Citat:
Ursprungligen postat av
falsusinomnibus
Är detta den första terrorattacken som drabbar svenskar eller? Precis som med kriminaliteten, vi vet alla vem som är de skyldiga ändå är det förbjudet att kritisera denna kategori av djur och peka finger på alla som inte stryker dem medhårs.
Jag hör dig men nejdå. peka du bara och skrik gärna högt oxå. Jag har inga problem med att skrika högt att det nog fan är dags att Svenskar plockar upp en Ak4´a och likt kackerlackor börjar skjuta av lite muslimfittor. Sverige har i årtionden gett en andra chans åt dessa avarter som tackar med att skita på allt vad Sverige som land är. Vägrar acceptera kulturen, vägrar lära sig språket, vägrar ens tänka tanken på att skaffa sig ett hederligt arbete. Går omkring i skockar på varuhusen och gapar som löss, tro fan vi hatar er era grisar. Ser man en ensam arab på gatan med en telefon mot örat så hör hela förbannade gatan vad han säger. om han nu inte säger det på sitt skitfula piss språk. Och nu har Svenskar dött enbart därför muslimer med sina ökenhjärnor är så osmarta att dom inte kan avgöra att det Svenska folket inte har ett smack med några koranbränningar att göra.
Jag är ledsen alla ni muslimer som faktiskt inte är sådana som vi nu pratar om eller vill leva i frid med den Svenska kulturen. Jag vet att ni finns men tyvärr, det som sker skapar hat hos oss likt krig skapar hat hos er.