2023-10-09, 22:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Haha, man väntade bara på att barnet skulle fråga efter Ingamaj.

Gädda 289 både ser ut som en skäggapa och låter som en riktig klassisk snuskgubbe, såna som finns i tokiga historier.
I samtalet låter gäddan som peddoversionen av Farbro Barbro och barnet låter som Lennart Swahns klassiska rösgestaltning av John Blund alternativt den grodliknande tygdockan Skurt från Barntrean. Och konversationen är verkligen helt barock. 😃

Det är så tokigt alltihop så att jag nästan undrar om en komiker skrivit manuset och Dumpen hyrt in skådespelare och att allt egentligen är slapstick. 😂

Om jag råkar skratta ihjäl mig, så håller jag Sara Nilsson ansvarig! 😝
Citera
2023-10-09, 22:54
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Kolla på streetwiev på hans hemadress, villaområde med grannar😂😂😂. Kanske inte så troligt med knäcka en öl över häcken längre?😂

Precis utanför hans hus står det en "Kör sakta"-skylt med bild på två barn, och bredvid huset är det en lekpark. Han har nog trivts jävligt bra i det området, fram tills nu alltså.
Citera
2023-10-09, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Den där tuppens leende lär nog snabbt bytas ut till något helt annat när han inser vad han gjort för under konfrontationen verkade det inte gått in hos han
Han skulle haft en smäll på käften när han börja hånflina och försökte verka stöddig.
Eller åtminstone en klatschig örfil så han vaknade upp ur kåtruset.

(gädda #290)
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-09 kl. 23:00.
Citera
2023-10-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Alltså seriöst, 58 år gammal, saggiga chipstuttar, lönnfet, ofördelaktigt ansikte som han gör pussmun med i sina närbildsselfies. "Åh du är så fin" får han till svar, och misstänker nada. "Ja, jag är väl jävligt fin helt enkelt?" tänker han säkert med noll självinsikt.

Och dessa långa porrnoveller och runkvideos han skickar? Herregud. Jag hade seriöst hoppat från en bro om det där var min farsa.

Att ”barnet” bara råkade ha en kompis just i Kramfors av alla jävla ställen också.

Citat:
Kolla på streetwiev på hans hemadress, villaområde med grannar😂😂😂. Kanske inte så troligt med knäcka en öl över häcken längre?😂

Blir väl bengaltennis mellan tomterna.
Citera
2023-10-09, 22:59
Medlem
Secs avatar
Upptäckte att fiskaren som pratade i telefonen med #269 är samma fiskare som pratade i telefon med Colin Brixmarker 😅😅
Citera
2023-10-09, 23:05
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Upptäckte att fiskaren som pratade i telefonen med #269 är samma fiskare som pratade i telefon med Colin Brixmarker 😅😅

Utmärkt rollprestation, trovärdigt barn, typ en 8-åring.
Citera
2023-10-09, 23:06
Medlem
Någon nytt om gädda 284?
Citera
2023-10-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
fotbollsplanen

Citat:
Ursprungligen postat av 139
lekpark

Dessa var väl hans främsta selling points i hans gäddhjärna när han köpte husjäveln!
Citera
2023-10-09, 23:09
Medlem
F3ttans avatar
Ny gädda

https://dumpen.se/2023/10/09/tuppen-napp-290-kramfors/

Rebus?
Citera
2023-10-09, 23:11
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Ny gädda

https://dumpen.se/2023/10/09/tuppen-napp-290-kramfors/

Rebus?

Tack för upplysning och länk, men vi håller redan på och diskuterar denna gädda i tråden, och rebus har skrivits flera gånger.

Men här är senaste rebusen från Sara98 typ 1-2 sidor bakåt:

Rebus på gädda 290.

Förnamn. Michael. Även nämts på Dumpen.
Efternamn. Samma som en utförsåkare P.W.

Födelseår. 1965.
Ort. Bollstabruk.

Riverside Cruisers.
Citera
2023-10-09, 23:12
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Han skulle haft en smäll på käften när han börja hånflina och försökte verka stöddig.
Eller åtminstone en klatschig örfil så han vaknade upp ur kåtruset.

(gädda #290)

Det löser nog chefen + hans familj och närstående förhoppningsvis
Citera
2023-10-09, 23:13
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jag vill slå sönder honom av bara den beskrivningen. Lägg då till att han är pedofil.... oh my gad

Citat:

Han kan ju berätta om sitt intresse för barn, eller säga att han är känd från nätet och Flashback.
Detta kan då bli en aha upplevelse för grannen på andra sidan av häcken (inte fotbollslaget eftersom denna Micke bor i Foppa-land)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in