2023-10-16, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Deras Gud är inte en Gud. Det är Satan som leder muslimerna. Mohammad var antikrist. Sån här ondska har jag aldrig sett ens i skräckfilmer. Demoniskt. Satanistiskt. Bestialiskt.

Väst har i många år öst ner totalt 11.000 MILJARDER över detta demoniska skräpfolk.

"I don't see Hamas as terrorists" - https://www.youtube.com/watch?v=eHx3bjOLKao
Ja jag är fullt och fast med dig i detta. Visst är det demoniskt och sataniskt. Guds budord är ju om att älska varann, respektera varandras känslor och att just hålla fred, Allahs raka motsatsen "Slakta dem alla" Eller:

Kill one -you're a murdered.
Kill many -You're a conquerer.
Kill them all -You're a God.

Allah är för övrigt ingen gud utan en demon men de tillbedjande är inte insatta i detta. Läran om demonologi kommer till hands. frågan är bara var man ska förvara böckerna då jag sure as fuck inte vill ha dem i min bostad.
Citera
2023-10-16, 20:36
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Men isåfall har ju Israel helt misslyckats med målet då över 1500 civila" däribland kvinnor, äldre och barn strukit med. Sammanlagt så är det ju tiotusentals så här långt
IDF är alltså inte bättre än så här. Måste ju tillhöra en av världens sämsta humanitära armeer.

Nja, nordkorea, syrien, iran och ryssland är sämre.
Citera
2023-10-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Nej, jag gör ju inte det. Tycker Hizbollah verkar helt okej dock.

Jag tror att du är en sån där, som bara faller för en riktig eldsjäl.

Här är Sonen till grundaren av hamas? Som talar ut och ställer deras regering till ett svar här.
https://twitter.com/baredavid_/status/1713433486554509792

Medans Hezbollah blev kanonmat.
Citera
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Hahah
Du är troligtvis lika tuff som fjollorna i IDF.
Skulle vilja se sådana som dig i Hamas tillfångenskap. Judarnas små horbögar är nästan värre än judarna själva.

Typiska ord från en undermänniska.
-Bög.
-Hora.
-Horbög.

Men du glömde.
Din jefla bög, jag ska knula däj åck din mama och jag ska knula din papa.

Åk ner och kriga med hamaZZ så gör du det ända bra sedan du kom/föddes i Sverige,
Jag kommer sända en liten blomma till din grav om de hittar dig innan råttorna ätit upp din kropp.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
De visar vem de är nu, de sk palestinierna. Med demonstrationer där de är stolta över Hamas. Var en till i Malmö i helgen med 1500 pers. Innan tyckte jag inget om dem egentligen men nu har de ingen sympati från mig längre.
Vad såg du där som avskräckte dig? Lyssnar gärna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Att Israel bombar civilbefolkning är verkligen ingen ursäkt för att de skall lämna för att ”bo” på fält.

Åter igen. Skulle du stödja total bombning av Kiev från ryssarna bara de varnade innan?

Ja, om Ukraina hade anfallit Ryssland och bestialiskt mördat rejvande tjejer och småbarn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Varför skulle du utgå från det? Väldigt märkligt antagande.

Så det är ok att ockupera muslimers land men i övrigt är det fel?
Både Ryssland och Israel ockuperar annat land och båda hävdar de har rätt till det.
Jag tycker ingen av dem har det.
Citera
2023-10-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
För mig får dessa parter gärna utrota varandra. Men be mig INTE att oreserverat stödja Israel för det vägrar jag.

Åh vad bra, då vet jag att du enbart är en pajas!

Men du kanske tycker om, när de skickar bilder till dig på döda barn och frågar efter en handout?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Om det skulle smälla "på riktigt" så kan du vara säker på att Europa backar Israel. Lite förintelse-samvete sen rullar vi ner allt vi har.

Det här med "fegt" håller inte som vuxen. Har man växt upp i en familj med äldre syskon så vet man att det smäller till när man inte lyssnar.
Europa kommer inte backa Israel. Dom flesta i Europa är anti-judar. Alla vet att judar är riktiga rikedoms-utgjutare. Dom styr många organ i samhällena. Ni kan inte vinna Kina, ryssland, tsm med hela den islamiska världen. Om alla Islamiska länder attackerar Israel nu, så spelar det ingen roll om USA lägger sig i, man är då redan beredd på kärnvapenkrig. Ingen vill ha Israel. Alla är trötta på dom och senast igår gick många ex militärer i USA och sa att dom aldrig kommer kriga för Israel.

Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Var ska jag börja? Är själv inte jude så vad som händer härnäst skiter jag i, muslimer verkar kriga på exakt samma sätt som judar så där finns ingen sympati.

