2023-10-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Humorn när en person med stavfel, flera grammatiska fel och massor av formateringsfel och som dessutom själv använder engelska, klagar på någon annans språkanvändning. Fortsätt bara och visa vad du går för herr judeälskare!
Hahahaha
När argumenten tryter kommer person påhopp, taffliga försök till härskarteknik och det märkliga som jag inte stött på, på väldigt länge, inte ens de mest inbitna AFA:itera använder det länge, det som var deras symbol i diskussionen, nämligen att man använder exakt samma meningar som den man diskuterar med men man vänder det emot den andra, precis som småbarn skriker ”spegel” när någon kallar dem dum.
Är du månne en liten AFA:it? En liten vänsterbliven rackare alltså?
Förutsägbar är du i allafall efter ett par meddelanden, i nästa meddelande är nog JAG afa:it !?!?! Hahahahahahahahahaha
Krya på dig Mr kan Judesaken
Citera
2023-10-16, 11:26
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Fel, jag uppskattar konstruktiv kritik, men däremot stör jag mig enormt på autistiska judar som postar idiot-kommentarer utan substans som de själva på riktigt tror de är intelligenta när de postar.

Värdelös kommentar som alltid när det gäller dig. Du stör dig som sagt väldigt mycket på allt som andas kritik och måste skriva någon kommentar som innehåller ord som t ex "jude" för att ventilera din frustration.
Citera
2023-10-16, 11:27
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hur känns det egentligen att förnedra sig själv i och med Gaza konflikten.

NMR har ju blivit hus nazister till den muslimska världen, känns det inte riktigt jävla förnedrande att suga omskuren muslim kuk och sedan sitta i knät på muslimer och hand i hand sitta och hata juden så där mysigt tillsammans?
Jag skulle lämnat organisationen ögonblickligen.

Är det verkligen juden som är problemet i Sverige eller är det muslimen?

Jag skulle byta ut 1 miljon muslimer mot judar i Sverige utan att blinka. Om man har en minsta inblick så skulle man förstå precis alla fördelar med det. Ta bara den nationella ekonomin, inser ni vilket sving i ekonomin det skulle bli, fan vad sjukvård, skola, omsorg osv få det bättre, vi skulle troligtvis bli världsledande. Ty majoriteten av muslimer är icke självförsörjande, de har inte alls några globala affärer i den utsträckningen judar har, judar skulle dra in mängder av pengar och hävdar att den absoluta majoriteten skulle absolut vara självförsörjande.

Ta dig lite tid att läsa artikeln nedan vetja. Så får du veta varför NMR jämte många andra ser juden som huvudfienden.

https://nordfront.se/judarna-gav-oss-muslimerna.smr
Citera
2023-10-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hahahaha
När argumenten tryter kommer person påhopp, taffliga försök till härskarteknik och det märkliga som jag inte stött på, på väldigt länge, inte ens de mest inbitna AFA:itera använder det länge, det som var deras symbol i diskussionen, nämligen att man använder exakt samma meningar som den man diskuterar med men man vänder det emot den andra, precis som småbarn skriker ”spegel” när någon kallar dem dum.
Är du månne en liten AFA:it? En liten vänsterbliven rackare alltså?
Förutsägbar är du i allafall efter ett par meddelanden, i nästa meddelande är nog JAG afa:it !?!?! Hahahahahahahahahaha
Krya på dig Mr kan Judesaken

Man behandlar andra så som man vill bli behandlad själv. Om man faktiskt på riktigt önskar konstruktiv diskussion är det ganska korkat att bröla in och skrika om kuksugning och annat.

Men av dina inlägg att döma har du en intelligens som ligger runt subsaharisk nivå och kommer således nog inte att kunna förstå några speciellt avancerade argument alldeles oavsett.

Jag rekommenderar dig därför att fortsätta skriva inlägg om muslimkukar och annat som nog bättre passar din mentala kapacitet och låta oss andra sköta diskussionerna om politik och ideologi.

Tack för "diskussionen".
Citera
2023-10-16, 16:31
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Man behandlar andra så som man vill bli behandlad själv. Om man faktiskt på riktigt önskar konstruktiv diskussion är det ganska korkat att bröla in och skrika om kuksugning och annat.

Men av dina inlägg att döma har du en intelligens som ligger runt subsaharisk nivå och kommer således nog inte att kunna förstå några speciellt avancerade argument alldeles oavsett.

Jag rekommenderar dig därför att fortsätta skriva inlägg om muslimkukar och annat som nog bättre passar din mentala kapacitet och låta oss andra sköta diskussionerna om politik och ideologi.

