2023-10-16, 22:58
Medlem
Kofflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nyhetsuppläsarna i SVTs livesändning (två kvinnor) sitter och småflinar med jämna mellanrum under rapporteringen. Låter som om de pratar om sockerkaksrecept (intonation och flin). Jag äcklas!
Den blonda kvinnan log brett och skrattade när hon berättade att gärningsmannen åkte runt och livesände (obekräftade uppgifter). Mycket olustigt. Nervöst leende/skratt förmodar jag, eller så tyckte hon verkligen att det var otroligt kul, jag vet inte.
Citera
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Varför fortsätter SVTs reporter upprepa att det inte är ett terrordåd? Dessutom pratar hon långsamt som om hon pratade med efterblivna.

Tydligen inte tillräckligt långsamt. Hon säger ju att det är ett misstänkt terrordåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Ähhh det är bara en bok som bränns och blablabla låter det när svenskar hånar koranen och folk som protesterar

Förstår att boken inte betyder något för er men för vissa så kan de döda för den.

Tragiskt att oskyldiga hamnar i vägen, men hoppas verkligen att man förbjuder Koranbränningar i fortsättningen.

Eller fortsätt kalla detta för yttrandefrihet medans folk dör.

Nej men det är bättre vi ger vika för extrema islamistiska åsikter och lägger ner yttrandefriheten istället.

Något mer vi ska förbjuda när vi ändå är igång? Kvinnor ifrån att köra bil? Hundar som husdjur? Legalisera terror och bankrån? Dödstraff på snatteri kanske vi ska införa?

Det finns för fan gränser. Vi kan inte låta ett gäng tröga superreligiösa muslimer styra över vårt sätt att leva. Då har vi fan gett upp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Du måste driva med mig….
Är det sant?

Japp, utrikeskorren berättade att hon åkt taxi med en muslim<- chauffören <- som var helt förkrossad och sa att detta kommer drabba alla oss muslimer, och det är en galning som gjort detta. Och sen säger hon att han var så snäll och såg till att jag och min fotograf kom ut ur taxin tillsammans.

samtidigt sitter hon i studion och småler.
Citera
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
Är svts journalist hög? Hon sluddrar och pratar riktigt märkligt.

Alla går nog på flödder på SVT.
Citera
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Ähhh det är bara en bok som bränns och blablabla låter det när svenskar hånar koranen och folk som protesterar

Förstår att boken inte betyder något för er men för vissa så kan de döda för den.

Tragiskt att oskyldiga hamnar i vägen, men hoppas verkligen att man förbjuder Koranbränningar i fortsättningen.

Eller fortsätt kalla detta för yttrandefrihet medans folk dör.

Hellre bränna koraner och att svenskar beväpnar sig och möter motståndet än att falla platt för islam
Citera
2023-10-16, 22:59
Medlem
Ja du… börjar det gå upp för Européerna vad vi tagit hit mån tro eller vill folket se situationer liknande den i Israel innan man väljer att se klart?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Tror inte en sekund på att det är en tillfällighet att det var just svenskar som dödades.

Näe det är ju självklart, Iraniern har ju tok-eldat koranen nu i månader.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Är detta den första terrorattacken som drabbar svenskar eller? Precis som med kriminaliteten, vi vet alla vem som är de skyldiga ändå är det förbjudet att kritisera denna kategori av djur och peka finger på alla som inte stryker dem medhårs.

Jag hör dig men nejdå. peka du bara och skrik gärna högt oxå. Jag har inga problem med att skrika högt att det nog fan är dags att Svenskar plockar upp en Ak4´a och likt kackerlackor börjar skjuta av lite muslimfittor. Sverige har i årtionden gett en andra chans åt dessa avarter som tackar med att skita på allt vad Sverige som land är. Vägrar acceptera kulturen, vägrar lära sig språket, vägrar ens tänka tanken på att skaffa sig ett hederligt arbete. Går omkring i skockar på varuhusen och gapar som löss, tro fan vi hatar er era grisar. Ser man en ensam arab på gatan med en telefon mot örat så hör hela förbannade gatan vad han säger. om han nu inte säger det på sitt skitfula piss språk. Och nu har Svenskar dött enbart därför muslimer med sina ökenhjärnor är så osmarta att dom inte kan avgöra att det Svenska folket inte har ett smack med några koranbränningar att göra.

Jag är ledsen alla ni muslimer som faktiskt inte är sådana som vi nu pratar om eller vill leva i frid med den Svenska kulturen. Jag vet att ni finns men tyvärr, det som sker skapar hat hos oss likt krig skapar hat hos er.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
https://ibb.co/F79hgHs
Halva huvudet totalt bortskjutet. Denna bild skulle varenda svensk medborgare behöva se.

Fyfan så vidrigt
Lider med alla äkta svenskar nu
Måtte alla äckliga muslimfittor rövknullas av mohammed i paradiset
Citera
Medlem
Varför betalar vi fortfarande för SVT? Den här nyhetssändingen är patetisk.
Citera
Medlem
Oj går inte läsa ikapp den här tråden..

Höjs säkerheten i sverige ett snäpp framöver nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in