra överens med muslimer. Jag hyser inget agg mot vanliga muslimer. Finns massor av bra muslimer. Dock är jag av den insikten att vi inte kan hysa fanatiker och grovt kriminella som hatar oss i vårt eget land och tillåta denna grupp växa sig större och större. Vi måste vidta åtgärder mot dem medans de ännu finns tid att göra det.

Såja, det här är Flashback vännen. Du behöver inte pk:a dig innan du säger vad du egentligen tycker. Vi är i samma lag. Utvisa alla som kliver ur en moske så blir det här bra igen
Citera
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Men det här handlar inte ens om det. Vore det inte koranbränningar så vore det något annat. Det har skett terrordåd på en massa platser, där det inte har varit koranbränningar.
Riskreducering. (Stor riskreducering).
Citat:
Ursprungligen postat av Aversion
Du är tyvärr extremt ointelligent, på gränsen till utvecklingsstörd.
Tror du på fullt allvar att dessa människor kan integreras i det svenska / västerländska samhället för att du förbjuder brännandet av en bok?
Nej det tror jag inte. Det var inte vad jag sa.
Citera
Medlem
MuhammedSvensks avatar
Vilka är offren?
Citera
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Belgien PM: "Terrorister kan och får aldrig segra".

Alltid samma snack.

Dom vinner ju hela tiden. Folk mördas. Hela tiden.

Nja, ”vinner” gör dom genom att få igenom sina politiska/religiösa mål.
Det är därför dom utför dom.

Mördandet i sig är påverkansmedlet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Om man vänder på det. Hade de dödats om koraner inte bränts?

Du är så ointelligent att det syns från rymden. Hönan eller ägget argument för dig.
Citera
2023-10-17, 07:39
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Menar du på fullt allvar att det var koranbrännande svenska superter som avrättades ?

De resonerar som så att ALLA svenska medborgare är skyldiga till koranbränningar eftersom vi röstat fram vår regering som tillåter det fortgå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Nej jag skrev att på grund av muslimska rövslickare som dig så är du lika skyldig som mördaren.
Ja. Håller med dig. My bad!
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Detta är kontentan av den totalt huvudlösa politk som Tuffe Uffe och hans gäng bedrivit.

De har nu sett till att svenskar blivit måltavlor för allehanda terrorister. Tack Uffe
Citera
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vet man varifrån de dödade kom?
De är från Sverige, enligt flera källor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag vill egentligen inte kritisera islam, det finns ju många anhängare som inte är våldsamma eller hatiska mot andra grupper.

Men självklart ökar antal muslimer i Sverige så ökar även mängden extremister och grovt kriminella-
Varför vill du inte kritisera islam? För helvete, religion överhuvudtaget hör väl för helvete inte hemma år 2023, framförallt inte den getknullarreligionen. Fantasi.
Citera
2023-10-17, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
De resonerar som så att ALLA svenska medborgare är skyldiga till koranbränningar eftersom vi röstat fram vår regering som tillåter det fortgå.

Du menar att vi röstat på sossarna som tillåtit sådant v???
Citera
2023-10-17, 07:40
Medlem
Det betyder ingenting att skriva att svenskar mördats. Ingen bryr sig om det rör sig om sandhyenor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in