2023-10-16, 22:52
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
En av de skjutna ser ut komma från ett annat land. Inte blond.

Nej det här var inte attack mot Sverige. Han sköt på måfå.

Det som motsäger det är att han nämner själv att han har dödat svenskar i sitt klip.
Citera
2023-10-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vad är det för reporter SVT kör på detta? "Jag har själv bott i Molenbeek flera gånger". Sedan upprepar hon att det inte finns något motiv mot svenskar fast gärningsmannen säger det flera gånger i videon.

SVT verkar ju helt efterblivna.

haha ja det är hysteriskt .. Dom vågar knappt nämna videon där han sa att han skjutit svenskar. Reportern säger att allt är overifierat. Hur drabbar det här muslimer etc etc. Jävla svin
Citera
2023-10-16, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Erkänt?
Källa?

Aftonbladet skrev att IS tagit på sig dådet "att de dödat 3 orena", TV4 sa för 10 minuter sedan att denne är gripen, en minut sedan sa de att en fortfarande var på fri fot så jag är lite förvirrad själv, kanske flera gärningsmän?
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Nu så kommer SVTs reporter igång och tycker synd om muslimerna som bor i Belgien/Frankrike

Du måste driva med mig….
Är det sant?
Citera
Medlem
DildoBagginss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
En av de skjutna ser ut komma från ett annat land. Inte blond.

Nej det här var inte attack mot Sverige. Han sköt på måfå.

Din jävla idiot han har skjutit två med gula kläder på sig och säger sen i sin video att han skjutit tre svenskar… herregud vakna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
https://ibb.co/F79hgHs
Halva huvudet totalt bortskjutet. Denna bild skulle varenda svensk medborgare behöva se.

Fake-bild?

Dags för en lag-ändring i Sverige. Vad det gäller människor med svenskt medborgarskap och permanent uppehållstillstånd. Människor i Sverige från främst MENA-länder och Somalia med flera.
Citera
2023-10-16, 22:54
Medlem
lalumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Är du en bot? Hur tänker du annars. Svenska politiker som bränner koraner? Ingen svensk politiker har något med någon koranbränning att göra. Vi har en grundlag, och som tur är har vi en demokrati där man inte bara kan åsidosätta den med ministerstyre. Om några ska ha skulden är det domstolarna och hur de bedömt ärendet.

Jomshof behöver inte oroa sig för förvirrade galningar eftersom han har förmånen av att ha Säpo vakter, bästa grejen när man vill starta bråk.
Citera
Medlem
Kofflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
https://ibb.co/F79hgHs
Halva huvudet totalt bortskjutet. Denna bild skulle varenda svensk medborgare behöva se.
Vilket typ av vapen användes? Måste varit något kraftigare än en vanlig pistol väl? En AK?
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Psykisk sjuka människor är psykiskt sjuka människor oavsett vilken ideologi de tar efter !

Märkligt nog har det aldrig nog något att göra med Islam, men att lyfta fram en nazist är viktigt.
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Naiva svenne.

GM säger ju själv i ett videoklipp att det är svenskar han skjuter. Vad mer behöver du?
Han konstaterar att han dödat svenskar och motivet han uppger är "hämnas muslimer". OM det varit en hämnd för koranbränningar tror du inte att han skulle ha nämnt det? Nu ligger det närmare att tro att det ex skulle kunna kopplas till det som händer i Gaza.

Citat:
”Jag tackar Gud. Här är Abulsalam. Ni som gillar det eller ogillar är jag mujahid för Allah inom Islamiska Staten, IS. Vi lever för vår religion. Vi dör för vår religion. Vi tackar Gud. Er bror Abulsalam hämnas för muslimer och nu har jag dödat tre svenskar. Jag tackar Gud. Jag kommer att möta Gud och profeten med Glädje.”
https://www.expressen.se/nyheter/tva-personer-skjutna-i-centrala-bryssel/
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
fy fan va förbannad man blir av att lyssna på SVT... Bryssel är ett jävla smuts ställe... vi betalar miljarder till Bryssel varje år och det där jävla undermänniskorna klarar inte ens utav att se till att Svenskar är säkra i deras jävla smuts stad.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejheh
Ja vafan håller dem på med?! Så jäkla oprofessionellt. Usch

Ja. Nyhetsuppläsarna på SVT verkar totalt oberörda, småmyser lite i förbigående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in