Israel som stat har klarat sig hittills omgiven av arabiska stater, pissat på araberna i årtionden, så jag fattar ilskan från araberna.

För att utplåna staten Israel behöver ni nog även Ryssland och Kina, USA kommer aldrig låta det hända.
Tveksamt om både Ryssland eller Kina skulle bry sig heller, de sitter lugnt i båten just nu.
Ryssarna använder ju islamisterna som slagträ i sitt krig mot USA.
Du behöver inte börja någonstans. Det spelar ingen roll om dom har historisk anknytning till landet. Romarna knullade sönder deras mammor till småbitar och dom flydde till Europa och andra delar av världen. Dom har alltså rasblandats sönder.

Israel är deras centrala spionprojekt, dom kan spionera på alla länder i världen och sen rapportera dit, fiffla med ekonomin, bestämma vad som sägs i media, dessa saker är inte längre konspirationer. Det är så det är.

Enligt Netanyahu så var det en arab som såg till att Hitler brände deras mammor

https://www.youtube.com/watch?v=f9HmkRYlVZw

Så vem som pissar på vem är väldigt olika, du ska också komma ihåg att judarna har flytt som får från arabiska länder och Iran, dom blir behandlade som skit osv.

Egypten och Jordanien har tyvärr fred med dom kike horungarna, men enligt koranen och även hur vissa kristna tror så kommer Israel förstöras förr eller senare, en annan grupp kristna tror att vid Armageddon så kommer Jesus komma tillbaka och förgöra dom arabiska och muslimska améerna osv.

Så inte ens kikes kommer klara av armageddon för Jesus ska tydligen förstöra och hjälpa "sitt folk".

Och många kikes kommer tydligen bli kristna när dom ser hur dom blir räddade när den tiden är inne.

Jag är själv kristen, jag försvarade Israel hela tiden innan, men ärligt talat så är jag less på dessa kikes, dom är fega horungar, gråter alltid och kan inte kriga rättvist.

Iran kan redan med sina ballistiska missiler utplåna hela Israel, det är inte stort, men då blir det kärnvapenkrig, och dom måste ha alla med sig därefter. Vad ska USA göra när Israel väl har blivit söndersprängt? Finns inte så mycket att göra när alla kikes där har dött, då måste dom väl flytta kikes från väst dit.

Sen kan du ha i åtanke att judarna har inte fått leva i lugn och ro där i en enda dag.

Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Det är ju inte helt och hållet deras fel, eftersom det i huvudsak tycks vara små fega folk utan någon armé som angriper dem och dödar. Tänk att om varken Hamas eller Hizbollah hade hållt på med sin skit hade det varit fred nu.
Tänk om judarna bara hade stuckit därifrån, då hade det också blivit fred, väldigt enkelt, lämna det dom tog med våld med hjälp av USA efter andra världskriget, skicka tillbaka alla icke-judar som grisar som dig själv då hade det blivit fred.

Om hezbollah lägger sig i kommer minst 2 miljoner kikes behöva fly, just nu har det flytt tiotusentals kikes. Om Hezbollah läger sig i blir det ännu värre, Hamas har fortfarande bara lekt än så länge, dom skjuter upp 50-100 raketer just nu, för dom har redan nåt sina mål, men dom har sagt att så fort det blir en kike-invasion så kommer dom skjuta minst 500-1 000 raketer mot Israel, samtidigt som det kommer dö soldater där. Så är det.

Hamas är som IRA. Israel bara pratar fred, men dom gör ingenting, dom fortsätter bygga bosättningar på deras mark, som är palestiniernas. Som sagt, jag skiter i alla kikes anknytningar till området, dom blev kickade,
Citera
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Orsaken till dödsfallen? Och nu när du ändå är uppe och röknar saker, hur många raketer har Hamas(Gaza) skjutit mot Israel vs raketer Israel skjutit mot Hamas(Gaza) under samma tidsperiod?

Orsaken till all dödsfallen oavsett sida är ju religiös mani.

Ingen aning om hur många raketer som skjutits av vem mot vem, vet inte ens om det finns statistik på det.
Citera
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Japp! Det Hamas har utsatt civila för är värre än de värsta skräckfilmer som har gjorts.

Ren inkarnerad ondska är det vad det handlar om...

Saw filmerna framstår nästan som sympatiska jämfört med vad Hamas har gjort!

Var hittas info kring detta? Exempelvis isis eller andra vidriga krigsbrott i olika afrikanska länder finns dokumenterat och är välkänt. Har detta hunnit kolla fram än här?
Citera
2023-10-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Ja, om Ukraina hade anfallit Ryssland och bestialiskt mördat rejvande tjejer och småbarn.

Men att bomba muslimska skolor och sjukhus som skett genom åren är rätt okej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in