2023-10-17, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Skandal att gärningsmannen var KÄND av polisen för att vara radikaliserad och var i Belgien OLAGLIGT! Hur kan man låta det gå mellan fingrarna mitt i EUs hjärta, är belgiska polisen ett totalt skämt ?

Den Belgiska polisen består kanske till stor del av muslimer. Vad vet man?! Det kanske finns gängkriminella och klaner även inom polisen i Belgien precis som det troligen finns i Sverige. Polis som hatar! Som jag förstått så består Belgien av 30% muslimer så det vore konstigt om många inte finns inom polisen!
Senast redigerad av Ajabaja555 2023-10-17 kl. 07:32.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skodaenyaq
Grattis än en gång Sverige. Har man sett vad det sprids för dynga på nätet om sverige sen några års tid så borde UD upplysa varje svensk att det är livsfarligt att outa sin svenskhet.

Jag sa det redan från första polisbevakade direktsända bokbränningen att det här kommer gå åt helvete. Det gjordes ingen riskanalys. Finns miljarder tokskallar som nu fått syn på sverige tack vare att vi hela tiden måste utmärka oss
Vad är det för fel i att vilja ha det lugnt och skönt? Vi har dessutom x antal trojanska hästar som springer på våra gator och dödar folk, förvisso mest i egna leden men det kan ändras

Åja, de mördar även här + alla misshandlar, våldtar, gruppvåldtar, rånar, förnedningsrånar etc.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Jag skrev bara fakta om dig, att du skriver skitsnack som vanligt är väntat.
Ja men enligt dig har han nu rätt att döda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Reinfeldt öppnar kakhålet om dådet:

"Fotbollsförbundets ordförande Fredrik Reinfeldt eskorterades bort från läktarplats efter beskedet att två svenskar dödats i en skottlossning i Bryssel en dryg timme före avspark."

"– Det är med tungt hjärta som vi nu konstaterar att den fotboll vi älskar nu har drabbats av ett svårt attentat här i Bryssel i kväll och vi har svenska supportrar som offer. Det är vad vi vet, säger Reinfeldt.

Reinfeldt säger att han strax efter matchstart fick veta att det hade hänt "allvarliga saker på stan". På frågan om att det var rätt beslut att fullfölja den första halvleken i stället för att avbryta direkt säger han:

– Vi var tvungna att avvakta mer information. Jag tror att alla förstår att det som händer är att man måste samla sig och ta reda på vad som egentligen har hänt. Vem var det riktat mot?"

Min kommentar:
Haha, idioten "visste" nog precis vad som hade hänt, men vill spela oskyldig och oförstående, "Vem, jag" "Jag har ingen skuld eller ansvar för något".!

Oavsett så sa ju de att det var bäst för svenskarna att vara kvar på arenan. Tänk att ha flera springandes svenskar med svenska fotbollströjor på gatorna när de fortfarande inte fått tag på skytten som riktar in sig på svenskar? Klart Reinfeldt inte hade någon mer info än någon annan.
Citera
2023-10-17, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag har sökt i tråden men inte hittat något.

Har offren identifierats?

Det är inte lätt att hitta något väsentligt i denna tråd
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
Som svar på koranbränningarna ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballesterios
På grund av koranbrännare ja, så tack jävla korsnbrännare.

Sluta tro att det är någon som eldar en boks fel att folk blir mördade. Lite perspektiv tack
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Är du dum i hela huvudet!?
De här har knappast börjat nu.
De är samma kaos med dessa idioter i hela Europa.
Islam är här för att ta över.
Dom uttalar de och levererar.
Välkommen till verkligheten!

SD är dom enda som sett detta komma och bara kallats nazister istället för att man lyssnat på vad dom haft att säga.
"Vi såg det inte komma" har dukat för det här i 30 år.

