2023-10-16, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Ska bli intressant att höra vad Magda säger.
Och stadsministern.

Varför ska stadsministern säga något?
Citera
2023-10-16, 21:25
Medlem
BlackPetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Detta är SD och alla inavlade incels fel som inte kan se skillnad på en islamist, en koranbrännare och en muslim.

Man är ordentligt jävla hjärndöd om man är oförmögen att se att problemet är islam och den totalt lågintellektuella kulturen från Mellanöstern.
Citera
2023-10-16, 21:26
Medlem
SwampDoggs avatar
MGM uppger på Facebook att han har dödat 3 svenskar. Han är fortfarande på fri fot och ska enligt löst snack vara på väg mot arenan, som bevakas av tungt beväpnad polis.

Svenska förbundet försöker inte få matchen avbruten, vill inte ha svenskar på stan. Det är upp till Bryssels polis och borgmästare om matchen ska spelas klart.
Senast redigerad av SwampDogg 2023-10-16 kl. 21:28.
Citera
Medlem
Två svenska supportrar på väg till match jihad-avrättade och matchen spelas på. Hål i huvudet. Avbryt för i helvete
Citera
Medlem
Skickade Israel ett hot till Sverige tidigare idag?

"Diasporaministern gör sig beredd att åka tillbaka till Tel Aviv. Han ser den svenska flaggan som sitter på DN:s skyddsväst.

– Sverige? Ni har stora utmaningar hos er. Sov med ögonen öppna, säger han."

Israel ser Sverige som ett antisemitiskt land (araber är också semiter men han avser judar)

Kan detta var en hämnd av Israel.
Min fiendes fiende är min vän
Citera
2023-10-16, 21:27
Medlem
Någon som kan recapa vad som sades i TV6-sändningen före match när det var tyst minut? Har dom nämnt det och diskuterat kring det? Jag tittade utan ljud i början och tyckte mig se en tyst minut, och sen såg jag notiserna om händelsen.

Alltså måste allt ha varit känt när matchen blåstes igång vilket gör det helt obegripligt att matchen startades.

Den enda förklaringen jag kan se är att dom har gjort en säkerhetsbedömning att inte vilja släppa ut tiotalstusen från samma plats och därför bara kör på med matchen. Fortfarande obegripligt enligt mig dock. Borde avbrytas i paus.
Citera
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Känns inte helt riskfritt nä. Reinfeldt är tydligen evakuerad till arenans underjord enligt gp.se
Fyfan såklart att den jävla råttan gömmer sig
Citera
Medlem
Nu verkar facebook profilen vara nerplockad/bortplockad.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Om mhan är is anhängare så har det ingenting vi hamas att göra.
De är är inte vänner

Varför skulle Hamas ens ogilla Sverige? Sverige är väl ett av länderna som uttryckt starkt stöd till Palestina.
Men du har rätt. Hamas och IS gillar inte varandra. Å andra sidan gillar knappt några Hamas eller Palestina för den delen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollkoll
En av anledningarna till att den fortsatt spelas är för att fler svenskar INTE ska gå ut på stan, enligt förbundets säkerhetschef. Det är rätt rimligt, ändå.

Uefa vill bryta matchen enligt sky sports
Risken för svenskar är lika stor efter matchen

Så bryt nu och låt alla svenska sitta kvar tills arenan är tömd i övrigt är UEFAs förslag
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Dom borde fan avbryta matchen

Mindre kul gå ut ur arena efteråt i gul landslagströja. Risken finns där nog att man blir påskjuten.

Reinfeldt är ju på plats, hoppas han har gul tröja på sig. Han kan ju mässa om öppna sitt hjärta …
Citera
Medlem
Vet spelarna inte om vad som hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här