2023-10-17, 07:27
Medlem
Siohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Finns många kvinnor inblandade i folkmord, muslimska och andra terrordåd, detta kan vara kvinnor bakom denna muslim som varit uppmanande att genomföra terrorattentatet.

Inser inte du hur korkad du låter? "Kan vara kvinnor" är ju inte direkt övertygande.
Ge mig lite siffror och statistik på masskjutningar, terrordåd, våldtäkter mm och visa könsfördelningen av GM.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agne
Tack jävla koranbrännare.
Tror du har missat att det inte var någon koranbrännare som avrättade två svenska medborgare utan en Abdesalem = muslimjävel som hyllar IS
Citera
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jo så förstod jag de också. Men dom ser väldigt döda ut på klippet när de filmas in i bilen, han med gul tröja dras ut ur bilen och hjärt och lung räddning inleds, och de ser verkligen inte bra ut. Sen ligger de en man med svart tröja inne i bilen som jag trodde först var taxichauffören, men antagligen en supporter då. Och sen skjuts de ihjäl en i lobbyn. Så jag får de till tre döda om inte nån spelat död för att överleva då.

De besköts i Taxin varpå den andra flydde in i lobbyn och skytten springer efter och avrättar hen med skott, går sedan fram mot kroppen och trycker av mot skallen. Sett en bild på offret i lobbyn och det är ingen trevlig syn
Citera
2023-10-17, 07:28
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Jag blir provocerad av din åsikt, därför är det ditt fel om någon skadas av min provokation....
Jag skrev bara fakta om dig, att du skriver skitsnack som vanligt är väntat.
Citera
Medlem
Flytta till norrland det är 100% tryggt här. Utvecklingen kommer inte att bli bättre i storstäder framöver.
Citera
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Tror du har missat att det inte var någon koranbrännare som avrättade två svenska medborgare utan en Abdesalem = muslimjävel som hyllar IS

Som svar på koranbränningarna ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasaremsan
Det är redan fritt fram att bära vapen. Det borde alla göra.

Jag har sökt i tråden men inte hittat något.

Har offren identifierats?
Citera
2023-10-17, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politrukens
Vi får väl vart provokationerna leder i slutändan. Jag är övertygad om att det inte går dithän du vill.
Det som händer är nog att västvärlden snart inser att muslimer inte är kompis med demokratiska länder och aldrig kommer att bli så de kommer nog så småningom att skickas hem till sina länder som passar dom bättre. Det är bara en tidsfråga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

På grund av koranbrännare ja, så tack jävla korsnbrännare.
Citera
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Vad om muslimhatet mot Svenskar då? Svenskar blir pga. sin etnicitet, mördade, misshandlade, våldtagna, gruppvåldtagna, rånade, förnedringsrånade etc av muslimer i vårt eget land. Är det inte dags att muslimer ska få börja känna av konsekvenserna av sitt beteende.

Nej om muslimerna gör uppror, utsätter ursprungsbefolkningen för hot och våld så är det rimligt att dessa återbördas hem.

Vi kan ta Algeriet som exempel. Där fick den en miljon stora franska befolkningen välja mellan kofferten eller kistan när landet blev självständigt. Det kan ju vara rimligt att muslimer i Europa erbjuds samma valmöjlighet. Vad säger du om det?

Det låter jävligt bra att du har det hatet. Beslutsfattare ska förstå att många andra delar ditt hat, och att drastiska åtgärder är möjliga nu.

Vi behöver inte lika drastiska åtgärder som du förespråkar, det räcker nog med att vi rensar ut det värsta slöddret. Klanerna och alla kända gängkriminella kan samlas ihop i läger. Sen vad som händer skiter jag i, om de utvisas eller.. försvinner bara. Men vi kan ju försöka vara civiliserade, vi är inte psykbabbar så som dem.

Men detta går att göra.
Vi kan ha undantagstillstånd och skicka in militären, och rensa ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Sverige är extremt dåligt på brain gain. Ukrainska kvinnor har varit här i ett år och lärt sig svenska på eget initiativ. Vill jobba som sjuksköterska men får inte ens skriva prov i svenska så att de kan jobba som sjuksköterska, då jobbar de ändå med städning inom hemtjänst osv.

Missförstå mig rätt det är bra att utländska vårdutbildningar måste verifieras och att det finns krav om svenska. Men vi måste vara mycket bättre på att ta tillvara på de som är utbildade, lär sig svenska själva och vill jobba. Dessa utvisas som du skriver, medan de som vägrar lära sig svenska, anpassa sig till värderingar eller jobba får stanna och ges medborgarskap.

Det är vettlöst, och det är inte i Sveriges intresse. Det är ett av det största problemen. Politikerna har glömt, eller struntar i, att deras viktigaste och egentligen enda jobb, är att se till Sveriges bästa och garantera medborgarnas trygghet.

Hörde en ukrainska tala om just detta på en väldigt god svenska. Hon hade befunnit sig i Sverige ungefär sedan kriget startade. Spökplumparna däremot som vaggar omkring inne i centrum och vars enda intresse är ointelligent shopping kan ingen svenska och vägrar lära sig.

Människor ska inte räknas. Människor ska vägas och mätas, nytta, nytta och återigen nytta.
Citera
2023-10-17, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
De besköts i Taxin varpå den andra flydde in i lobbyn och skytten springer efter och avrättar hen med skott, går sedan fram mot kroppen och trycker av mot skallen. Sett en bild på offret i lobbyn och det är ingen trevlig syn

Stämmer ej, skytten kommer uppkörandes på sin moppe med en massa folk runtom & när folk ser vapnet börjar de springa. Så två helt olika situationer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in