2023-10-17, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Filantrop skulle nog ändra åsikt om det vore hans egna närstående som skulle drabbas av terrordåd.
Någonstans finns en gräns för hur mycket värt det är att bränna en bok.

Men det här handlar inte ens om det. Vore det inte koranbränningar så vore det något annat. Det har skett terrordåd på en massa platser, där det inte har varit koranbränningar.
Citera
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Ja men enligt dig har han nu rätt att döda.
Nej jag skrev att på grund av muslimska rövslickare som dig så är du lika skyldig som mördaren.
Citera
Medlem
Tänk att andra länder får vidta åtgärder och förhållningsregler för svenskar i landet. De måste skyddas från muslimska terrorister och andra som hyser agg mot allt svenskt pga våra politikers ageranden.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Paludan har blod på sina händer och förtjänar att avrättas.
Detta var exakt hans mening med att göra sin koranbränning
De va då ett jävla tjat om Paludan. Att jämföra att elda sig egna bok mot mörda fem oskyldiga personer visar bara att han har haft rätt hela tiden. Islam måste utrotas i våra länder och det hårt och brutalt.
Citera
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det var inte en vettig jämförelse. Inte alls.

Nej jag vet.
För det är bara dom jämförelser man själv vill göra som är intressanta, det är därför man slänger in helt subjektiva påståenden som att om man tycker si eller så, så framstår man som en ”idiot”.
Citera
2023-10-17, 07:34
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Det som händer är nog att västvärlden snart inser att muslimer inte är kompis med demokratiska länder och aldrig kommer att bli så de kommer nog så småningom att skickas hem till sina länder som passar dom bättre. Det är bara en tidsfråga.

De som hyllar terrorism och är kriminella borde skickas hem med omedelbar verkan.
Citera
Medlem
Aversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Filantrop skulle nog ändra åsikt om det vore hans egna närstående som skulle drabbas av terrordåd.
Någonstans finns en gräns för hur mycket värt det är att bränna en bok.

Du är tyvärr extremt ointelligent, på gränsen till utvecklingsstörd.
Tror du på fullt allvar att dessa människor kan integreras i det svenska / västerländska samhället för att du förbjuder brännandet av en bok?
Citera
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Nej jag hatar inte. Jag kommer i regel mycket bra överens med muslimer. Jag hyser inget agg mot vanliga muslimer. Finns massor av bra muslimer. Dock är jag av den insikten att vi inte kan hysa fanatiker och grovt kriminella som hatar oss i vårt eget land och tillåta denna grupp växa sig större och större. Vi måste vidta åtgärder mot dem medans de ännu finns tid att göra det.

Ja. Islam får absolut inte växa inom sverige. Den här skitreligionen måste kvävas och fasas ut ur samhället.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Islamiska extremister ser den palestinska frågan som sitt eget problem.

Om den palestinska situationen inte löses i framtiden kommer alla attacker att komma mot väst, som stödde Israel. Tänk på varför det inte finns någon islamisk terrorism i Kina och Ryssland, som är vänliga mot Palestina.

Islam är som en gräshoppa eller en myra. Det är en grupp som inte har något individuellt tänkande och som alla är sammankopplade av ett medvetande.

Kina anser att de muslimska uigurerna är terrorister.

Ryssland hade en lång konflikt med tjetjener, som åter kan blossa upp ifall Kadyrov går bort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GruppboendetFisken
Det låter jävligt bra att du har det hatet. Beslutsfattare ska förstå att många andra delar ditt hat, och att drastiska åtgärder är möjliga nu.

Vi behöver inte lika drastiska åtgärder som du förespråkar, det räcker nog med att vi rensar ut det värsta slöddret. Klanerna och alla kända gängkriminella kan samlas ihop i läger. Sen vad som händer skiter jag i, om de utvisas eller.. försvinner bara. Men vi kan ju försöka vara civiliserade, vi är inte psykbabbar så som dem.

Men detta går att göra.
Vi kan ha undantagstillstånd och skicka in militären, och rensa ut.

Kan vi ?Med våra beslutsfattare blir Sverige snart obeboeligt
Citera
2023-10-17, 07:35
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Flytta till norrland det är 100% tryggt här. Utvecklingen kommer inte att bli bättre i storstäder framöver.

Norrland kommer svämmas över av skäggiga muslimer aka terrorister när de lämnar tunnlarna på västbanken för att hitta nya länder där de kan föra sitt eviga sten och bombkastande.
Citera
2023-10-17, 07:35
Medlem
ziracorns avatar
Belgien PM: "Terrorister kan och får aldrig segra".

Alltid samma snack.

Dom vinner ju hela tiden. Folk mördas. Hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in