2023-10-17, 03:22
Medlem
mirosas avatar
Man måste ju ändå ge en känga till dessa värdelösa Poliser i Belgien vilka amatörer på alla plan! En annan sak som är intressant är hur tonen till Turkiet kommer vara framöver, man vet ju liksom vilken sida Erdogan står på. Eller är bara terrorism viktigt för clownen när det kommer till kurder gentemot turkar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo de är döda. Borta. Men de har väl en familj som kommer lida? Åker man ut i krig finns det ju redan innan en varning du kommer kanske inte levande hem från detta. Åka ner till Belgien för att stödja svenska landslaget hade nog ingen sådan varning innan.

Nej Belgien har ju aldrig haft problem med terrorism, och vi i Sverige har ju inte varnats ööööhh suuuuurt
Citera
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Men hur vet vi egentligen att det är han? alltså det är han som ligger på marken med halva huvudet skjutet? jag hade gissat att den personen är runt 20 års åldern.

Ja, du har rätt. Dumt av mig. Någon skrev att det var "säkra källor" eller dylikt och jag svalde betet med hull och rövhår men det kan givetvis vara fel...
Citera
2023-10-17, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det var inget jävla sportattentat och det VET Reinfeldt! Han vågade inte säga som det var, ett attentat på svenskar som han har ett stort ansvar för i och med den enorma invandring hans regering öppnade upp för under sin regeringstid.
Stor beundrare utav USA, och en människa med avsky för den svenska arbetarklassen.
Han kan sitta med sitt multikulti nu i fotbollsförbundet, där han bör trivas utomordentligt. Avgå för i helvete när orden ifrån din mun alltid smakar beskt.

Sportattentat.

Den här psykopaten försöker alltså fortfarande mixtra med svenskarnas huvuden.

Tyckte att han såg skamsen ut i intervjun, men det kan enbart vara av egoistiska skäl.

Han har aldrig öppnat något hjärtat - för han har inget.
Citera
2023-10-17, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskfat
Det är sorgligt att man ska mörda för att man inte gillar fotboll.
Handlar inte om fotboll, skalleper!
Citera
2023-10-17, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Ja, du har rätt. Dumt av mig. Någon skrev att det var "säkra källor" eller dylikt och jag svalde betet med hull och rövhår men det kan givetvis vara fel...

Många har redan sagt att det är Pontus. Men jag menar har vi en bild på honom från igår med dem kläderna? jag vet inte hur det kom fram.
Citera
2023-10-17, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Är det någon som drar parallellen SD> koranbränningarna> dådet igår? Är detta scenario troligt? Är det så, så har detta parti gjort medborgarna till måltavlor och har de två från igår på sitt samvete. Vad tror ni?

Det är islamister som är skyldiga och den muslimska världen inte de som kritiserar den.
Du kan inte hänga budbäraren.
Citera
2023-10-17, 03:30
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
utom om mannens ilska mot Sverige efter koranbränningarna.

Kunde man ju räknat ut med arslet, han har ju planerat detta noggrant

Såg inte så planerat ut. Och han sköt andra än svenskar.
Citera
2023-10-17, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Hur länge innan matchstart skedde detta och borde inte lagen etc fått reda på det innan avspark isf?
1 timme typ, men arenan var ju säkrast då, belgisk polis ville ju att dom skulle spela hela matchen
Citera
2023-10-17, 03:31
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Nej Belgien har ju aldrig haft problem med terrorism, och vi i Sverige har ju inte varnats ööööhh suuuuurt
Du får nog ruska om hjärncellerna. Brussel har varit terrorns gisslan tidigare bl a annat med en person som bodde på Rosengård i Malmö Sverige.
Citera
2023-10-17, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Såg inte så planerat ut. Och han sköt andra än svenskar.
Var dom icke-vita eller vita?
Citera
2023-10-17, 03:33
Medlem
Kofflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Men hur vet vi egentligen att det är han? alltså det är han som ligger på marken med halva huvudet skjutet? jag hade gissat att den personen är runt 20 års åldern.
Titta på den mördade mannens händer, det ser inte ut som någon 20-årings händer.

https://imgbb.com/F79hgHs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in