2023-10-17, 00:19
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Det är väl inte särskilt märkligt att invånarna i Bryssel håller utkik efter galningen och filmar honom när han dyker upp?
Möjligt, men om jag visste att någon beväpnad åkte runt och sköt ihjäl folk så personligen skulle jag inte ställa mig inom skotthåll och börja filma vad han tar sig för när han dyker upp helt nära, men vi är alla olika. Och hur det filmades och deras tonläge finner jag ändå lite anmärkningsvärt.
Citera
2023-10-17, 00:20
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallemedMos
Äta fläsk som man gör i hela världen förutom arabländerna = inget direkt hot från dom till oss för vi sticker inte ut.

Bajsa dom i ansiktet som koranbränningen gjorde. När inget annat land gjorde det = ett direkt hot

Men om IS börjar döda svenskar pga det så är du beredd att omvärdera detta?
Citera
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Möjligt, men om jag visste att någon beväpnad åkte runt och sköt ihjäl folk så personligen skulle jag inte ställa mig inom skotthåll och börja filma vad han tar sig för när han dyker upp helt nära, men vi är alla olika.

Det finns folk för allt.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Verkar vara flera döda och på gång fortfarande...terroristen skjuter här någon i ett varuhus: https://twitter.com/simple_re/status/1714001656470258104
Det där ser ut att vara en av svenskarna som blir skjuten, med tanke på det gula breda bandet man kan skymta längst ner på jackan och de ljusa byxorna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husam-al-din
Fredrik Reinfeldt markerar mot sportattentatet, på pressträffen säger han (Aftonbladet):https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VPv30V/fredrik-reinfeldt-bestort-efter-dodsskjutningen-i-bryssel
Reinfeldt borde ta del av klippet "tacka gud" som är upplagt på aftonbladet.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennet590
Kul att svt lägger ut bild på gm men blurrar ansiktet? Haha

Totala dårar. Svensk statlig media.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
dessa IS terrorister lever bland oss i hela Europa och deras mål är att utrota inte bara judar men även oss kristna.
Hur kan vi bli med av dem? Det blir framtiden utvisa

Det måste till massiva utvisningar. Det är en ren demografisk fråga. Faran och hotet mot oss står i direkt proportion till den muslimska befolkningens storlek.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husam-al-din
Fredrik Reinfeldt markerar mot sportattentatet, på pressträffen säger han (Aftonbladet):https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VPv30V/fredrik-reinfeldt-bestort-efter-dodsskjutningen-i-bryssel

Reinfeldt måste vara berusad. Hur fan kan han kalla detta ett sportattentat?
Citera
2023-10-17, 00:21
Avslutad
Var det inte nån israel som sa att vi svenskar skulle sova med ett öga öppet.
Nu ser man en total översvämning av antimuslimska kommentarer på sociala medier.
Tror detta är riggat på något sätt för att kunna få igenom sitt folkmord i Palestina med godkännande från västerländska länder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Satan vilken psy op i den här tråden. Så otroligt genomskinligt hur vissa försöker skjuta över ansvaret på koranbränningar. Samma personar som vanligtvis är stenhårt emot s.k victim blaming

Glöm inte bort SD överlag. Emellanåt kan man nästan tro att det var Åkesson själv som höll i puffran.
Citera
Medlem
Japp. Islam ska ut ur Europa. Vi själva får börja med Sverige.
Citera
2023-10-17, 00:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Hur kan livereportrar på svensk skattefinansierad media vara så här dåliga i nödsituationer?

Den ena har turkiska rötter, skadeglädjen sken igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in