2023-10-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vad menas med Allahu akbar`?

Att liv är inget värt, samt att du är en misslyckad psyksjuk individ som tar till det uttrycket i någon slags desperation för ja, du är en värdelös människa som borde blivit aborterad eller blivit dödfödd.
Citera
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejheh
Vet spelarna inte om vad som hänt?
Hur ska vi veta?
Citera
Medlem
Melancholymans avatar
Ännu ett exempel på idiotisk politik. Jag kollade lagarna för hets mot folkgrupp förut och hur en grupp definieras, det framstod som ganska enkelt att dra slutsatsen att bränna koraner är hets mot folkgrupp. Muslimer vinner inget på att det är förbjudet att bränna koranen, för det är bara idiotiska företeelser som skapar hat och ursäkter för till exempel terrordåd. Nu är det svart på vitt, konsekvensen av politiken att vägra förbjuda koranbränningar. Var det värt det? Det finns massor av intellektuella sätt att angripa islam om man så vill, varför göra det genom förakt och bränna koraner? Det finns heller ingen direkt prejudicerande dom mot koranbränningar för man har inte velat ta i det, nu ligger två svenskar döda i Bryssel på grund av det.
Citera
Medlem
tokens avatar
Så går det när våra handlingsförlamade regeringen inte iddes stoppa de där danska och iranska koranbrännarna. Tragiskt. Det är de som skapat den här konflikten tillsammans med sina påhejare. Förbannat otrevligt!
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RSV4
De svenska supportrarna får ju börja göra lite kaos o storma planen så att matchen bryts. Sanslöst att den fortfarande pågår.

Gör som Djurgårdarna i Allsvenska premiären 2014 på Olympia när de fick reda på att ”Myggan” en supporterprofil hade sparkats ihjäl vid Kärnan. Storma planen så den blir avbruten och skrik ut ”mördare!”.

Visa lite stake Camp-Sweden!
Citera
Medlem
EnLitenkilles avatar
När terrordåden drog igång i Paris sprängdes ju en bomb vid arenan när franska landslaget spelade landskamp.
Man avbröt aldrig matchen konstigt nog. Däremot stannade publiken kvar på arenan efter matchen har jag för mig.
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSV4
De svenska supportrarna får ju börja göra lite kaos o storma planen så att matchen bryts. Sanslöst att den fortfarande pågår.

Supportrar får väl lov att lämna arenan även om matchen fortfarande pågår? Eller har rutinerna för fotbollsmatcher ändrats sen jag var på fotboll senast?

(IFK-Norrköping, nånstans runt 1997).
Citera
2023-10-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Skickade Israel ett hot till Sverige tidigare idag?

"Diasporaministern gör sig beredd att åka tillbaka till Tel Aviv. Han ser den svenska flaggan som sitter på DN:s skyddsväst.

– Sverige? Ni har stora utmaningar hos er. Sov med ögonen öppna, säger han."

Israel ser Sverige som ett antisemitiskt land (araber är också semiter men han avser judar)

Kan detta var en hämnd av Israel.
Min fiendes fiende är min vän

Vart är citatet ifrån? "Sov med ögonen öppna" tolkar jag som en referens till koranbränningarna och eventuella hämnddåd för det, dvs inte från Israel. Gällande antisemitismen, ser dom Sverige som antisemitiskt, eller noterar dom SD:s nazitiska rötter? Lite skillnad, samtidigt: om dom ser Sverige som antisemitiskt pga just SD är det ett tecken på hur de, förklarligt dock, hårdrar ett faktum (partiets rötter omvandlas till svensk nutid) lite grann.
Citera
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Ytterst skumt att han var ute efter just Svenska medborgare.
Skulle inte den totala jihaden vara mot Judar?
Är han en anhängare av IS som är skapat av Israels Mossad möjligtvis?
Du är ett bevis på vilket guldfiskminne folk har. Ni har redan glömt spektaklet med koranbränningarna som har varit snackisen i flera månader.
Citera
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det känns onekligen så, säkert "det allmänna hatet mot svenskar" som ligger bakom det hela. Åh, Gud, hur kunde vi hamna här - surrealistisk
Blir så jävla arg och förbannad. Ska man inte kunna bära en Sverige tröja vid ej match utan att fittaraberna ska öppna eld.
Hoppas verkligen Europa vaknar nu och deporterar dessa ökenapor.
Helt jävla sjukt hur det blivit så.
Citera
Medlem
Att de tycker det är vettigt att stå o sparka på en boll medans folk har blivit avrättade utanför arenan är mäktigt smaklöst
Citera
Medlem
Fiskmos14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Mindre kul gå ut ur arena efteråt i gul landslagströja. Risken finns där nog att man blir påskjuten.

Reinfeldt är ju på plats, hoppas han har gul tröja på sig. Han kan ju mässa om öppna sitt hjärta …
Evakuera in alla på planen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in