Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Om det skulle smälla "på riktigt" så kan du vara säker på att Europa backar Israel. Lite förintelse-samvete sen rullar vi ner allt vi har.
Det här med "fegt" håller inte som vuxen. Har man växt upp i en familj med äldre syskon så vet man att det smäller till när man inte lyssnar.
Europa kommer inte backa Israel. Dom flesta i Europa är anti-judar. Alla vet att judar är riktiga rikedoms-utgjutare. Dom styr många organ i samhällena. Ni kan inte vinna Kina, ryssland, tsm med hela den islamiska världen. Om alla Islamiska länder attackerar Israel nu, så spelar det ingen roll om USA lägger sig i, man är då redan beredd på kärnvapenkrig. Ingen vill ha Israel. Alla är trötta på dom och senast igår gick många ex militärer i USA och sa att dom aldrig kommer kriga för Israel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krille10
Var ska jag börja? Är själv inte jude så vad som händer härnäst skiter jag i, muslimer verkar kriga på exakt samma sätt som judar så där finns ingen sympati.
Israel som stat har klarat sig hittills omgiven av arabiska stater, pissat på araberna i årtionden, så jag fattar ilskan från araberna.
För att utplåna staten Israel behöver ni nog även Ryssland och Kina, USA kommer aldrig låta det hända.
Tveksamt om både Ryssland eller Kina skulle bry sig heller, de sitter lugnt i båten just nu.
Ryssarna använder ju islamisterna som slagträ i sitt krig mot USA.
Du behöver inte börja någonstans. Det spelar ingen roll om dom har historisk anknytning till landet. Romarna knullade sönder deras mammor till småbitar och dom flydde till Europa och andra delar av världen. Dom har alltså rasblandats sönder.
Israel är deras centrala spionprojekt, dom kan spionera på alla länder i världen och sen rapportera dit, fiffla med ekonomin, bestämma vad som sägs i media, dessa saker är inte längre konspirationer. Det är så det är.
Enligt Netanyahu så var det en arab som såg till att Hitler brände deras mammor
https://www.youtube.com/watch?v=f9HmkRYlVZw
Så vem som pissar på vem är väldigt olika, du ska också komma ihåg att judarna har flytt som får från arabiska länder och Iran, dom blir behandlade som skit osv.
Egypten och Jordanien har tyvärr fred med dom kike horungarna, men enligt koranen och även hur vissa kristna tror så kommer Israel förstöras förr eller senare, en annan grupp kristna tror att vid Armageddon så kommer Jesus komma tillbaka och förgöra dom arabiska och muslimska améerna osv.
Så inte ens kikes kommer klara av armageddon för Jesus ska tydligen förstöra och hjälpa "sitt folk".
Och många kikes kommer tydligen bli kristna när dom ser hur dom blir räddade när den tiden är inne.
Jag är själv kristen, jag försvarade Israel hela tiden innan, men ärligt talat så är jag less på dessa kikes, dom är fega horungar, gråter alltid och kan inte kriga rättvist.
Iran kan redan med sina ballistiska missiler utplåna hela Israel, det är inte stort, men då blir det kärnvapenkrig, och dom måste ha alla med sig därefter. Vad ska USA göra när Israel väl har blivit söndersprängt? Finns inte så mycket att göra när alla kikes där har dött, då måste dom väl flytta kikes från väst dit.
Sen kan du ha i åtanke att judarna har inte fått leva i lugn och ro där i en enda dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
SugaredThoughts
Det är ju inte helt och hållet deras fel, eftersom det i huvudsak tycks vara små fega folk utan någon armé som angriper dem och dödar. Tänk att om varken Hamas eller Hizbollah hade hållt på med sin skit hade det varit fred nu.
Tänk om judarna bara hade stuckit därifrån, då hade det också blivit fred, väldigt enkelt, lämna det dom tog med våld med hjälp av USA efter andra världskriget, skicka tillbaka alla icke-judar som grisar som dig själv då hade det blivit fred.
Om hezbollah lägger sig i kommer minst 2 miljoner kikes behöva fly, just nu har det flytt tiotusentals kikes. Om Hezbollah läger sig i blir det ännu värre, Hamas har fortfarande bara lekt än så länge, dom skjuter upp 50-100 raketer just nu, för dom har redan nåt sina mål, men dom har sagt att så fort det blir en kike-invasion så kommer dom skjuta minst 500-1 000 raketer mot Israel, samtidigt som det kommer dö soldater där. Så är det.
Hamas är som IRA. Israel bara pratar fred, men dom gör ingenting, dom fortsätter bygga bosättningar på deras mark, som är palestiniernas. Som sagt, jag skiter i alla kikes anknytningar till området, dom blev kickade,