Tack för "diskussionen".

Nämen, är det någon här som saknar självinsikt? "Bög", "bajs" "suga judekuk", men nu är plötsligt sådant språkbruk tecken på ens "mentala kapacitet".
Citera
2023-10-16, 18:10
Medlem
Joe Blows avatar
Israel-Hamas-konflikten har visat med all önskvärd tydlighet att NMRs huvudsakliga intresse är vettlöst judehat och långt mycket mindre Sverige och de riktiga svenskarna väl och ve.
Citera
2023-10-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude

Nämen, är det någon här som saknar självinsikt? "Bög", "bajs" "suga judekuk", men nu är plötsligt sådant språkbruk tecken på ens "mentala kapacitet".

Bög är en beskrivning av en typ av människa, men beträffande det övriga får du väldigt gärna hitta något inlägg där jag använt sådant språk tack. (och givetvis kan du inte referera till inlägget där jag just svarar den berörda personen med exakt samma språk som hen själv använde)

Eller var det judiska lögner igen kanske?
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-10-16 kl. 18:46.
Citera
2023-10-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Israel-Hamas-konflikten har visat med all önskvärd tydlighet att NMRs huvudsakliga intresse är vettlöst judehat och långt mycket mindre Sverige och de riktiga svenskarna väl och ve.

Hur får du det till motsatser? Judehat är den främsta förutsättningen för Sverige och de riktiga svenskarnas väl och ve.
Citera
2023-10-16, 18:36
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Hur resonerar du då? Eller är du bara oinsatt i problematiken Israel-Palestina?
Citera
2023-10-16, 19:02
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Bög är en beskrivning av en typ av människa, men beträffande det övriga får du väldigt gärna hitta något inlägg där jag använt sådant språk tack. (och givetvis kan du inte referera till inlägget där jag just svarar den berörda personen med exakt samma språk som hen själv använde)

Eller var det judiska lögner igen kanske?

Jag har redan svarat dig tidigare angående språkbruket, du kommer säkert ihåg det själv.

I övrigt är dina kommentarer här ett bra exempel på hur den här subkulturen fungerar: Man lär sig använda ord som "jude", "chutzpah" eller t ex "judiska lögner" som du använt ett par gånger nyligen.
Du beskriver inte vad det är som skulle vara lögn, och på vilket sätt dessa lögner skulle vara judiska.

Det enda du har att komma med är frustrerat svammel. Du är en typisk nolla inom den nationalistiska subkulturen som radar upp alla de här termerna du har fått lära dig och sedan tror att du har sagt något, men det enda du har lyckats med är att uttrycka känslor.
Citera
2023-10-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Jag har redan svarat dig tidigare angående språkbruket, du kommer säkert ihåg det själv.

I övrigt är dina kommentarer här ett bra exempel på hur den här subkulturen fungerar: Man lär sig använda ord som "jude", "chutzpah" eller t ex "judiska lögner" som du använt ett par gånger nyligen.
Du beskriver inte vad det är som skulle vara lögn, och på vilket sätt dessa lögner skulle vara judiska.

Det enda du har att komma med är frustrerat svammel. Du är en typisk nolla inom den nationalistiska subkulturen som radar upp alla de här termerna du har fått lära dig och sedan tror att du har sagt något, men det enda du har lyckats med är att uttrycka känslor.

Det är logiskt att sådana som du vill bagatellisera kritiken mot judar genom att hänvisa den till "den nationalistiska subkulturen" i nutid. I verkligheten har begrepp som 'judiska lögner' varit väl etablerat bland många av Europas främsta tänkare och konstnärer - och hade fortsatt att vara det om inte judarna numera hade haft makten över vår del av världen. Börja med att läsa exempelvis Martin Luther, Schopenhauer eller Nietzsche så får du se hur impopulära ni judar faktiskt är.
Citera
2023-10-16, 19:34
Medlem
skillnads avatar
Folk bör se det som skedde vid demonstrationen som en liten illustration av vad jag talade om tidigare i tråden, och hur inställningen verkligen ligger till med pro-palestinska folkfrämlingar i vårt land och deras förment aniti-sionistiska ställningstagande. Att ge sig i lag med dessa utan någon närmare eftertanke i fråga om principer och lojalitet kan definitivt resultera i bakslag och se ut som ett svaghetstecken. Men den diskussionen skall vi inte ha för då bekänner man per automatik färg som varande sionist. Fel av mig.
Senast redigerad av skillnad 2023-10-16 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in