2023-10-17, 00:22
Bannlyst
Vänstern och svenska journalister som inte har nåt att säga till om i denna utveckling.
Har nu börjat dreva på twitter mot SD’s Jessica Stegrud för hon skrev en dum tweet om att Fredrik Reinfeldt borde fått sitta kvar på arenan utan polisbevakning.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Detta är flashback och alla över 18 år får yttra sig ditt äckel. Det fanns inte många muslimer i Sverige på 50talet. Däremot kom det en del under 70talet och många var redan då inte bekväma med det. Ungefär som negrer. Det var ovanligt. När jag växte upp hade vi inte en enda invandrare på hela skolan och längre fram kanske 20tal i samma ålder som mig i hela kommunen.

Okey så muslimerna blev terrorister efter 00 talet för på 70 talet så vitt jag vet var det inga terrorbrott i Sverige. Ni har fantastisk logik som kommenterar i nattmössan. Eller juste de var mindre muslimer då. För det krävs tydligen 1000 muslimer för att begå terrordåd enligt dig.

Annars förklara varför inte det var några grova brott då? enligt er är alla muslimer mördare och terrorister men på 70 talet då var det inte så. Hahahaaha gå sov fjant
Citera
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jaha? Vad är din poäng? Läste du ens mitt tidigare inlägg?

Lättkränkta apor beter som apor för att de är lättkränkta apor.

För övrigt så har GM inte nämnt någonting om koranbränningar hittills så vitt jag vet:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12637199/two-people-shot-dead-Brussels.html

Så det var bara slumpen att han valde svenska offer?
Citera
2023-10-17, 00:23
Medlem
Mindbusinesss avatar
” Den misstänkte mannen har även ett Tiktok-konto där han bland annat följer ett konto som delar konspirationsteorier om att muslimska barn kidnappas av den svenska socialtjänsten.”
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/han-pekas-ut-for-misstankta-terrorattacken-i-bryssel
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Vad var i så fall den utlösande faktorn till att islamisten begick terrorattack mot oskyldiga svenskar på Drottninggatan?

Det är inte islamism som är den gemensamma nämnaren?

Ja, alltså det är klart att våldsbejakande islamister hatar väst och vårt sätt att leva. Men rondellhundar, koranbränningar eller omhändertagna barn kan bidra till att trigga enskilda personer. Det är väl inte så konstigt.

Gubben i USA som häromdagen dödade en palestinsk pojk - det är inte en slump att det skedde just nu. Inte heller jihadister är immuna mot vad som sker i världen, och kan glädjas eller uppröras av det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Men nu är det så jävla riktat emot svenskar, det var förmodligen INTE sista gången!

Ja, jag är sjukt upprörd över detta! Ja, jag hatar islamister, men att bränna koraner på det provokativa sätt som gjorts handlar inte om yttrandefrihet, det är fkn politiskt, och nu mördas svenskar p.g.a detta!!!
Nej, du hatar inte islamister uppenbarligen! Du väljer deras sida jävla islamistdrägg! Du vet att det är dödsstraff för otrogna! De kommer efter dig också. Jävla idiot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Läs på lite.

Rasmus Paludan som var den som började med koranbränningarna är till hälften dansk och till hälften svensk, har dubbla medborgarskap.

Varför gulla med muslimer som dödar för att en bok bränns? Dumt av Paludan att ge muslimsvinen påhittad anledning art döda. Du är mer arg på Paludan än de som dödar?
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
3 skjutna var av 2 döda, enligt SVT live.
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Man" ville av någon anledning förstöra landet vårt. Nu är vi där, landet är svårt skadat och vi vanliga medborgare får betala priset (och till 40% rösta på S). Nu blir det intressant att se detaljerna: räckte det att signalera "svensk" för att plikta med döden, eller var det bråk innan?

Helvete, blir en lång kväll att läsa denna tråd. Det finns krafter som verkar vilja Sverige som land riktigt illa, och det är inte enbart muslimer. Landet som var ett föredöme släpas i skiten p.g.a ......... (fill in the blanks...)
I den här takten blir vi värre än Rumänien som land i EU och ingen vill investera i Sverige snart. Bara våldta Sverige på alla möjliga sätt. Bidragsfuskare, riskkapitalister och välfärdsbedragare, fuck you all.
Hur tänkte du Reinfeldt och hur tänkte du Löfven? Go'natt Svea Rike.

Vila i Frid till offren i Bryssel.

Fråga, har dom tagit den jäveln?
Citera
Medlem
Många politiker aktiva på sociala medier vad har dom att säga om "tacka gud" klippet som gammelmedia är ute med nu på sina sidor?
Citera
2023-10-17, 00:24
Medlem
maxatdunders avatar
Hela belgiska poliskåren blir fintad av en grobianapa på en Kinetic Honda i över 4 timmar. Jag är astaggad på att höra deras förklaring imorgon, men fan, nu vet jag inte ens om de lycks hitta honom öht.
Citera
2023-10-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Varför just 1989?

Det var då jag träffade på den första som inte var adopterad. Men vi kan säga -80 istället för att vara på den säkra sidan, då det kan ha varit sämre på andra platser i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in