En sådan som du och SD är orsaken till detta. Ni är förespråkare för våld och etnisk rensning.
Citera
2023-10-17, 07:32
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sioh
Inser inte du hur korkad du låter? "Kan vara kvinnor" är ju inte direkt övertygande.
Ge mig lite siffror och statistik på masskjutningar, terrordåd, våldtäkter mm och visa könsfördelningen av GM.
Finns fullt i forumet om kvinnliga folkmördare. Judiskan Madeleine Albright, en av folkmordiska turkiets ledare kvinna, under ottomanska imperiet var det många muslimska kvinnor som hjälpte turkiska barbarer med folkmord, finns mycket mer. Rövslickare av muslimer som du är lika skyldig till terrordådet som mördaren.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Det är klart som fan det är Marwans fel, ska belysa nåt gör man det utan att sätta Sverige och svenskar i fara.

Det är ingen som påstår att det INTE är våldtäktsmannens fel.
Eeeh joo, man ska fortfarande vara försiktig? Kör du utan hjälm eller bilbälte också eller?

Enligt viss media har gm två olika skäl till dådet. Ena är någon Pakistansk pojke som blev knivhuggen till döds i USA och det andra är att "sverige kidnappar barn". Ingenstans har jag läst att GM nämnt något om koranbränningar
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GruppboendetFisken
Det låter jävligt bra att du har det hatet. Beslutsfattare ska förstå att många andra delar ditt hat, och att drastiska åtgärder är möjliga nu.

Vi behöver inte lika drastiska åtgärder som du förespråkar, det räcker nog med att vi rensar ut det värsta slöddret. Klanerna och alla kända gängkriminella kan samlas ihop i läger. Sen vad som händer skiter jag i, om de utvisas eller.. försvinner bara. Men vi kan ju försöka vara civiliserade, vi är inte psykbabbar så som dem.

Men detta går att göra.
Vi kan ha undantagstillstånd och skicka in militären, och rensa ut.

Nej jag hatar inte. Jag kommer i regel mycket bra överens med muslimer. Jag hyser inget agg mot vanliga muslimer. Finns massor av bra muslimer. Dock är jag av den insikten att vi inte kan hysa fanatiker och grovt kriminella som hatar oss i vårt eget land och tillåta denna grupp växa sig större och större. Vi måste vidta åtgärder mot dem medans de ännu finns tid att göra det.
Citera
Medlem
Islamiska extremister ser den palestinska frågan som sitt eget problem.

Om den palestinska situationen inte löses i framtiden kommer alla attacker att komma mot väst, som stödde Israel. Tänk på varför det inte finns någon islamisk terrorism i Kina och Ryssland, som är vänliga mot Palestina.

Islam är som en gräshoppa eller en myra. Det är en grupp som inte har något individuellt tänkande och som alla är sammankopplade av ett medvetande.
Citera
2023-10-17, 07:33
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Reinfeldt öppnar kakhålet om dådet:

"Fotbollsförbundets ordförande Fredrik Reinfeldt eskorterades bort från läktarplats efter beskedet att två svenskar dödats i en skottlossning i Bryssel en dryg timme före avspark."

"– Det är med tungt hjärta som vi nu konstaterar att den fotboll vi älskar nu har drabbats av ett svårt attentat här i Bryssel i kväll och vi har svenska supportrar som offer. Det är vad vi vet, säger Reinfeldt.

Reinfeldt säger att han strax efter matchstart fick veta att det hade hänt "allvarliga saker på stan". På frågan om att det var rätt beslut att fullfölja den första halvleken i stället för att avbryta direkt säger han:

– Vi var tvungna att avvakta mer information. Jag tror att alla förstår att det som händer är att man måste samla sig och ta reda på vad som egentligen har hänt. Vem var det riktat mot?"

Min kommentar:
Haha, idioten "visste" nog precis vad som hade hänt, men vill spela oskyldig och oförstående, "Vem, jag" "Jag har ingen skuld eller ansvar för något".!
Ja det blir liksom inte trovärdigt när han tidigare uppmanade Svenskar att "öppna sina hjärtan"
Undrar hur fotbollsförbundet kommer att hantera denna avrättning. mest troligt att det kommer att bli business as usual, sedan några potentater (Rainfeldt mfl) officiellt har konverterat till islam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in